SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:27 schreef dapluiz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou Jin ze vergeten zijn? Het was maar 3 jaar (denk ik dan).quote:Op maandag 2 maart 2009 18:09 schreef Mip1988 het volgende:
zou Jin uit herkenning zo kijken of isie gewoon verbaasd dat die mensen blijkbaar zijn naam weten?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:29 schreef Friday12 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:04 schreef Haunter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAAAAAAAAAAAAAAAAALT....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op naar het saaie seizoen 2 en nieuwe aflevering![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door tralalala op 03-03-2009 17:18:57 ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:50 schreef dapluiz het volgende:
[..]ik word altijd afgekat dus ik zet alles betreft deze zooi in de spoilers huilies hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef tralalala het volgende:
[..]Ja laatste aflevering van seizoen 1 begon ie d'r al mee, pff ik zie d'r wel tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAALT....![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:08 schreef EvilMarc het volgende:
Ik moet hem gewoon ff posten, meer op verzoek![]()
[...]
Ja maar de pauze is toch pas over twee weken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:44 schreef chansadres het volgende:
Ach, 1 week pauze... Dat liever dan die weken tijdens Season 2
Vandaag is de laatste episode van dit gedeelte. Volgende week dezelfde episode en de week daarna weer een nieuwe.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja maar de pauze is toch pas over twee weken?
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef Bot13 het volgende:
Ik krijg elke zoveel-tijd een mail van Esprit binnen met nieuwe collecties. Maar, wat krijgen we nou? Is dit....
[ afbeelding ]
nee maar ze is bijna net zo lelijk...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef Bot13 het volgende:
Ik krijg elke zoveel-tijd een mail van Esprit binnen met nieuwe collecties. Maar, wat krijgen we nou? Is dit....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef tralalala het volgende:
[..]3 eps maar, volgens imdbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Ik vond het ook echt een superaflevering! Goed verhaal en ook karakterontwikkeling. Eén van de betere episodes ooit in mijn optiek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 04:10 schreef CySt het volgende:
Ontzettend goede episode, vol met antwoorden! Mooi hoe Sawyer van 1 nacht 2 weken weet te maken en van 2 weken 3 jaar, vond het ook wel goed uitgedacht hoe ze bij de DI terecht zijn gekomen. Ik had het jammer gevonden als ze zonder slag of stoot plotseling binnen konden lopen en blijven, mooi uitgewerkt.
Hoe kan het dat La Fleur & co van alles kunnen doen wat de toekomst verandert? Zoals die vrouw redden van the others bijvoorbeeld.. Waar is the universe nu om te course correcten?
Maar hebben Richard en Sawyer in de toekomst dan nog echt contact?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:35 schreef t-x-m het volgende:
Aaah wat een heerlijke aflevering weer! Eigenlijk vind ik het jammer dan La Fleur () met Juliët ging, ik had liever gehad dat hij voor Jacks ogen Kate ten huwelijk zou vragen, haha
Wat vet ook dat we het 4tenige standbeeld nu ook hebben gezien, ze zijn het iig niet vergeten![]()
Michele Dessler in Lost (ik ben nu haar Lost-naam al weer vergeten, hadden ze haar hier ook niet ff Michele kunnen noemen?).
Ik blijf het apart vinden, Jin en Saywer later niet worden herkent door oa. Daniëlle en nu ook door Richard![]()
Juliët als automonteur
Volgens mij is het niet zo dat ze niet werd meer meegeflits omdat ze dood was hoor!?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:19 schreef Dos37 het volgende:
Charlotte was weg omdat ze op dat moment al leefde op het eiland?
Nee, volgens mij hebben ze elkaar nooit ontmoet in 2004.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar hebben Richard en Sawyer in de toekomst dan nog echt contact?
Klinkt logisch ja, maar Daniëlle-Jin is toch nog een open vraag hoor, daarvoor speelt Jin echt een té grote rol in Daniëlle's leven, hij is zo'n beetje de laatste persoon die Daniëlle zag voor haar 'kluizenaarschap'...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Symer het volgende:Ik denk ook dat de schrijvers impliciet die 'waarom herkende hij/zij hem/haar niet'-vragen hebben willen beantwoorden met Sawyers verhaal dat hij zich na 3 jaar al niet meer kan inbeelden hoe Kate eruit ziet.
Waar/wanneer zie je die dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:35 schreef t-x-m het volgende:
Wat vet ook dat we het 4tenige standbeeld nu ook hebben gezien, ze zijn het iig niet vergeten![]()
Nouja, ze kwamen natuurlijk bij de eerste crash ook exact aan op het tijdstip dat Desmond vergat de knop te drukken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Kinga het volgende:
LOL ze zitten vast in Dharma tijd, vraag me af of ze daar ooit nog uitkomen... Wel apart dat O6 ook in die tijd terugkwamen...
Locke en Ben zitten in 2004, het lijkt me dat de oceanic six met Sawyer en de rest niet het volgende anderhalve seizoen Locke en zo nooit meer zullen tegenkomen, dus op een of andere manier zullen ze wel in dezelfde tijd belanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Kinga het volgende:
LOL ze zitten vast in Dharma tijd, vraag me af of ze daar ooit nog uitkomen... Wel apart dat O6 ook in die tijd terugkwamen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |