Een beetje vent maakt dat niks uitquote:Op maandag 2 maart 2009 00:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een beetje vent laat zich niet onder de duim houden, dus nee.
ok, jammer dan..quote:Op maandag 2 maart 2009 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor ik niet
hoewel ik wel zo ga slapen
jij ook slaap lekker danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:38 schreef automatic_ het volgende:
Zo, m'n boek ik uit en nu is het echt slaaptijd
per ongeluk hoor!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef automatic_ het volgende:
rhu, ben je aan het rellen?
nou... waarom die smile? :-( beetje jammer dat ik geen kusje krijg!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef Adolecens het volgende:
goeie op!
[..]
ok, jammer dan..
Slaap lekker!![]()
[..]
jij ook slaap lekker dan
Ok, slaap lekker danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef automatic_ het volgende:
robbolo; het is een thriller dus dat is wel leuk
geloof er niets van....quote:
daarom! ik wil jou natuurlijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 00:44 schreef dawg het volgende:
rhu, nee. Probeer het bij iemand anders eens, heb je misschien meer geluk (behalve dat hij niet mij is dan).
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
nou... waarom die smile? :-( beetje jammer dat ik geen kusje krijg!
haha nou ik was me echt van geen kwaad bewustquote:
wat gaan we zien danquote:Op maandag 2 maart 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We gaan het zien morgen als tijn er is.
Dan weet ik genoegquote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was al tegen het eind van de middag dacht ik.
God, moet ik nu nog terug gaan bladeren ook...quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat gaan we zien dan
ik ben erg nieuwsgierig
Een hoop gezever. Ik niet dus.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat gaan we zien dan
ik ben erg nieuwsgierig
Denk aan je therapeutische handelingen hequote:
Waarom zou ik iemand onder de duim willen houden?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha nou ik was me echt van geen kwaad bewust
ik zei alleen dat ik geen zin had om dezelfde discussie nog eens te voeren als vanmiddag
en dat ik dan wel wat anders ging doen
en toen bleek dat meer mensen daar ook geen zin in hadden dus ging ik heel aardig posten en zo en toen werd sedan boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |