diequote:
slaap lekker!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef rhubarbje het volgende:
knight rider is tof!
maar ik ga slapen
als het lukt
Je blijft maar doorgaan,dat is t punt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Elk ding wat iemand negatief over haar zegt moet ze zich meteen aangevallen voelen en kinderachtig op reageren zelfs als het gewoon een vraag of iets dergelijks is. Of als iemand bijvoorbeeld een kort antwoord geeft zoal tijn vanmiddag.
Deze Michael heeft een homo stemquote:
sedan trek die spiegel ff weg waar je in zat te kijken toen je dit tiktequote:Op maandag 2 maart 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Elk ding wat iemand negatief over haar zegt moet ze zich meteen aangevallen voelen en kinderachtig op reageren zelfs als het gewoon een vraag of iets dergelijks is. Of als iemand bijvoorbeeld een kort antwoord geeft zoal tijn vanmiddag.
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je blijft maar doorgaan,dat is t punt.
Ga ergens anders lopen janken zeg.
Hey hoi! en welkom, stel jezelf even voorquote:
Ga lekker bij je pappie janken ofzo verwend kind. Want o jij bent zo geweldig en dat moet iedereen 100 keer horen hier.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sedan trek die spiegel ff weg waar je in zat te kijken toen je dit tikte
nou ja nu ga ik slapen
ga jij nog maar ff stampvoeten voor je laptop
Jaaaaa! De oude, vertrouwde smiley's!quote:
and breathequote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga lekker bij je pappie janken ofzo verwend kind. Want o jij bent zo geweldig en dat moet iedereen 100 keer horen hier.
Alweer, denk je bent al opgerot.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
and breathe
and breathe
nu ben ik echt slapen
Ik vind jou wel geweldigquote:Op maandag 2 maart 2009 01:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
and breathe
and breathe
nu ben ik echt slapen
Dat gaat mij al een aantal weken prima af en bevalt me meer dan goed!quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
Zullen we met zijn allen Sedan gaan negeren?
Consider it done.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
Hoi en dankje en dat voorstellen kan de rest wel voor me doenquote:Op maandag 2 maart 2009 01:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hey hoi! en welkom, stel jezelf even voor
En dat willen we?quote:Op maandag 2 maart 2009 01:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi en dankje en dat voorstellen kan de rest wel voor me doen
Ik heb me lang genoeg ingehouden hier. En als mensen me voor lul gaan zetten als ik iets normaal zeg gaan ze te ver, danku. Dus ik ben er klaar mee en jullie kunnen allemaal de tering krijgenquote:
quote:
Dat zou best eens kunnen, ach ja vroegah.quote:Op maandag 2 maart 2009 01:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
was het toch? Daarbij ziet het er naar uit dat je niet echt vrienden aan het maken bent op dit moment
quote:Op maandag 2 maart 2009 01:06 schreef dawg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |