Moet ik dat nou ook nog uit gaan leggenquote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou ik iemand onder de duim willen houden?
Met gewild zijn is niks mis.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk aan je therapeutische handelingen he
wat heb ik gemist?!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu ben ik echt de weg kwijt
is ie nou boos om vanmiddag? dat was toch al een afgesloten hoofdstuk en zo?
ik dacht dat ie boos was omdat ik "iedereen" had weg gejaagd
quote:
nee, daarom.. is juist een boostquote:Op maandag 2 maart 2009 00:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Met gewild zijn is niks mis.
Hoe was Knight Rider?
Het is de manier waarop..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:50 schreef rhubarbje het volgende:
oke nu ben ik echt de weg kwijt
is ie nou boos om vanmiddag? dat was toch al een afgesloten hoofdstuk en zo?
ik dacht dat ie boos was omdat ik "iedereen" had weg gejaagd
als ik er nog wijs uit kon zou ik het graag uitleggenquote:
ooooowquote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is de manier waarop..
En ja vanmiddag was je ook al bezig.
okquote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik er nog wijs uit kon zou ik het graag uitleggen
Ben je levensmoe? Dood door verveling ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, daarom.. is juist een boost
Knight Rider was tof! Ben het hele seizoen nu aan het downen
Sedan, ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik krijg de indruk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is de manier waarop..
En ja vanmiddag was je ook al bezig.
komt ie: mijn internettoon is niet knuffelig genoegquote:
Je msntoon daarentegen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt ie: mijn internettoon is niet knuffelig genoeg
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je levensmoe? Dood door verveling ofzo?
quote:
Manmens!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..![]()
jajajajja, ik gedraag me kinderachtig, laat me![]()
die is beter hequote:
Ik vond dat meisje in The A-team vroeger een mooi meisje. Amy geloof ik?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het oprecht tof, al die gagets, mooie effects, humor, dubbelzinnigheid, mooie vrouwen..![]()
jajajajja, ik gedraag me kinderachtig, laat me![]()
i'm proud of itquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sedan, ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar ik krijg de indruk dat je nu aan het zeuren om het zeuren bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |