Nu helemaal, vorig jaar kon je nog via dat bospad maar nu MOET je via de Waterlinieweg (die soort-van-snelweg naast het stadion). Daar mag je niet eens lopen, dus je moet wel met de auto.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef MaxPower het volgende:
Die van Utrecht klopt overigens wel, daar is het vrijwel onmogelijk om zonder bus/auto bij het uitvak te komen. De andere wedstrijden zijn absurde combi's.
Daar stonden gelukkig wel weer enkele super acties tegen overquote:Op maandag 2 maart 2009 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede overwinning toch wel hoor. Sneu voor VDB met die blunder.
Dat valt ook wel anders te regelen. Dat doe ik als Utrechtse Heerenveensupporter in Utrecht ook altijd, al levert het ook altijd weer veel ingewikkeldheden op.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
tja, ik als Haagse Heerenveen-supporter moet ook met gevaar voor eigen leven de wedstrijd ADO-Heerenveen bezoeken. Reden? Er is een verplichte buscombi en als ik in het Heerenveen-vak wilde zitten dan had ik eerst van Den Haag naar Heerenveen gemoeten, vervolgens met de bus naar Den Haag, om vervolgens weer naar Heerenveen te gaan en weer terug naar Den Haag... Dus dan ga ik maar met een dagkaart tussen de ADO-supporters zitten en hopen dat vrienden in een slechte bui mij niet gaan verraden.
Ja, wat dacht jij dan? Derde of vierde plek is hetzelfde. En wie weet worden we wel eerste... Ambitie, daar draait het om in het leven, en je kan je doelen niet hoog genoeg stellen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
Maarreh, we gaan gewoon voor de 2e plek toch?
pff ik nu in Amersfoort dus wou ik dit jaar ook naar Utrecht. :S zo wordt het erg klote. Maar ik ken niemand die Fc Utrecht kaart heeft dus kan ik niet in hun vak gaan zitten toch?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat valt ook wel anders te regelen. Dat doe ik als Utrechtse Heerenveensupporter in Utrecht ook altijd, al levert het ook altijd weer veel ingewikkeldheden op.
Vakken en prijzenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:39 schreef Coin het volgende:
De redenen volgens Heerenveen:Utrecht wil het niet omdat het uitvak niet lopend bereikbaar is (dus alleen met auto en bus) Graafschap vindt dat er vorig jaar op de terugweg teveel is gebeurd (een vechtpartij en versmeren van de bussen) Heracles wil geen uitsupporters in het eigen centrum AZ wil geen vermenging van uit- en thuissupporters
Ik ging ook niet op de clubkaart van een ander (want bij ado is het één per clubkaart), maar omdat het stadion nooit vol zat hebben ze nu dagkaarten ingevoerd. Dat is overigens heel veel gedoe, want dan moet je je eigen kaartje persoonlijk bij het stadion ophalen met paspoort en gedoe... Misschien dat zoiets ook bij Utrecht is, maar dan moet je wel helemaal naar Utrecht komen... Kortom, in dat geval kan je beter een keer naar Heerenveen gaan, dat is ook nog eens best dichtbij (vergeleken met Den Haag).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:50 schreef MasterMido het volgende:
[..]
pff ik nu in Amersfoort dus wou ik dit jaar ook naar Utrecht. :S zo wordt het erg klote. Maar ik ken niemand die Fc Utrecht kaart heeft dus kan ik niet in hun vak gaan zitten toch?
*meldt zich..quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef dagizmo het volgende:
Nog meer mensen vanaaf met de bus vanuit Groningen? MP?
Ik pak m ook 18:50u.. Eerst nog even fatsoenlijk eten thuis en m'n middag is nog wel gevuld met andere bezighedenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef dagizmo het volgende:
Wie spät? Ik kan niet eerder dan 10 voor 7 halen helaas. Ach ja....vanaaf gewoon de winst en in de halve finale Volendam!
NEC zal wel moeten, echter ze draaien voor geen meter momenteel. Hebben wat herrie in de tent. Zoals je zegt, met een vroege openingstreffer zou het wel eens heel snel beslist kunnen zijn (hoewel we wel vaker met 2-0/0-2 voor hebben gestaan dit seizoen). In ieder geval hopen op een fatsoenlijke pot voetbal en een mooie opwarmer voor zaterdag, Grunn'quote:Maar goed, eerst maar eens winnen. Ik heb er wel vertrouwen in, maar t blijft spannend. Een offday, blunder oid en we gaan het schip in. Ik verwacht een gemotiveerd NEC, maar als we vroeg scoren kan het wel eens snel gedaan zijn met de tegenstand.
Ik wilde eigenlijk zo'n verhaaltje, maar toen bedacht ik dat ik wel even naar LC kon. Is Grindheim alweer 100%?quote:HEERENVEEN -
Coach Trond Sollied van SC Heerenveen heeft zijn spelers daags voor de thuiswedstrijd in het bekertoernooi tegen NEC niet laten oefenen op strafschoppen. De Noor hoopt dat zijn ploeg het duel in de kwartfinale woensdagavond al eerder heeft beslist. ,,Bovendien is het nemen van een penalty een mentale kwestie. Elke speler moet er individueel wel op trainen, maar in de wedstrijd komt het op sterke karakters aan. Die hebben wij met spelers als Pranjic, Elm en Smárason'', aldus Sollied.
Sollied rekent erop dat zijn spelers geleerd hebben van de laatste strafschoppenserie. Tijdens het trainingskamp in Turkije, begin januari, verloor Heerenveen de finale van de Antalya Cup na penalty's van FC Nürnberg (1-3). In die serie misten Gerald Sibon, Paulo Henrique en Michel Breuer. Alleen Arnór Smárason scoorde.
