quote:
quote:Vicks Vaporub verlicht de ademhaling en verruimt de luchtwegen door inademing van de dampen die vrijkomen na het inwrijven van borst, rug, of hals, of na toevoeging van de zalf aan een dampbad.
Noisekick is een in mijn ogen onderschat componist. Dit is een van zijn in mijn ogen nog betere klassiekers:quote:
Sick of it allquote:Op maandag 2 maart 2009 17:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
enige ECHTE hardcore is natuurlijk ontstaan vanuit de Punk scene een heeft zeer weinig met hersendode computerpliepjes te maken.
Bij echte hardcore zijn het mensen die dat met hun muziekinstrumenten doen
bv deze
overigens is dit nog wat harder (MATHCORE), vooral live geweldig brok energie......)http://nl.wikipedia.org/wiki/Mathcore)
Noisekick vind ik dan weer niks. veels te hoge bpmquote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Noisekick is een in mijn ogen onderschat componist. Dit is een van zijn in mijn ogen nog betere klassiekers:
Andere geweldige composities van zijn hand zijn:
Ik wil koken!
en uiteraard: Ik schop u dood!
Verder is hij ook verantwoordelijk voor klassiekers als: jezus komt terug, oogkas penetratie en hij loopt rondjes.
Kijk, dát is muziek!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef Klonk het volgende:
kijk punk, dat snap ik tenminste als ouwe lul zijnde
Ik houd ook niet van punk, maar zij konden tenminste nog op enige wijze geluid uit hun instrumenten krijgen. Bij alle hardcore klinkt het alsof ze een bas keihard aan laten staan en voor de rest een beetje random op knopjes drukken.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]_ Dat is pas tering herrie. Daar kan je toch niet langer dan 1 minuut naar luisteren? Als je dat muziek noemt is hardcore echt 5x beter.
Nja er is niks random aan bij (de meeste dan) hardcorequote:Op maandag 2 maart 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van punk, maar zij konden tenminste nog op enige wijze geluid uit hun instrumenten krijgen. Bij alle hardcore klinkt het alsof ze een bas keihard aan laten staan en voor de rest een beetje random op knopjes drukken.
Daarnaast zijn er waarschijnlijk genoeg punkbands die echt goed hun instrument konden bespelen, zoals bijv Television.
Van elektronische muziek die ik heb gehoord (das niet bijster veel) was het enige genre dat me nog een beetje aansprak dubstep, omdat daarin iig nog geëxperimenteerd wordquote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nja er is niks random aan bij (de meeste dan) hardcore
Klopt, het is consistent K.U.T.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nja er is niks random aan bij (de meeste dan) hardcore
NEEquote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef Silaz het volgende:
Tevens is niet alle hardcore zoals uit dat filmpje uit de OP![]()
En er is, als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, ook mooie hardcore te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |