Het enige nummer dat ik ken met die tekst erin is Hey Jude van de Beatles: (minuut 4:00)quote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Starman89 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik vanmiddag op Arrow Rock (maar niet echt een rocknr) en afgelopen week in de supermarkt hoorde (ook echt een relaxed achtergrondnummer). Het enige wat ik nog weet van het nummer is dat het ging als volgt:
Ta (3) Ta (2) Ta (1), Nananana (0) naaaa (1) naaaaaa (2) x4
Waarbij de cijfers dan staan voor de toonhoogtes![]()
Duidelijker kan nietToch hoop ik dat iemand dit super relaxte nummer herkent. Het is dus een beetje pop-achtig nummer.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Starman89 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik vanmiddag op Arrow Rock (maar niet echt een rocknr) en afgelopen week in de supermarkt hoorde (ook echt een relaxed achtergrondnummer). Het enige wat ik nog weet van het nummer is dat het ging als volgt:
Ta (3) Ta (2) Ta (1), Nananana (0) naaaa (1) naaaaaa (2) x4
Duidelijker kan nietToch hoop ik dat iemand dit super relaxte nummer herkent. Het is dus een beetje pop-achtig nummer.
Dit nummer hebben ze recentelijk gebruikt bij studio sport. Wellicht bedoel je dezequote:Op zondag 8 maart 2009 23:57 schreef MOD het volgende:
Mensen,
Ik zag gister, 7 maart, tijdens de nachtelijke herhaling van studio sport, een compilatie aan beelden van voetbal. Er zat een muziekje achter en je kon gejuich en dergelijk horen onder de beelden. Het duurde ongeveer 1:30 minuten
Ik kijk nooit studio sport, dus weet niet wat voor item het was, maar volgens mij gewoon een tussenfilmpje.
Ik zit nu heel de site van NOS en uitzending gemist te zoeken, maar ik kan de uitzending niet vinden.
Weet iemand over wat ik het heb en vooral wat voor muziek er achter zat?
Het was een engelstalig bandje met gitaren en soms zang, alleen de zang kon ik niet verstaan. Het was een hoge stem. verder kan ik het niet echt plaatsen.
Iemand een idee wat voor muziek het was of waar ik dit stuk kan terug vinden?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Wousie90 het volgende:
Hee allemaal ik zoek een nummer uit de reclame van Fifth Gear op Discovery. Heb er overal al echt naar gezocht maar kan nergens iets vinden, zelfs niet een link naar het filmpje ofzo.
Je hoort iig een vrouw zingen heel rustig begeleid door (volgens mij) een piano. Heb wel een paar stukjes uit de tekst kunnen horen:
"Seasons rise, seasons fall" "Changing me..." en "It's funny how fragile..."
Als iemand me hierbij kan helpen graag!!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:07 schreef mstr het volgende:
Een soort van buitenaardsmannetje, het is een 'rapper' uit NL.
Hij is een soort van marsmannetje die achterop een fiets zit en er zit iets in het liedje van:
Pepepe
Iemand enig idee welke liedje het is en wie het zingt/rapt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:51 schreef Jaytonism het volgende:
Bij een reclameblok van RTL8, wordt er reclame gemaakt voor "A Walk To Remember", met een liedje van Coldplay..
Iemand als enig idee welke dit is? Schaam me behoorlijk als liefhebber.
Hij zit er nog niet tussen, maar toch bedankt voor de moeitequote:Op maandag 9 maart 2009 21:49 schreef Starman89 het volgende:
Ta (3) Ta (2) Ta (1), Nananana (0) naaaa (1) naaaaaa (3) x4
Coldplay - Parachutesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Jaytonism het volgende:
Nee, zeker niet.Die zou ik wel herkennen..
Het is één van een B-side van één of ander album. Anders had ik hem wel herkend. Thanks anyways, die word idd wel gebruikt.
Kijk eens bij nummers van Room Eleven, misschien dat daar wat bij zit, is ook Jazzy.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:56 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Hij zit er nog niet tussen, maar toch bedankt voor de moeiteWie weet komt iemand nog met een ingeving. Ik zou het nummer omschrijven als jazz-achtig. Het nummer is nog niet zo oud, ik denk zelfs niet jaren '90.
Toto - Mushangaquote:Op woensdag 11 maart 2009 05:47 schreef sinadO het volgende:
Ik zoek een nummer in de stijl van Toto en/of Reo Speedwagon, oftewel echte AOR. In het refrein komt de zinsnede 'Look into my heart' voor. Er zitten wat Afrikaans-achtige ritmes in, tegen het eind een mooie basgitaar-solo... Het is als ik het goed hoorde vanmorgen op de radio in echte AOR stijl op plaatsen meerstemmig gezongen.
Wie weet het? Ik heb gezocht met als term Look into my heart maar daarmee kwam ik niet verder...
Ik kan nu even niet checken op youtube of dat hem is maar ik geloof je meteen. Thanks!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:15 schreef MOD het volgende:
Volgens mij heb ik het fragment gevonden.
Iemand een idee wat voor nummer dit is?
Deze toevallig?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Ik zoek een nummertje, best populair nu:
Begint met een catchy piano deuntje, en er zingt een kerel in het refrein: ''but most of ah-aaall, most of ah=aaall, ta-da-daaaaaaaaaaaaa (die ta-da-daaaaaaaa moet ook gewoon tekst zijn, maar ik weet niet wat hij daar zingt, iets van: i've got youuuuuuuuuuuuu)
piano deuntje gaat zo ongeveer:
ta-da-dá ta-da-dáá ta-da-da-dá ta-da-dáá, met de dáá meer uitgerekt klinkend, doch best snel.. kan iemand helpen?
En ook nog een van de beste platen van Toto ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:24 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik kan nu even niet checken op youtube of dat hem is maar ik geloof je meteen. Thanks!
Tijdens welke DJ-set?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef The_Terminator het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer dit is: http://www.thuisserver.net/temp/muziekje.mp3
Werd tijdens Trance Energy gedraaid afgelopen weekend.
Het is lastig om zo terug te vinden, aangezien het natuurlijk allemaal geremixed is, en een set van een kleine 2 uur... Je zou de hele set kunnen downloaden en dan kunnen terug luisteren (bijv. via Musicincontrol)...en dan aan de hand van de setlist (hier te vinden) terug te zoeken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Volgensmij was het Armin, maar weet het niet helemaal zeker...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef wise het volgende:
ik hoorde gister op de radio (geen idee welke zender) een soort van klassiek stuk wat daarna omsloeg in een soort dance achtig nummer. het woord Amadeus kwam meerdere keren voor.
Iemand?
quote:
yo superbedankt!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:53 schreef Elkafila het volgende:
Hey,
Ik zoek een dance nummer dat rond 2006/2007 uitgekomen is.
In de videoclip volg je in slowmotion een mooie meid (volgens mij blond) in een bikini (volgens mij rood). Ze duikt oa in een zwembad en staat onder een douche. Er wordt in de clip niet gezongen/gesproken.
Super bedankt alvast!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef wise het volgende:
ik hoorde gister op de radio (geen idee welke zender) een soort van klassiek stuk wat daarna omsloeg in een soort dance achtig nummer. het woord Amadeus kwam meerdere keren voor.
Iemand?
Misschien een remix van:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef wise het volgende:
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |