abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 14:01:19 #121
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66615695
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

kwestie van tijd
Toen de grote kale leider werd weggestuurd zouden ze komen, we wachten nog steeds....
pi_66615812
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Toen de grote kale leider werd weggestuurd zouden ze komen, we wachten nog steeds....
Er is nu voor het eerst een serieus gesprek geweest met investeerders, dus de kans is wel degelijk aanwezig dat het gaat gebeuren.
pi_66615954
quote:

[..]

nog nooit is het zo concreet en serieus geweest dan nu
  maandag 2 maart 2009 @ 14:22:35 #124
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66616496
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo ff voor 20 a 25 miljoen shoppen
ga je nog geen kampioen mee worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 14:27:47 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66616698
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

kwestie van tijd
die 60 miljoen waar over gepraat wordt zeker

schulden eraf, die paar transfers eraf en het geld is alweer bijna op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 maart 2009 @ 14:29:36 #126
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66616769
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Er zullen geen schulden met dat geld afbetaald worden lijkt me.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66617002
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo ff voor 20 a 25 miljoen shoppen
Alleen Berg gaat al meer dan de helft van dit bedrag kosten. Áls ie al wil.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66617053
quote:

[..]

Toen was het nog niet zo concreet hoor, alleen wat vage verhalen.
pi_66617060
quote:

[..]

maar dan heb je ook wat
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Er zullen geen schulden met dat geld afbetaald worden lijkt me.
daar ben ik benieuwd naar, heeft Sinterklaas daar iets over gezegd?
pi_66617204
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef Crane het volgende:

[..]

Toen was het nog niet zo concreet hoor, alleen wat vage verhalen.
Ik vind dit ook nog steeds zo vaag als de neten, ondanks dat er echt formeel gepraat is.

Sowieso, een groep van 20 gaat toch never nooit werken.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:44:07 #131
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66617306
Ze moeten gewoon voor 30/40 miljoen gaan kopen
pi_66617350
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vind dit ook nog steeds zo vaag als de neten, ondanks dat er echt formeel gepraat is.

Sowieso, een groep van 20 gaat toch never nooit werken.
Het is nog vaag omdat ze in een beginnend stadium zijn, maar zowel Feyenoord als een aantal zakenmensen hebben officieel kenbaar gemaakt in gesprek te zijn. Dat is nog niet eerder gebeurd.
pi_66617408
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Hou nou eens even op met dat gelul man. Je koopt niet even 'gewoon voor 30/40 miljoen'. Ga liever een fatsoenlijk beleid voeren met dat geld.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:48:22 #134
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66617464
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Het is nog vaag omdat ze in een beginnend stadium zijn, maar zowel Feyenoord als een aantal zakenmensen hebben officieel kenbaar gemaakt in gesprek te zijn. Dat is nog niet eerder gebeurd.
Ik vind het helemaal niet vaag. Feyenoord en de investeerders zijn officieel in gesprek, hoe veel duidelijker wil je het hebben?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 14:48:22 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66617465
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het deze keer van de grond komt. Alleen gaan mensen als Peridon dan invloed krijgen en of je daar blij van moet worden. Die man is al op vele plekken met dikke ruzie vertrokken.

Maar zoals BS al zegt een te grote groep van investeerders gaat ben ik bang alleen maar voor meer onrust zorgen. Ze hebben namelijk waarschijnlijk allemaal een duidelijke mening.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66617525
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
tyf nou eens op man
pi_66617533
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het deze keer van de grond komt. Alleen gaan mensen als Peridon dan invloed krijgen en of je daar blij van moet worden. Die man is al op vele plekken met dikke ruzie vertrokken.

Maar zoals BS al zegt een te grote groep van investeerders gaat ben ik bang alleen maar voor meer onrust zorgen. Ze hebben namelijk waarschijnlijk allemaal een duidelijke mening.
Ze gaan zich niet met elk detail bemoeien hoor. Maar zaken zoals dat Beenhakker de nieuwe TD moet worden, Been de nieuwe trainer en dat Velthuizen de perfecte keeper voor ons is daar zal geen investeerder het mee oneens zijn.
pi_66617653
quote:
Zwolle stuurt trainer Everse weg na 'bitterballenincident'
Uitgegeven: 2 maart 2009 11:42
Laatst gewijzigd: 2 maart 2009 13:45

ZWOLLE - Het bestuur van FC Zwolle heeft maandag trainer Jan Everse op non-actief gesteld. Volgens de clubleiding heeft de coach zich vrijdag na afloop van de met 3-2 gewonnen thuiswedstrijd tegen BV Veendam misdragen tegen een medewerker van Zwolle. Everse zou daarbij fysiek contact hebben gebruikt.

"In geval van een leidinggevende functie dient sprake te zijn van voorbeeldgedrag", stelt het bestuur in een verklaring. “Derhalve zal er een verzoek tot ontbinding van de arbeidsovereenkomst uitgaan."

Bitterballen

Voetbal International meldt dat de medewerker van Zwolle de zoon is van een bestuurslid. Everse haalde verhaal bij hem nadat de trainer en zijn vrouw door de man waren overgeslagen bij het uitdelen van bitterballen na de betreffende wedstrijd.

Eerder vrijdagavond zou de zoon Everses vrouw al van de tribune hebben gestuurd omdat ze op de verkeerde plek was gaan zitten.
Jantje toch.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:54:16 #139
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66617660
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ehm voor zover ik weet hebben de investeerders een businessplan ontwikkelt van wat ze in Feyenoord willen stoppen en wat ze daar voor terug willen zien en het lijkt me dat alle 20 het daarmee eens zijn. Dus dat 'never nooit' is wel erg voorbarig.

Maar mensen moeten hier ook weer niet een groot transferbudget gaan verwachten. Ik denk dat ze een duidelijk plan gaan maken om van de schulden af te komen en verder garant te staan voor transfers. En dan niet de Bergjes, maar de transfervrije of de wat goedkopere krachten, waarmee Beenhakker en Been hen moet overtuigen. Want op het moment kunnen we zelfs dat niet veroorloven.
pi_66617703
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Ehm voor zover ik weet hebben de investeerders een businessplan ontwikkelt van wat ze in Feyenoord willen stoppen en wat ze daar voor terug willen zien en het lijkt me dat alle 20 het daarmee eens zijn. Dus dat 'never nooit' is wel erg voorbarig.

Maar mensen moeten hier ook weer niet een groot transferbudget gaan verwachten. Ik denk dat ze een duidelijk plan gaan maken om van de schulden af te komen en verder garant te staan voor transfers. En dan niet de Bergjes, maar de transfervrije of de wat goedkopere krachten, waarmee Beenhakker en Been hen moet overtuigen. Want op het moment kunnen we zelfs dat niet veroorloven.
Transfervrij is ook een beetje overdreven.
pi_66617822
quote:
Luciano lovend over Dembélé en vereerd met Feyenoord

Voor FC Groningen-doelman Luciano Da Silva was de wedstrijd tegen AZ een weerzien met Moussa Dembélé. De Braziliaan speelde eerder in zijn loopbaan met de Belgische spits samen bij Germinal Beerschot. onder meer een treffer van Dembélé deed de bezoekers de das om.

"AZ was niet normaal", blikte Luciano na afloop in Het Nieuwsblad terug op de wedstrijd. Ik heb ook tegen PSV, Ajax en FC Twente gespeeld, maar AZ is een klasse sterker', weet Luciano. "Tuurlijk wordt het kampioen. Die ploeg heeft alles. Van de keeper tot de diepste spits loopt de selectie over van kwaliteit. Ze slikken heel weinig tegengoals."

"Zelfs als iemand uitvalt, worden ze nauwelijks verzwakt", vervolgde de Zuid-Amerikaan zijn lofzang. "Ari moest worden vervangen door Graziano Pellè. Die scoorde zaterdag de eerste twee treffers. Tegen AZ voetballen, is frustrerend. Als ze honderd procent zijn, maakt geen enkele club in Nederland een kans tegen hen."

Luciano was vooral lovend over de progressie van Dembélé. "Een klassespeler. Als hij blessurevrij blijft, is Dembélé volgende jaar klaar voor de absolute top: Manchester United, Real Madrid of Barcelona. Ik klets niet uit mijn nek. Eidur Gudjohnsen speelt bij Barcelona en die is heus niet beter dan Dembélé. Integendeel, Dembélé is beter dan die IJslander. Moussa van de bal zetten is onmogelijk."

"Misschien moet hij wat meer scoren, maar hij kan eigenlijk alles", zei Luciano, die nog reageert op de vermeende interesse van Feyenoord. "Van de club zelf heb ik nog niets gehoord, maar journalisten stellen er mij wel vragen over. Het zou een droom zijn om voor Feyenoord te spelen."
Toch wel fijn dat ondanks de extreme wanprestaties nog steeds veel spelers ons als droomclub zien. Al vind ik het nog een beetje te vroeg om Luciano te halen.
pi_66617866
Die groep van 20 of meer is toch veel te groot joh om een duidelijke eenheid te creëren. Nu staat iedereen erachter omdat het echt gewoon niet slechter kan.

Maar wat als het straks gewoon weg nog steeds niet verbeterd en het maar overleven blijft tot het nieuwe stadion?

Wie hebben dan de meeste macht? Hoe vrij is Beenhakker om te handelen bij een beslissing? Het is niet een tijd dat je met alle liefde in je favoriete voetbalclub een miljoen of 2 a 3 gaat pompen om dan er van uit te gaan dat je helemaal niets er voor terug krijgt. Op een gegeven moment krijg je er dan alleen maar gezeik mee en komt er onenigheid en gaat het geheid problemen opleveren met de afhandeling van geld en rentes etc.

Je kan beter met zijn 5'en er instappen met allemaal hetzelfde bedrag, allemaal hetzelfde risico en allemaal even veel zeggenschap.

Nu is het meer een clubje van mensen die Feyenoord beter willen gaan maken, prob een paar die mee doen om het mee doen, een paar die er echt geld van willen maken. Als het allemaal hosanna gaat en iedereen loopt er achteraan, prima. Maar ik denk niet dat het zo gaat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 maart 2009 @ 15:03:36 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66618012
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Ze gaan zich niet met elk detail bemoeien hoor. Maar zaken zoals dat Beenhakker de nieuwe TD moet worden, Been de nieuwe trainer en dat Velthuizen de perfecte keeper voor ons is daar zal geen investeerder het mee oneens zijn.
Peridon heeft de gewoonte zich met wat meer details te willen bemoeien Maar ik bedoel meer als er zoals nu in de RvC niet iedereen op één lijn zit binnen die investeerders dan is de weg naar de pers snel gevonden en aangezien Feyenoord nog steeds een grote club is wordt alles gezien als nieuws. En dergelijke onrust is nooit bevordelijk. Dan kan de groep investeerders beter wat kleiner zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 2 maart 2009 @ 15:07:15 #144
185115 Juk
Misschien
pi_66618144
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Hou nou eens even op met dat gelul man. Je koopt niet even 'gewoon voor 30/40 miljoen'. Ga liever een fatsoenlijk beleid voeren met dat geld.
Daar gaan die gesprekken over denk ik.

Als het enige wat die investeerders nu doen is voor 40 miljoen spelers kopen dan loop je over 5 jaar weer tegen de lamp. Daarom willen ze wat inspraak want ze hebben allemaal al bewezen een bedrijf te kunnen opzetten en zo succesvol zijn kan alleen als je echt verstand hebt van een organisatie goed runnen.

En de schulden in 1 keer afbetalen zal niet gebeuren, dat is vanwege allerlei redenen niet verstandig. 1 ervan is dat je dan veel meer belasting moet gaan betalen.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 2 maart 2009 @ 15:08:40 #145
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66618209
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef Crane het volgende:

[..]

Toch wel fijn dat ondanks de extreme wanprestaties nog steeds veel spelers ons als droomclub zien. Al vind ik het nog een beetje te vroeg om Luciano te halen.
Spelers denken dat nu nog ja, maar voor hoe lang? Als het volgend seizoen weer zo bagger wordt zullen die "valse" sentimenten toch rap afnemen.
2000 light years from home
pi_66618584
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:

[..]

Spelers denken dat nu nog ja, maar voor hoe lang? Als het volgend seizoen weer zo bagger wordt zullen die "valse" sentimenten toch rap afnemen.
Klopt. Nu leeft iedereen nog met het gevoel: "Feyenoord staat niet op de juiste plek en hoort bij de eerste 3" maar als het zo blijft doorgaan komt er een moment dat Feyenoord niet meer geloofwaardig is en er van tevoren uitgegaan wordt van een 7e of 8e plek.
pi_66618656
quote:

[..]

maar dan maakt de zoon van feyenoord ons wel kampioen

dan dik geld verdienen in de championsleague en we doen weer mee met de europese top

of ga ik nou een beetje te snel
pi_66619626
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Schiedammert het volgende:

[..]

maar dan maakt de zoon van feyenoord ons wel kampioen

dan dik geld verdienen in de championsleague en we doen weer mee met de europese top

of ga ik nou een beetje te snel
Zou eerst maar is proberen in de eredivisie mee te draaien
pi_66619817
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef kutstudent_ het volgende:

[..]

vooruit dan maar
  maandag 2 maart 2009 @ 15:55:35 #150
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66620026
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef kutstudent_ het volgende:

[..]

Maar = proberen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_66620111
Ik denk dat een belangrijke eis ook gaat zijn dat Feyenoord binnen enkele jaren op eigen benen kan staan. Er zal dus winst gemaakt moeten gaan worden.
pi_66620140
Beetje dubbelop ja, kutstudent_

Maar hij heeft wel gelijk. Laten we hopen dat volgend seizoen een goede keeper, verdediger en spits worden aangetrokken en dan zitten we gebakken. Eerst maar is die investeerders afwachten..
pi_66620830
Voor de mensen zonder Sport 1 kun je vanavond gratis via een stream naar Sport 1 United kijken, het beste praatprogramma op de televisie wat mij betreft. Gio is vanavond te gast.

http://www.sport1.nl/Voet(...)ts-opgeschoten-.html

pi_66621594
quote:
'Dudek keert terug bij Feyenoord'

Jerzy Dudek verdedigt met ingang van volgend seizoen weer het doel van Feyenoord. Dat is de verdienste van Leo Beenhakker, die naast bondscoach van Polen ook technisch adviseur van de Rotterdammers is. Volgens de berichtgeving van diverse Poolse media tekent de 35-jarige keeper binnen afzienbare tijd een verbintenis voor twee jaar.

Dudek staat sinds de zomer van 2007 onder contract bij Real Madrid en heeft een aflopende verbintenis. Omdat hij niet langer de stand-in van Iker Casillas wenst te zijn, heeft de 58-voudig international reeds aangegeven dat hij de samenwerking niet wenst te verlengen. Door zijn gebrek aan speeltijd in het Santiago Bernabéu miste Dudek vorig jaar zomer het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

Real Madrid is reeds op zoek naar een vervanger voor Dudek. In de Franse media wordt sinds enkele dagen gespeculeerd over de belangstelling voor doelman Mickael Landreau van Paris Saint-Germain. De 29-jarige doelman zou geen moeite hebben met de rol van reservedoelman. Dudek kwam in ruim anderhalf jaar tijd niet verder dan negen optredens tussen de palen, voornamelijk wedstrijden in de Copa del Rey.

Dudek begon zijn carrière GKS Tychy en belandde via Sokol Pniewy in de zomer van 1996 bij Feyenoord. In Rotterdam-Zuid vierde de sluitpost de landstitel en de Johan Cruijff Schaal. In de zomer van 2001 maakte Dudek de overstap naar Liverpool. In zijn eerste drie contractjaren was Dudek, die onder meer de Champions League won, eerste doelman, maar na de komst van de Spanjaard José Reina kwam daar verandering in.

In februari werd reeds bekend dat Feyenoord na dit seizoen afscheid neemt van Henk Timmer. De mededeling van de Kuipbewoners dat hij dient te vertrekken, kwam niet echt als een verrassing. In zijn eerste twee seizoenen stond de positie van Timmer nauwelijks ter discussie in Rotterdam, maar in de huidige jaargang is er wél veel kritiek op de prestaties van de reservedoelman van het Nederlands elftal.
pi_66621619
  maandag 2 maart 2009 @ 16:37:23 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_66621626
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
De ene ouwe lul eruit en de andere ouwe lul erin

Ik ben inmiddels overleden
pi_66621645
Wat een held!
  maandag 2 maart 2009 @ 16:38:38 #158
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66621672
w00t
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66621712

pi_66621751
timmer moest weg van been omdat hij een jongere keeper wilde?!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')