quote:
waar ben je wezen bowlen danquote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb dit zaterdag ook gedaan.
[ afbeelding ]
in schiedam. gewoon boven een tankstation. ik weet niet hoe het heet daar. aardig lam enzoquote:
nooit geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in schiedam. gewoon boven een tankstation. ik weet niet hoe het heet daar. aardig lam enzo
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is toch wel goedquote:
altijdquote:Op maandag 2 maart 2009 13:09 schreef Crazy-p het volgende:
is het nog nuttig om een tvp te plaatsen?
the (topic) killers op de radioquote:
volgens mij nietquote:
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
tsss... mij een beetje zwart maken hier...
*snater snater snater*
goedemorgenquote:
die post hier toch nooit... ik zet mn vrouw toch ook niet in de OP...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.
Wat heb jij tegen het biermeisje in de OP?
Hij kan het niet hebben dat hij haar niet kan scorenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.
Jij kan der ook niet scorenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat hij haar niet kan scoren
dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die post hier toch nooit... ik zet mn vrouw toch ook niet in de OP...
Kleinste slaap veelquote:Op maandag 2 maart 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
hoe gaat het? en met de kids?
* tripack paast potje pilletjes naar moosquote:
Hoe vernietigen ze die plantjes? Steken ze het in de fik?quote:De plantjes en de kwekerijspullen zijn inmiddels vernietigd.
Zijn dat nieuwe snoepjes?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack paast potje pilletjes naar moos![]()
neem deze dan daar word je rustig van
het biermeisje moet dood. dood zeg ik jequote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wtf na een paar uur al beslissen het beestje in te laten slapenquote:Na uren proberen kon ze nog niet op haar poten staan, de verzorgens hebben besloten haar in te laten slapen.
das wel vervelend.. vroeger ook veel gehad...ook buisjes enzo gehadquote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kleinste slaap veel
de oudste ligt een beetje voor pampus op de bank (oorontsteking)
die gaan een verbrandingsoven in. over kapitaalsvernietiging gesproken. de apperatuur wordt gewoon verkochtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Hennepplantage opgerold dankzij ongeruste buren
[..]
Hoe vernietigen ze die plantjes? Steken ze het in de fik?
jahquote:
Ze was 45jr... das best wat als je bekijkt dat olifanten tussen de 50 en 70 jaar worden (in "normale omstandigheden")quote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[upd] Olifant Annabel overleden
[..]
Wtf na een paar uur al beslissen het beestje in te laten slapentering heey...
Dus die gasten zitten daar allemaal stoned te zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die gaan een verbrandingsoven in. over kapitaalsvernietiging gesproken. de apperatuur wordt gewoon verkocht
Dat vind ik me toch een bagger redenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was 45jr... das best wat als je bekijkt dat olifanten tussen de 50 en 70 jaar worden (in "normale omstandigheden")
stiekem wordt je nu gedrogeertquote:
Spannendquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem wordt je nu gedrogeert
Ik ontken allesquote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
welke breezahslet is verantwoordelijk voor die TT...
het was je zusjequote:
Ik zou maar bekennen als ik jou wasquote:
Zoals??quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou maar bekennen als ik jou was
Hij komt er toch wel achter en misschien mildert hij zijn straf als je bekend..
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou misschien gebruikt hij dan dit keer wel vaseline
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan. Als ze dachten dat ze het nog zou halen hadden ze geen spuitje gegeven natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vind ik me toch een bagger reden
Als jij flikkert en je kan na een paar uur nog niet lopen gaan we je toch ook geen spuitje geven
Of iemand van 60, ahh hij is toch al 60 dat is best oud hoor paas um maar een spuitje
I hope not indeedquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan. Als ze dachten dat ze het nog zou halen hadden ze geen spuitje gegeven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |