Het leven is soms hard Rekkiequote:
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ,
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Inderdaad. Dat AZ bovenaan staat weten we inmiddels welquote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ, niets over de nederlaag van PSV tegen Heerenveen, niets over de elleboog vanmiddag tegen Suarez, en eigenlijk vrij weinig interressants.
Dat hele Feyenoord-gebeuren weten we intussen wel. Leuk dat Verbeek er zit, maar "hij heeft zijn waarheid, en al die anderen hebben hun waarheid", en dat was 2 maanden geleden al zo, en dat is nog steeds zo...
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Ik wil Henk Spaan terug op de buis.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef Perico het volgende:
Henk Spaan moet inderdaad terug, maar wat is de Belgische editie stukken beter zeg.
Youri heeft ook altijd een minuut nodig om een warrig verhaal met veel ge-uuuuh te vertellen.
Frank Raes pwnt Jack van Gelder in het kwadraat.
Ja. Het was écht spannend hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
Aan het kijken Houniet?
Ik vond Verbeek juist openhartig. Hij noemde namen die hem hebben verraden zoals van Bronkhorst. Het sportjournaal opende daar zelfs mee vanmiddag.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef Loohcs het volgende:
Bijna knap hoe ze elke keer weer een hele uitzending weten te verspillen aan oud nieuws. En als Verbeek echt z'n mening had gegeven zou het misschien nog interessant geworden zijn, maar dat wil/mag hij blijkbaar niet.
Het is wel heel makkelijk om in een bijzin ff 1 naam te noemen en vervolgens alle andere beweringen naast je neerleggen met de dooddoener "dat is zijn waarheid".quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond Verbeek juist openhartig. Hij noemde namen die hem hebben verraden zoals van Bronkhorst. Het sportjournaal opende daar zelfs mee vanmiddag.
Jawel juist.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Evertjan het volgende:
sinds gisteren zijn we nog niks wijzer geworden van de samenzwering tegen Verbeek bij Feyenoord
Ze kunnen er idd net zo goed een opblaaspop neerzetten. Wat een ongelofelijke saaie, nietszeggende vent is het ook.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef Evertjan het volgende:
vanavond aan tafel Hugo Borst Ronald Waterreus en Jan van Halst zal weer wat pittige discussies opleveren.
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:43 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst. Mijn god. 400 eredivisie voetballers en ze nemen die sukkel.
Piet Keizer zei ooit toen Jan van Halst naar Ajax ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.
Volgens mij heeft de NOS een eigen Piero...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.
Van Gaal is niet te gast toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak het woord 'gogme' zal vallen. Schat toch wel 10 keer, minstens.
Idd.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Van Halst, vindt alles prachtig en trapt alleen open deuren in
Waterreus voegt echt helemaal nix toe aan het programmaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Radegast het volgende:
Wéér Waterreus..
Nou dat vind ik wel meevallen. Hij is vaak wel een katalysator (zo klinkt ie ookquote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waterreus voegt echt helemaal nix toe aan het programma
quote:Jorien van den Herik geeft verklaring in Studio Voetbal
Geschreven op 2009-03-08 om 22:31 | Bron: FR12.nl
Jorien van den Herik geeft straks in Studio Voetbal een uitgebreide verklaring over Feyenoord, dit meldde Jack van Gelder. Wat hij precies gaat zeggen is nog onduidelijk. Dit is de eerste keer, na zijn vertrek bij Feyenoord, dat hij in de media weer iets van zich laat horen.
Het is ook nog niet bekend of hij dit zelf in de uitzending doet.
Och... het is in ieder geval al een stuk beter dan Koeman.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Waterreus voegt echt helemaal nix toe aan het programma
spannend, een mea culpa?quote:
LvG is de uitvinder van dat woord.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even, de grootste sportnerd hier op Fok heeft geen Eredivisie Live?
Hij koopt de club.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Interessant.Benieuwd wat ie te zeggen heeft.
Waarvan 8 keer door Jack "methadon, hoezo?" van Gelder.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak het woord 'gogme' zal vallen. Schat toch wel 10 keer, minstens.
hij neemt het plaatsje in bij de raad van commissarissenquote:
Sulejmaniquote:Op zondag 8 maart 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
'En we hebben het over een ontevreden speler in Amsterdam.'
Hmmmm....
quote:
Waarvan alle 9 wel in het strafschopgebied stonden, was dus wel heel moeilijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:59 schreef msnk het volgende:
Wow man, geweldige doelpunt!
En dat met maar 11 man tegen 9 van Groningen!
Lovre stond er geblesseerd naast op dat moment.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarvan alle 9 wel in het strafschopgebied stonden, was dus wel heel moeilijk.²
Ken je na gaan, 1 speler minder om Heerenveen te helpen. Was dus moeilijker.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lovre stond er geblesseerd naast op dat moment.
Nou.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:02 schreef kevin6188 het volgende:
En een grapje van Waterreus tussendoor. Prima. Gehoord? Goed was 'ie hè.
Sarcasme is jou vreemd?quote:
Gelukkig hebben ze het nog niet over kunstgras gehadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker een kwartier zwetsen over een grasmat.
Ok, mooi.quote:
Kan nog leuk worden. Joerie had het al met Sjek aan de stok en nu "Calimero Waterreus"quote:
liever de zaterdagavondquote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
ben het wel eens met van Gaal. laten ze verdomme gewoon alle wedstrijden op zondagmiddag spelen. dan heb je geen competitievervalsing meer
quote:
hij heeft toch gelijk dat er bij Twente wel wat beter nagedacht had kunnen wordenquote:
Dat hij inhoudelijk gelijk heeft vind ik irrelevant, zijn hele concours vind ik niks.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk dat er bij Twente wel wat beter nagedacht had kunnen worden
Het is makkelijker om te vragen wat hij goed doet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef kevin6188 het volgende:
Youri snapt niet wat er mankeert aan Timmer.
Kan me nog een stiffie herinneren van Den Ouden anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Timmer gaat juist niet te snel naar de grond.![]()
Hoevaak ik Timmer al aan de grond genageld de ballen heb zien naast kijken (en die er dan toch inrolden).![]()
Vind het een goede vraager wordt momenteel als een soort cult gezegd dat Timmer geen goede keeper is, nou vraagt iemand om voorbeelden, en hij staat met zijn bek vol tanden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef kevin6188 het volgende:
Youri snapt niet wat er mankeert aan Timmer.
quote:
Timmer is drama bij hoge ballen, corners/dode spelmomenten en grote kans dat het een goal is. Dat gebeurt zo vaak, echt. Dat is amper nog te tellen. En bij een-op-een is het ook niet altijd geniaal. Harde schoten op doel en goed in de hoek, dat lukt dan nog wel. Maar de rest...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Vind het een goede vraager wordt momenteel als een soort cult gezegd dat Timmer geen goede keeper is, nou vraagt iemand om voorbeelden, en hij staat met zijn bek vol tanden.
Ik vraag mij af wat Henk Timmer heeft gedaan, of zich heeft gedragen, dat hij door de journalisten door de slijk wordt gehaald wekelijks? en dat door het gros van het volk (oa kennelijk Jack)wordt overgenomen.
Hoeven we nu ook niet over te praten. Volgende week stellen we die vraag wel aan Bertjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil alleen een van de twee horen. Vermeer of Stekelenburg?
Vermeer
Vermeer
Steek
Steek
En meteen over naar Wetzel.
Die moeten ze weer eens uitnodigen, die kan tenminste een beetje fatsoenlijk praten.quote:
Geheel in de stijl van Piet Paulusma.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil alleen een van de twee horen. Vermeer of Stekelenburg?
Vermeer
Vermeer
Steek
Steek
En meteen over naar Wetzel.
Reutefleutekneute?quote:
knudde reutekneut of zoietsquote:
Vol passie enzo iddquote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef rubbereend het volgende:
ja, kijk Marco daar eens met beleving zitten
Een en al passie.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:31 schreef rubbereend het volgende:
ja, kijk Marco daar eens met beleving zitten
Dat is soms wel even fijnquote:Op zondag 8 maart 2009 23:36 schreef ASroma het volgende:
wat een slechte uitzending, zelfs hugo valt stil
quote:
Ik zeg soms bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zeg soms bitch
Ok liefje huneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
Ik ben ook niet blij hoe Marco met hem omgaat maar hij zit nu door de goede ontwikkeling van Van der Wiel eenmaal in een lastig parket.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Terechte woorden van Bruno Silva.
welke bosz?quote:
makkelijke keuze ja, AS Roma of FC Utrechtquote:
Die is al weg.quote:
Met z'n proletenklokquote:
nee, Silva zit eindelijk bij zijn droomclub, laat hem daar dan ook maar wegrotten op de tribune. Het is hem gegund.quote:
Hij gaat naar FC Utrechtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
wat was er met silva. Kom pas net thuis
is kapitaalvernietiging, welkom in studio accountancyquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef TheFrankey het volgende:
wat was er met silva. Kom pas net thuis
Een basisplek verdient Silva niet, maar hij hoort altijd bij de selectie te zitten. Hoe vaak heeft hij nu al bij de selectie gezeten? Op 1 hand te tellen of zo? En dat met al die blessures. Terecht dat hij er kwaad om is, dit heeft niets met sportieve redenen te maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij hoe Marco met hem omgaat maar hij zit nu door de goede ontwikkeling van Van der Wiel eenmaal in een lastig parket.
Persoonlijk zie ik Van der Wiel ook veel liever centraal en Bruno Silva rechtsback, want afgelopen seizoen speelde hij gewoon uitstekend. Blijf gewoon een zwak voor hem houden.
Liever een piemol in Jojoortjes kontjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat kan me dat geld schelenIk lees ook geen NRChandelsblad
Ik wil goals zien, spelers die afgekraakt worden, spelers die een veer in de kont krijgen enzo
Niet zo huilen, je haalt zelf De Roover weg bij Sparta. Dat het voor jullie nieuw is om je betere spelers kwijt te raken, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax wordt net zo hard leeggeroofd. Zo gaat dat tegenwoordig helaas in het voetbal. Maar dan moet je niet zo Calimero gaan doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, Silva zit eindelijk bij zijn droomclub, laat hem daar dan ook maar wegrotten op de tribune. Het is hem gegund.
hij heeft de club in ieder geval nirt aan de financiele afgrond afgeleverdquote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een filantroop was Van den Herik toch.
Silva gaat verdomme staken om een transfer naar zijn droomclub af te dwingen, dan mag hij een jaar later niet al weer weg willen. Wegrotten op de tribune, dat is hem gegund.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo huilen, je haalt zelf De Roover weg bij Sparta. Dat het voor jullie nieuw is om je betere spelers kwijt te raken, daar kan Ajax niks aan doen. Ajax wordt net zo hard leeggeroofd. Zo gaat dat tegenwoordig helaas in het voetbal. Maar dan moet je niet zo Calimero gaan doen.
Nou niet gaan overdrijven. Silva is alleen de laatste 2/3 weken buiten de selectie gelaten, hiervoor was hij gewoon altijd bij de selectie.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een basisplek verdient Silva niet, maar hij hoort altijd bij de selectie te zitten. Hoe vaak heeft hij nu al bij de selectie gezeten? Op 1 hand te tellen of zo?
Ik zeg ook niet dat je Ajax aanvalt, maar je mag je betere spelers die vertrekken ook wel gewoon wat beters gunnen. De manier waarop Silva is vertrokken verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, maar dat had ook met de opstelling van Groningen te maken. Deels natuurlijk. Maar uiteindelijk is het niet zo dat Groningen geen marktconforme prijs heeft gekregen.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Silva gaat verdomme staken om een transfer naar zijn droomclub af te dwingen, dan mag hij een jaar later niet al weer weg willen. Wegrotten op de tribune, dat is hem gegund.
Doe nou niet alsof ik Ajax aanval, want dat mag je dan even aanwijzen waar ik dat doe.
onze trots in Europa.quote:
Werd min of meer gevraagd he.quote:
Vink is gestoord joh. Een narcist in hart en nieren.quote:
Ik gun Lindgren en Nevland een mooi verloop van hun carriere. Silva en Suarez gun ik helemaal niks, nada, noppes. Ik heb er geen problemen mee als een speler op een normale manier vertrekt, alleen de manier waarop het allemaal is gegaan, nee, dan vind ik het maar al te mooi als Suarez weer geen kampioen wordt/CL speelt of als Silva boos is en op de tribune moet zitten.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je Ajax aanvalt, maar je mag je betere spelers die vertrekken ook wel gewoon wat beters gunnen. De manier waarop Silva is vertrokken verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs, maar dat had ook met de opstelling van Groningen te maken. Deels natuurlijk. Maar uiteindelijk is het niet zo dat Groningen geen marktconforme prijs heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |