abonnement Unibet Coolblue
pi_66596662

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

  • Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
  • Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
  • Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
  • Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

    Handige links:*

    www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)
    www.rwdbase.nl/ (Nieuw!)

    *Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen

    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

  • Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

    Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

    Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
  • pi_66596693
    Vorig topic: Help, ik zoek...#258
      zondag 1 maart 2009 @ 21:50:01 #3
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_66596798
    Meezoekert.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_66596823
    Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:



    Vanaf 0.15
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 1 maart 2009 @ 21:52:13 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_66596905
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Kerol het volgende:
    Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:



    Vanaf 0.15
    Wat ik zo kan vinden: Sergei Rachmaninoff's Prelude in C-sharp minor.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 1 maart 2009 @ 21:52:42 #6
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_66596935
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_66597211
    Nog maar een keertje dan
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 01:25 schreef robbolo het volgende:
    hallo! Weet iemand wat de naam van t nummer is dat gebruikt word in de intro van mtv after hours?
    Heb t nummer ff op Youtube gevonden, en ook daar weet niemand of het überhaupt een nummer is, of gewoon een korte intro. Anyway, iemand die dit herkend?
    pi_66597871
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 21:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Wat ik zo kan vinden: Sergei Rachmaninoff's Prelude in C-sharp minor.
    Is hem niet..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 1 maart 2009 @ 22:17:33 #9
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_66598057
    En weer verder!
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
    pi_66598147
    Hey

    Ik zoek n nummer, gisterenavond in de kroeg gehoord.

    Het betreft n beetje catchy dance nr met hierin n trompet refreintje en de laastste toon wordt telkens ' uitgerekt' verlengd.

    Alvast vriendelijk bedankt!

    Mark
    onder
      zondag 1 maart 2009 @ 22:20:38 #11
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_66598201
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 22:13 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Is hem niet..
    Was ik al bang voor. Ik ken het betreffende stukje alleen uit de intro van Beastie Boys 'Intergalactic', maar daar zijn 2 versies van en op wikipedia kan ik maar die sample terugvinden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 1 maart 2009 @ 22:21:13 #12
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_66598397
    Iemand enig idee hoe het achtergrondmuziek heet?

    pi_66598730
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 22:20 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Was ik al bang voor. Ik ken het betreffende stukje alleen uit de intro van Beastie Boys 'Intergalactic', maar daar zijn 2 versies van en op wikipedia kan ik maar die sample terugvinden.
    Ja dat is hem, jammer genoeg was het alleen een intro
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_66598871
    pi_66600810
    Ik zoek een verschikkelijk slecht nummer van een jongen en een meisje die een clip hebben opgenomen met plastic palmbomen en een stuk karton dat een vliegtuig moet voorstellen.
    De tekst en de naam van het nummer was volgensmij iets van "wij dansen de samba/lambada/enz". Ik zoek dus een youtube filmpje.

    Hij is ook wel eens voorbijgekomen in de Jordy van Loon topic's.
      zondag 1 maart 2009 @ 23:24:27 #17
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_66601093
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 23:18 schreef Remzz het volgende:
    Ik zoek een verschikkelijk slecht nummer van een jongen en een meisje die een clip hebben opgenomen met plastic palmbomen en een stuk karton dat een vliegtuig moet voorstellen.
    De tekst en de naam van het nummer was volgensmij iets van "wij dansen de samba/lambada/enz". Ik zoek dus een youtube filmpje.

    Hij is ook wel eens voorbijgekomen in de Jordy van Loon topic's.
    Waarom weet ik dit

    Starla - Baila! Baila! Baila!
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_66601228
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef donroyco het volgende:

    [..]

    Waarom weet ik dit

    Starla - Baila! Baila! Baila!
    Dat is hem !

    Toegevoegd aan favorieten op youtube
      maandag 2 maart 2009 @ 02:46:25 #19
    237877 Kuwaro
    Walkin down the street....
    pi_66605161
    Ik zoek een nummer..
    Tja het verscheen vroeger op TMF en MTV, iets met tones dacht ik, en een geel sport auto als goed was.

    Dat waren 2 dames volgens mij....

    Hopelijk kan iemand mij helpen
    I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
    pi_66607205
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Kerol het volgende:
    Ik ben op zoek naar het achtergrond liedje die in het begin van dit filmpje draait:



    Vanaf 0.15
    Deze

    The Glorification of the Chosen One (Glorification de l'Élue) from Igor Stravinsky's ballet The Rite of Spring
      maandag 2 maart 2009 @ 10:58:23 #21
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_66609637
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 02:46 schreef Kuwaro het volgende:
    Ik zoek een nummer..
    Tja het verscheen vroeger op TMF en MTV, iets met tones dacht ik, en een geel sport auto als goed was.

    Dat waren 2 dames volgens mij....

    Hopelijk kan iemand mij helpen
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_66613425
    Van het weekend hoorde ik in een muziekcafe een dik nummer zeg, scheen recent vaak gespeeld te worden op 3FM (hitje misschien) volgens een vriend van me. Enige zinnige dat ik erover kan zeggen dat het een rock/pop nummer is (wellicht van britse origine) en dat in het refrein bij herhaling een pistool doorgeladen wordt en twee keer afgeschoten wordt. Lyrics heb ik niet, want ik had ook al een glaasje op...

    Alvast bedankt!
    pi_66613661
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 12:51 schreef random0xff het volgende:
    Van het weekend hoorde ik in een muziekcafe een dik nummer zeg, scheen recent vaak gespeeld te worden op 3FM (hitje misschien) volgens een vriend van me. Enige zinnige dat ik erover kan zeggen dat het een rock/pop nummer is (wellicht van britse origine) en dat in het refrein bij herhaling een pistool doorgeladen wordt en twee keer afgeschoten wordt. Lyrics heb ik niet, want ik had ook al een glaasje op...

    Alvast bedankt!
    pi_66614868
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 21:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Meezoekert.
      Moderator maandag 2 maart 2009 @ 18:25:09 #25
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_66625336
    -nvm-
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')