Hoewel alleen Mika Väyrynen vanwege een blessure nog ontbreekt, beslist Sollied pas op de dag van de wedstrijd met welke elf spelers hij tegen de club uit Nijmegen van start gaat. Het staat niet vast dat Paulo Henrique, vrijdag goed voor twee goals tegen PSV, net als in Eindhoven (in de tweede helft) in de spits speelt. ,,Paulo zal zijn momenten moeten kiezen'', aldus Sollied. ,,NEC is een ploeg die niet zo veel kansen weggeeft en die negentig minuten knokt. We hebben voor de competitie thuis met 2-1 gewonnen en daar 1-1 gespeeld. Het maakt niet uit hóe we verder gaan, in het bekertoernooi telt alleen het resultaat.''
Vermoedelijke opstelling Heerenveen: doel: Vandenbussche; achter: Breuer, Bak Nielsen, Dingsdag, Popov; midden: Grindheim, Svec, Pranjic; voor: Beerens, Elm, Paulo Henrique
Toch heb ik de wedstrijden liever op zaterdagavondquote:Eredivisie: SC Heerenveen heeft de beste zondagvoetballers
- Datum: 4-mrt-2009 12:27
De beleidsbepalers van SC Heerenveen doen er goed de optie te bestuderen om de thuisduels vanaf volgend seizoen op zondag af te werken. Op de ‘dag des Heeren’-ranglijst nemen de Friezen de eerste positie in, blijkt uit onderzoek van Infostrada. Uit de acht ‘zondagpartijen’ peurde SC Heerenveen dit seizoen twintig punten, een moyenne van 2,50.
AZ, dat de ‘echte’ rangschikking met een boulevardlengte verschil aanvoert, is op de zondagtabel tweede met een gemiddelde van 2,38. Ajax (2,11), FC Twente (2,00) en FC Groningen (1,92) presteren eveneens naar behoren op de zevende dag.
Roda JC zwalkt op zondag. De Limburgers scoorden dit seizoen in zes duels twee punten (0,33 gemiddeld) op de finale dag van het weekeinde en doen het daarmee slechter dan FC Volendam (0,57), Sparta (0,83) en ADO Den Haag (0,85). (MA)
Over die penalties; Sollied zegt dat het een mentale kwestie is. Weten jullie ook of daar dan ook iets mee gedaan wordt bij Heerenveen? Bijvoorbeeld gebruik maken van mentale representaties o.i.d.?quote:
Gunstig, ik geef ons zaterdag 5% meer kans.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef michiel_merk het volgende:
Sollid melde net dat Grindheim, smarason, beerens, elm, svec en Breuer laast van maaggriep hadden.![]()
Ik heb ze aangestoken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef michiel_merk het volgende:
Sollid melde net dat Grindheim, smarason, beerens, elm, svec en Breuer laast van maaggriep hadden.![]()
Verklaart wel waarom Beerens geen deuk in een pakje boter schopte, Elm na een uur er volkomen door heen zat en Grindheim überhaupt niet aan de aftrap verscheen.. Breuer speelde net als de afgelopen weken als een natte dweil en Smarason en Svec hebben ook wel eens beter gepresteerd. Nouja, dan hebben we het hele rijtje ook gehadquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef michiel_merk het volgende:
Bij AZ zie ik het probleem niet zo. Ik kwam altijd al met de auto. Waarom zou je daar met een treinreis heen willen? Dan zou je over Amsterdam moeten. Duurt alleen maar langer. En we verzamelen ons toch al bij dat café in Heerhugowaard dus daar is ook wel een feestje te bouwen. En bij Utrecht is het een drama als je daar wilt parkeren. Wees blij dat het stadion daar gratis parkeren beschikbaar stelt want in die omgeving van het stadion is alles betaald parkeren. Ik geef toe dat een treinreisnaar Utrecht misschien wel leuk is maar maak er niet zo'n halszaak van. Live with it.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef MaxPower het volgende:
Die van Utrecht klopt overigens wel, daar is het vrijwel onmogelijk om zonder bus/auto bij het uitvak te komen. De andere wedstrijden zijn absurde combi's.
Die route heb ik al eens bewandeld. Geregeld dat bij het brugrestaurant aan de A4 een bus stopte en mij oppikte. Toen was de parkeerplaats bij Leiderdorp nog niet klaar en dat is nu de vroegste optie. Ben je sowieso niet ver van Den Haag af. Als je een auto hebt is dat een goede mogelijkheid.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:38 schreef SCH het volgende:
Je kunt iets proberen te regelen met de supportersvereniging, op een andere plek in de bus stappen bijvoorbeeld, helemaal naar Heerenveen hoeft in ieder geval. Naar Den Haag stapten wij geloof ik bij Huizen in de bus.
Naar Utrecht stoppen ze meestal nog ergens bij Almere.
Tja, ik heb geen auto, dus ik leg me erbij neer dat ik in het ADO-vak plaats moet nemen. Maarja, volgend jaar woon ik toch in Amsterdam en daar is toch geen buscombi verplichting?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Die route heb ik al eens bewandeld. Geregeld dat bij het brugrestaurant aan de A4 een bus stopte en mij oppikte. Toen was de parkeerplaats bij Leiderdorp nog niet klaar en dat is nu de vroegste optie. Ben je sowieso niet ver van Den Haag af. Als je een auto hebt is dat een goede mogelijkheid.
Kom zeg, als jouw camera wordt afgepakt laat je het er ook niet bij zitten toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik geef toe dat een treinreisnaar Utrecht misschien wel leuk is maar maak er niet zo'n halszaak van. Live with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |