liever de zaterdagavondquote:Op zondag 8 maart 2009 23:14 schreef Incolumis het volgende:
ben het wel eens met van Gaal. laten ze verdomme gewoon alle wedstrijden op zondagmiddag spelen. dan heb je geen competitievervalsing meer
quote:
hij heeft toch gelijk dat er bij Twente wel wat beter nagedacht had kunnen wordenquote:
Dat hij inhoudelijk gelijk heeft vind ik irrelevant, zijn hele concours vind ik niks.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk dat er bij Twente wel wat beter nagedacht had kunnen worden
Het is makkelijker om te vragen wat hij goed doet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef kevin6188 het volgende:
Youri snapt niet wat er mankeert aan Timmer.
Kan me nog een stiffie herinneren van Den Ouden anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Timmer gaat juist niet te snel naar de grond.![]()
Hoevaak ik Timmer al aan de grond genageld de ballen heb zien naast kijken (en die er dan toch inrolden).![]()
Vind het een goede vraager wordt momenteel als een soort cult gezegd dat Timmer geen goede keeper is, nou vraagt iemand om voorbeelden, en hij staat met zijn bek vol tanden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:20 schreef kevin6188 het volgende:
Youri snapt niet wat er mankeert aan Timmer.
quote:
Timmer is drama bij hoge ballen, corners/dode spelmomenten en grote kans dat het een goal is. Dat gebeurt zo vaak, echt. Dat is amper nog te tellen. En bij een-op-een is het ook niet altijd geniaal. Harde schoten op doel en goed in de hoek, dat lukt dan nog wel. Maar de rest...quote:Op zondag 8 maart 2009 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Vind het een goede vraager wordt momenteel als een soort cult gezegd dat Timmer geen goede keeper is, nou vraagt iemand om voorbeelden, en hij staat met zijn bek vol tanden.
Ik vraag mij af wat Henk Timmer heeft gedaan, of zich heeft gedragen, dat hij door de journalisten door de slijk wordt gehaald wekelijks? en dat door het gros van het volk (oa kennelijk Jack)wordt overgenomen.
Hoeven we nu ook niet over te praten. Volgende week stellen we die vraag wel aan Bertjequote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil alleen een van de twee horen. Vermeer of Stekelenburg?
Vermeer
Vermeer
Steek
Steek
En meteen over naar Wetzel.
Die moeten ze weer eens uitnodigen, die kan tenminste een beetje fatsoenlijk praten.quote:
Geheel in de stijl van Piet Paulusma.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Wil alleen een van de twee horen. Vermeer of Stekelenburg?
Vermeer
Vermeer
Steek
Steek
En meteen over naar Wetzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |