Het leven is soms hard Rekkiequote:
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ,
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is dan ook niets zo vermoeiend als AZ.
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Inderdaad. Dat AZ bovenaan staat weten we inmiddels welquote:Op maandag 2 maart 2009 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Inderdaad een kampioen is niet interessant meer. Het gaat om de achterblijvers.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:20 schreef Yi-Long het volgende:
Niets over AZ, niets over de nederlaag van PSV tegen Heerenveen, niets over de elleboog vanmiddag tegen Suarez, en eigenlijk vrij weinig interressants.
Dat hele Feyenoord-gebeuren weten we intussen wel. Leuk dat Verbeek er zit, maar "hij heeft zijn waarheid, en al die anderen hebben hun waarheid", en dat was 2 maanden geleden al zo, en dat is nog steeds zo...
Verder snap ik uberhaubt niet waarom Ronald Koeman er steeds bij zit. Voegt weinig/niets toe, ontzettend nep-bescheiden arrogant...
Ik wil Henk Spaan terug op de buis.
quote:Op maandag 2 maart 2009 00:52 schreef Perico het volgende:
Henk Spaan moet inderdaad terug, maar wat is de Belgische editie stukken beter zeg.
Youri heeft ook altijd een minuut nodig om een warrig verhaal met veel ge-uuuuh te vertellen.
Frank Raes pwnt Jack van Gelder in het kwadraat.
Ja. Het was écht spannend hoor.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef Jojoortje het volgende:
Aan het kijken Houniet?
Ik vond Verbeek juist openhartig. Hij noemde namen die hem hebben verraden zoals van Bronkhorst. Het sportjournaal opende daar zelfs mee vanmiddag.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:17 schreef Loohcs het volgende:
Bijna knap hoe ze elke keer weer een hele uitzending weten te verspillen aan oud nieuws. En als Verbeek echt z'n mening had gegeven zou het misschien nog interessant geworden zijn, maar dat wil/mag hij blijkbaar niet.
Het is wel heel makkelijk om in een bijzin ff 1 naam te noemen en vervolgens alle andere beweringen naast je neerleggen met de dooddoener "dat is zijn waarheid".quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond Verbeek juist openhartig. Hij noemde namen die hem hebben verraden zoals van Bronkhorst. Het sportjournaal opende daar zelfs mee vanmiddag.
Jawel juist.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:27 schreef Evertjan het volgende:
sinds gisteren zijn we nog niks wijzer geworden van de samenzwering tegen Verbeek bij Feyenoord
Ze kunnen er idd net zo goed een opblaaspop neerzetten. Wat een ongelofelijke saaie, nietszeggende vent is het ook.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:19 schreef Evertjan het volgende:
vanavond aan tafel Hugo Borst Ronald Waterreus en Jan van Halst zal weer wat pittige discussies opleveren.
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:43 schreef tong80 het volgende:
Jan van Halst. Mijn god. 400 eredivisie voetballers en ze nemen die sukkel.
Piet Keizer zei ooit toen Jan van Halst naar Ajax ging.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.
Volgens mij heeft de NOS een eigen Piero...quote:Op zondag 8 maart 2009 11:45 schreef Twerk het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij z'n wonderpc thuis heeft gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |