ow die ken ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheheja dat kun je het laatste jaar wel verwachten, alhoewel ik vh weekend ander bier op heb . vd aldi.
nee als eht verkeerd valt al helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook niet. misschien dat ik daardoor verhoert ben zeg. is gewoon niet leuk zo
wel es gemerkt ja...dat het met die nieuwe niet altijd overal doetquote:
lolquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
loldan toch maar langs gaan bij debbie ?
ja als je nou een cam had hehquote:
ik heb hier ook die nieuwe msnquote:
die nieuwe msn is fakking gay echtquote:
ik ben blij dat ik thuis nog de oude hebtquote:Op maandag 2 maart 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
die nieuwe msn is fakking gay echtik heb hem ook fakking lelijk, kut msn
jullie zien binnen kort wel waar het voor isquote:Op maandag 2 maart 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
ik moet een pic hebben van de achterkant van een schaap, maar dan wel dat de achtergrond wit isof als iemand zin heeft om hem uit te knippen
vast voor je msn of je avatar hierquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
jullie zien binnen kort wel waar het voor isanders krijg je misschien rare gedachten
dude weet je verschil tussen voorkant en de achterkant van een schaap nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
deze is zeker niets ?
[ afbeelding ]
nee sorry. ik ken schapen alleen van plaatjesquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dude weet je verschil tussen voorkant en de achterkant van een schaap niet
have breakquote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ff gestopt met php troep die zooi maar wel nuttig
nou even kijken of ik deze kan gebruiken voor mijn kunstwerkquote:
echt he that stuff is growing new stuffquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is wel een hele oude verpakking geloof ik
ik weet wel wat ik weg geef hehquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is wel een hele oude verpakking geloof ik
ik sta nu al te watertrappelen om jouw creatieve uiting van vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
WL hij past in mijn kunstwerkdank u voor de pic
jullie zien straks of morgen wel wat mijn kunstwerk inhoud
zeg , wie wat bewaart heeft watquote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
die verpakking is gewoon ouder als dat ik ben..
ik ben benieuwd... of bang ... ik weet het nog nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
WL hij past in mijn kunstwerkdank u voor de pic
jullie zien straks of morgen wel wat mijn kunstwerk inhoud
quote:
ik zit te wachten man... iedereen zit in spanning te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Runx het volgende:
naja laat mijn kunstwerk maar zitten hoar als niemand er is![]()
ok bereid je voooorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zit te wachten man... iedereen zit in spanning te wachten
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
Hier bij presenteer ik jullie mijn Nieuwe en eerste album van schaap recordslove songs genaamd
Voor nu presenteer ik alleen de covers van de CD de nummers komen als debbie er is, waar de nummers ook over gaan
aanschouw mijn pracht en praal![]()
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
dank heb ik hard aan gewerkt, maar daar mag die dan ook wezenquote:
ik ben benieuwd... link de nummers ff doorquote:Op maandag 2 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dank heb ik hard aan gewerkt, maar daar mag die dan ook wezen
als debbie komt komen de nummers online ik heb ze al af
nee, anders is het niet leuk, heeft iedereen de nummers al gelezenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben benieuwd... link de nummers ff door
nadat debby het heeft gelezenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, anders is het niet leuk, heeft iedereen de nummers al gelezen![]()
laterz jij ook een fijne avondquote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nadat debby het heeft gelezen
ik ben er vandoorrrr![]()
fijne avond
Hier bij presenteer ik jullie mijn Nieuwe en eerste album van schaap recordslove songs genaamd
Voor nu presenteer ik alleen de covers van de CD de nummers komen als debbie er is, waar de nummers ook over gaan
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Omfgquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
maar dan wil ik geen neger president zijn ok ?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Runx 4 President!
omg ik had niet verwacht dat ik er in zou staanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh! 1st post of the day
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 144 Moozzie
42. 098 -Madskillz28TH
46. 090 Klonk
50. 082 tripack
61. 077 BarraCupraCuda
85. 065 WhiteLightning
90. 064 LovelyLady
6 stuks, met Klonk erbij 7... niet slechte...
Gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg ik had niet verwacht dat ik er in zou staan![]()
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ja voor mij is het ook weer zover dat ik moet werken... maar ja volgende week 3,5 dag cursus buiten de deur, incl overnachtingen, dus dat word weer genieten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He bah, vandaag wel werken![]()
Vervelend hoor koffie drinken bij een ander
Mogguh mads!quote:
mogguh manquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hebben jullie beide al een pagina terug gekeken ?onderaan de pagina?
Gaat ie echt een cd maken dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Runx is bezig aan DE grap van het Millenium
*runx zijn grap wordt ondersteund door -Madskillz28TH, Garage Records en Moozzie
working on itquote:
nou dag danquote:
check mijn posts hierboven eens...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
Als jullie net zoveel zin hebben vandaag als ik...dan is dat heel weinig zin
heb jij al onderaan de vorige pagina gekeken? (mits je de indeling op 50 posts per pagina hebt)quote:
Dat van Runx bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij al onderaan de vorige pagina gekeken? (mits je de indeling op 50 posts per pagina hebt)
Zeker jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker genoten van je lange weekend ?
ja, hij had al op msn gezegt of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |