Een beetje vent maakt dat niks uitquote:Op maandag 2 maart 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje vent laat zich niet onder de duim houden, dus nee.
ok, jammer dan..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor ik niet
hoewel ik wel zo ga slapen
jij ook slaap lekker danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
per ongeluk hoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
rhu, ben je aan het rellen?
nou... waarom die smile? :-( beetje jammer dat ik geen kusje krijg!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
goeie op!
[..]
ok, jammer dan..
Slaap lekker!![]()
[..]
jij ook slaap lekker dan
Ok, slaap lekker danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef automatic_ het volgende:
robbolo; het is een thriller dus dat is wel leuk
geloof er niets van....quote:
daarom! ik wil jou natuurlijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef dawg het volgende:
rhu, nee. Probeer het bij iemand anders eens, heb je misschien meer geluk (behalve dat hij niet mij is dan).
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nou... waarom die smile? :-( beetje jammer dat ik geen kusje krijg!
haha nou ik was me echt van geen kwaad bewustquote:
wat gaan we zien danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We gaan het zien morgen als tijn er is.
Dan weet ik genoegquote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was al tegen het eind van de middag dacht ik.
God, moet ik nu nog terug gaan bladeren ook...quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat gaan we zien dan
ik ben erg nieuwsgierig
Een hoop gezever. Ik niet dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat gaan we zien dan
ik ben erg nieuwsgierig
Denk aan je therapeutische handelingen hequote:
Waarom zou ik iemand onder de duim willen houden?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha nou ik was me echt van geen kwaad bewust
ik zei alleen dat ik geen zin had om dezelfde discussie nog eens te voeren als vanmiddag
en dat ik dan wel wat anders ging doen
en toen bleek dat meer mensen daar ook geen zin in hadden dus ging ik heel aardig posten en zo en toen werd sedan boos
Moet ik dat nou ook nog uit gaan leggenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand onder de duim willen houden?
Met gewild zijn is niks mis.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk aan je therapeutische handelingen he
wat heb ik gemist?!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu ben ik echt de weg kwijt
is ie nou boos om vanmiddag? dat was toch al een afgesloten hoofdstuk en zo?
ik dacht dat ie boos was omdat ik "iedereen" had weg gejaagd
quote:
nee, daarom.. is juist een boostquote:Op maandag 2 maart 2009 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Met gewild zijn is niks mis.
Hoe was Knight Rider?
Het is de manier waarop..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu ben ik echt de weg kwijt
is ie nou boos om vanmiddag? dat was toch al een afgesloten hoofdstuk en zo?
ik dacht dat ie boos was omdat ik "iedereen" had weg gejaagd
als ik er nog wijs uit kon zou ik het graag uitleggenquote:
ooooowquote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is de manier waarop..
En ja vanmiddag was je ook al bezig.
okquote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik er nog wijs uit kon zou ik het graag uitleggen
Ben je levensmoe? Dood door verveling ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, daarom.. is juist een boost
Knight Rider was tof! Ben het hele seizoen nu aan het downen
Sedan, ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik krijg de indruk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is de manier waarop..
En ja vanmiddag was je ook al bezig.
komt ie: mijn internettoon is niet knuffelig genoegquote:
Je msntoon daarentegen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt ie: mijn internettoon is niet knuffelig genoeg
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je levensmoe? Dood door verveling ofzo?
quote:
Manmens!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..![]()
jajajajja, ik gedraag me kinderachtig, laat me![]()
die is beter hequote:
Ik vond dat meisje in The A-team vroeger een mooi meisje. Amy geloof ik?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..![]()
jajajajja, ik gedraag me kinderachtig, laat me![]()
i'm proud of itquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik krijg de indruk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
diequote:
slaap lekker!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef rhubarbje het volgende:
knight rider is tof!
maar ik ga slapen
als het lukt
Je blijft maar doorgaan,dat is t punt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Elk ding wat iemand negatief over haar zegt moet ze zich meteen aangevallen voelen en kinderachtig op reageren zelfs als het gewoon een vraag of iets dergelijks is. Of als iemand bijvoorbeeld een kort antwoord geeft zoal tijn vanmiddag.
Deze Michael heeft een homo stemquote:
sedan trek die spiegel ff weg waar je in zat te kijken toen je dit tiktequote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Elk ding wat iemand negatief over haar zegt moet ze zich meteen aangevallen voelen en kinderachtig op reageren zelfs als het gewoon een vraag of iets dergelijks is. Of als iemand bijvoorbeeld een kort antwoord geeft zoal tijn vanmiddag.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan,dat is t punt.
Ga ergens anders lopen janken zeg.
Hey hoi! en welkom, stel jezelf even voorquote:
Ga lekker bij je pappie janken ofzo verwend kind. Want o jij bent zo geweldig en dat moet iedereen 100 keer horen hier.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sedan trek die spiegel ff weg waar je in zat te kijken toen je dit tikte
nou ja nu ga ik slapen
ga jij nog maar ff stampvoeten voor je laptop
Jaaaaa! De oude, vertrouwde smiley's!quote:
and breathequote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga lekker bij je pappie janken ofzo verwend kind. Want o jij bent zo geweldig en dat moet iedereen 100 keer horen hier.
Alweer, denk je bent al opgerot.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
and breathe
and breathe
nu ben ik echt slapen
Ik vind jou wel geweldigquote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
and breathe
and breathe
nu ben ik echt slapen
Dat gaat mij al een aantal weken prima af en bevalt me meer dan goed!quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
Zullen we met zijn allen Sedan gaan negeren?
Consider it done.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
Hoi en dankje en dat voorstellen kan de rest wel voor me doenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey hoi! en welkom, stel jezelf even voor
En dat willen we?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi en dankje en dat voorstellen kan de rest wel voor me doen
Ik heb me lang genoeg ingehouden hier. En als mensen me voor lul gaan zetten als ik iets normaal zeg gaan ze te ver, danku. Dus ik ben er klaar mee en jullie kunnen allemaal de tering krijgenquote:
quote:
Dat zou best eens kunnen, ach ja vroegah.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
was het toch? Daarbij ziet het er naar uit dat je niet echt vrienden aan het maken bent op dit moment
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
ow... ik ben de enige die je niet kent?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we nietquote:Op maandag 2 maart 2009 01:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet bij de eerste best slag of stoot moet opgeven. Gewoon doorzetten anders maak je jezelf ook niet geloofwaardig.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb me lang genoeg ingehouden hier. En als mensen me voor lul gaan zetten als ik iets normaal zeg gaan ze te ver, danku. Dus ik ben er klaar mee en jullie kunnen allemaal de tering krijgen
QFT.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb me lang genoeg ingehouden hier. En als mensen me voor lul gaan zetten als ik iets normaal zeg gaan ze te ver, danku. Dus ik ben er klaar mee en jullie kunnen allemaal de tering krijgen
Wil ze dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow... ik ben de enige die je niet kent?
En Kuwaro blijkbaar ook niet. Nou dan bij deze: Ik ben heksehiel, aangenaam.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow... ik ben de enige die je niet kent?
Ik geef geen geld aan Fok. Ook niet om mensen visueel te negeren, dat kan ik zo ook wel. Niet het visuele, maar het negeren.quote:
Been there done that, optiefen met dat gezeik van die lutsers.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet bij de eerste best slag of stoot moet opgeven. Gewoon doorzetten anders maak je jezelf ook niet geloofwaardig.
Ik heb hem net ook pas op ignore daar gezet voor de "foto".. Gewoon eroverheen lezen werkt het beste.. Vind het ergens ook weer zonde om zijn postst niet te zien, ze zijn vaak lachwekkendquote:Op maandag 2 maart 2009 01:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik geef geen geld aan Fok. Ook niet om mensen visueel te negeren, dat kan ik zo ook wel. Niet het visuele, maar het negeren.
Zo wordt het nooit wat met de sponsoring van fok naturlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 01:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik geef geen geld aan Fok. Ook niet om mensen visueel te negeren, dat kan ik zo ook wel. Niet het visuele, maar het negeren.
Als je t allemaal zo erg vind, waarom ga je er dan zo lang over door?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Been there done that, optiefen met dat gezeik van die lutsers.
Gewoon gesprek/discussie, jeweet.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je t allemaal zo erg vind, waarom ga je er dan zo lang over door?
Als het nu gewoon niet getoond werd, maar er staat een suffe melding met mogelijkheid het toch te bekijken. Beetje nep dus, dat ignoregedoe in die abo's.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem net ook pas op ignore daar gezet voor de "foto".. Gewoon eroverheen lezen werkt het beste.. Vind het ergens ook weer zonde om zijn postst niet te zien, ze zijn vaak lachwekkend
Dat zeg ik toch net dat ze hun gang maar gaan, scheel ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan vind je t dus eigenlijk toch niet zo erg...?
Durf je wel met z'n allen tegen éénquote:Op maandag 2 maart 2009 01:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Durf je wel met z'n allen tegen één
Ah, je komt uit de SC en daar is waarschijnlijk niks meer te doen, maar eigenlijk ben je offtopic hierquote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Durf je wel met z'n allen tegen één
Dan heb je t nog lang uitgehouden. En als je al zo gefrustreerd reageerd als ik iets zeg/vraag dan heb ik t vermoeden dat het probleem toch eerder bij jou ligt.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net dat ze hun gang maar gaan, scheel ofzo?
Ik ook, sta achter dawgquote:
Zoals ik al zei ik ben er klaar mee om normaal te reageren en me in te houden. (Ja dat had ik kunnen toelichten in vorige qoute)quote:Op maandag 2 maart 2009 01:19 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan heb je t nog lang uitgehouden. En als je al zo gefrustreerd reageerd als ik iets zeg/vraag dan heb ik t vermoeden dat het probleem toch eerder bij jou ligt.
Waar staat JB dan?quote:
Ik kom niet uit de SC. Maar wilde niet weer gaan posten binnen singles omdat de vorige Singles mede door mijn toe doen is gesloten, aangezien ik teveel zat te SC-en. Maar dat gebeurt nu gelukkig niet zo te zienquote:Op maandag 2 maart 2009 01:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, je komt uit de SC en daar is waarschijnlijk niks meer te doen, maar eigenlijk ben je offtopic hier
Aha, duidelijk. Succesquote:Op maandag 2 maart 2009 01:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ik ben er klaar mee om normaal te reageren en me in te houden. (Ja dat had ik kunnen toelichten in vorige qoute)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |