Nee, jij?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Iemand de opstelling van spits gezienZou toch wat zijn als dat gaat gebeuren.
Opstelling Spits:quote:Op maandag 2 maart 2009 13:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Iemand de opstelling van spits gezienZou toch wat zijn als dat gaat gebeuren.
Makaay op de bank, no way. Verkoop hem dan liever.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef dill het volgende:
Vorm
Fernandez---Vlaar---Hofland---El Akchaoui
Wijnaldum---El Ahmadi---Van Bronckhorst---Beerens
Tomasson---Berg
Wissels: Mulder, Bahia, Tiendalli, de Cler, Bruins, Fer, Schone, Biseswar en Makaay.
Hebbie niet gezien bij DHZquote:Op zondag 1 maart 2009 12:02 schreef Schiedammert het volgende:
ben ervandoor, tot over een kwartiertje op V-oord of DHZ
Lijkt me sowieso duidelijk dat hij weg moet van de zomer. Scheelt weer ¤1,6 miljoen. Lekker naar Vitesse ofzo, die hebben geen problemen met hoge salarissen met de gemeente Arnhem als hoofdsponsor.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Makaay op de bank, no way. Verkoop hem dan liever.
Inderdaad, deze grote duim-journalistiek is niet echt van toegevoegde waarde.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:35 schreef Crane het volgende:
Tsja, wat moet je daarmee. De mening van een Spits-journalist...
Ik denk dat ie er met de juiste aanvoer nog steeds wel een stuk of 20 in kan leggen per seizoen, maar zoals ie nu bezig is kun je m beter verkopen dan op de bank zetten ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Makaay op de bank, no way. Verkoop hem dan liever.
zo ff voor 20 a 25 miljoen shoppenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opstelling Spits:
Vorm
Fernandez
Vlaar
Hofland
El Akchaoui
Wijnaldum
Beerens
.................
................
Berg
Tomasson
Ben alleen 2 middenvelders vergeten.
Ach, wij hebben geld zatquote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo ff voor 20 a 25 miljoen shoppen![]()
Wanneer de havenbaronnen eindelijk eens uit hun hut komen en gaan investeren in Feyenoord welquote:
kwestie van tijdquote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wanneer de havenbaronnen eindelijk eens uit hun hut komen en gaan investeren in Feyenoord wel.
Er is nu voor het eerst een serieus gesprek geweest met investeerders, dus de kans is wel degelijk aanwezig dat het gaat gebeuren.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toen de grote kale leider werd weggestuurd zouden ze komen, we wachten nog steeds....
nog nooit is het zo concreet en serieus geweest dan nuquote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toen de grote kale leider werd weggestuurd zouden ze komen, we wachten nog steeds....
ga je nog geen kampioen mee wordenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die 60 miljoen waar over gepraat wordt zekerquote:
Er zullen geen schulden met dat geld afbetaald worden lijkt me.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die 60 miljoen waar over gepraat wordt zeker
schulden eraf, die paar transfers eraf en het geld is alweer bijna op
Alleen Berg gaat al meer dan de helft van dit bedrag kosten. Áls ie al wil.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo concreet hoor, alleen wat vage verhalen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
maar dan heb je ook watquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben ik benieuwd naar, heeft Sinterklaas daar iets over gezegd?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zullen geen schulden met dat geld afbetaald worden lijkt me.
Ik vind dit ook nog steeds zo vaag als de neten, ondanks dat er echt formeel gepraat is.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo concreet hoor, alleen wat vage verhalen.
Het is nog vaag omdat ze in een beginnend stadium zijn, maar zowel Feyenoord als een aantal zakenmensen hebben officieel kenbaar gemaakt in gesprek te zijn. Dat is nog niet eerder gebeurd.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind dit ook nog steeds zo vaag als de neten, ondanks dat er echt formeel gepraat is.
Sowieso, een groep van 20 gaat toch never nooit werken.
Hou nou eens even op met dat gelul man. Je koopt niet even 'gewoon voor 30/40 miljoen'. Ga liever een fatsoenlijk beleid voeren met dat geld.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten gewoon voor 30/40 miljoen gaan kopen
Ik vind het helemaal niet vaag. Feyenoord en de investeerders zijn officieel in gesprek, hoe veel duidelijker wil je het hebben?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is nog vaag omdat ze in een beginnend stadium zijn, maar zowel Feyenoord als een aantal zakenmensen hebben officieel kenbaar gemaakt in gesprek te zijn. Dat is nog niet eerder gebeurd.
Ik denk wel dat het deze keer van de grond komt. Alleen gaan mensen als Peridon dan invloed krijgen en of je daar blij van moet worden. Die man is al op vele plekken met dikke ruzie vertrokken.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:45 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is nog vaag omdat ze in een beginnend stadium zijn, maar zowel Feyenoord als een aantal zakenmensen hebben officieel kenbaar gemaakt in gesprek te zijn. Dat is nog niet eerder gebeurd.
tyf nou eens op manquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten gewoon voor 30/40 miljoen gaan kopen
Ze gaan zich niet met elk detail bemoeien hoor. Maar zaken zoals dat Beenhakker de nieuwe TD moet worden, Been de nieuwe trainer en dat Velthuizen de perfecte keeper voor ons is daar zal geen investeerder het mee oneens zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het deze keer van de grond komt. Alleen gaan mensen als Peridon dan invloed krijgen en of je daar blij van moet worden. Die man is al op vele plekken met dikke ruzie vertrokken.
Maar zoals BS al zegt een te grote groep van investeerders gaat ben ik bang alleen maar voor meer onrust zorgen. Ze hebben namelijk waarschijnlijk allemaal een duidelijke mening.
Jantje toch.quote:Zwolle stuurt trainer Everse weg na 'bitterballenincident'
Uitgegeven: 2 maart 2009 11:42
Laatst gewijzigd: 2 maart 2009 13:45
ZWOLLE - Het bestuur van FC Zwolle heeft maandag trainer Jan Everse op non-actief gesteld. Volgens de clubleiding heeft de coach zich vrijdag na afloop van de met 3-2 gewonnen thuiswedstrijd tegen BV Veendam misdragen tegen een medewerker van Zwolle. Everse zou daarbij fysiek contact hebben gebruikt.
"In geval van een leidinggevende functie dient sprake te zijn van voorbeeldgedrag", stelt het bestuur in een verklaring. “Derhalve zal er een verzoek tot ontbinding van de arbeidsovereenkomst uitgaan."
Bitterballen
Voetbal International meldt dat de medewerker van Zwolle de zoon is van een bestuurslid. Everse haalde verhaal bij hem nadat de trainer en zijn vrouw door de man waren overgeslagen bij het uitdelen van bitterballen na de betreffende wedstrijd.
Eerder vrijdagavond zou de zoon Everses vrouw al van de tribune hebben gestuurd omdat ze op de verkeerde plek was gaan zitten.
Ehm voor zover ik weet hebben de investeerders een businessplan ontwikkelt van wat ze in Feyenoord willen stoppen en wat ze daar voor terug willen zien en het lijkt me dat alle 20 het daarmee eens zijn. Dus dat 'never nooit' is wel erg voorbarig.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het deze keer van de grond komt. Alleen gaan mensen als Peridon dan invloed krijgen en of je daar blij van moet worden. Die man is al op vele plekken met dikke ruzie vertrokken.
Maar zoals BS al zegt een te grote groep van investeerders gaat ben ik bang alleen maar voor meer onrust zorgen. Ze hebben namelijk waarschijnlijk allemaal een duidelijke mening.
Transfervrij is ook een beetje overdreven.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ehm voor zover ik weet hebben de investeerders een businessplan ontwikkelt van wat ze in Feyenoord willen stoppen en wat ze daar voor terug willen zien en het lijkt me dat alle 20 het daarmee eens zijn. Dus dat 'never nooit' is wel erg voorbarig.
Maar mensen moeten hier ook weer niet een groot transferbudget gaan verwachten. Ik denk dat ze een duidelijk plan gaan maken om van de schulden af te komen en verder garant te staan voor transfers. En dan niet de Bergjes, maar de transfervrije of de wat goedkopere krachten, waarmee Beenhakker en Been hen moet overtuigen. Want op het moment kunnen we zelfs dat niet veroorloven.
Toch wel fijn dat ondanks de extreme wanprestaties nog steeds veel spelers ons als droomclub zien.quote:Luciano lovend over Dembélé en vereerd met Feyenoord
Voor FC Groningen-doelman Luciano Da Silva was de wedstrijd tegen AZ een weerzien met Moussa Dembélé. De Braziliaan speelde eerder in zijn loopbaan met de Belgische spits samen bij Germinal Beerschot. onder meer een treffer van Dembélé deed de bezoekers de das om.
"AZ was niet normaal", blikte Luciano na afloop in Het Nieuwsblad terug op de wedstrijd. Ik heb ook tegen PSV, Ajax en FC Twente gespeeld, maar AZ is een klasse sterker', weet Luciano. "Tuurlijk wordt het kampioen. Die ploeg heeft alles. Van de keeper tot de diepste spits loopt de selectie over van kwaliteit. Ze slikken heel weinig tegengoals."
"Zelfs als iemand uitvalt, worden ze nauwelijks verzwakt", vervolgde de Zuid-Amerikaan zijn lofzang. "Ari moest worden vervangen door Graziano Pellè. Die scoorde zaterdag de eerste twee treffers. Tegen AZ voetballen, is frustrerend. Als ze honderd procent zijn, maakt geen enkele club in Nederland een kans tegen hen."
Luciano was vooral lovend over de progressie van Dembélé. "Een klassespeler. Als hij blessurevrij blijft, is Dembélé volgende jaar klaar voor de absolute top: Manchester United, Real Madrid of Barcelona. Ik klets niet uit mijn nek. Eidur Gudjohnsen speelt bij Barcelona en die is heus niet beter dan Dembélé. Integendeel, Dembélé is beter dan die IJslander. Moussa van de bal zetten is onmogelijk."
"Misschien moet hij wat meer scoren, maar hij kan eigenlijk alles", zei Luciano, die nog reageert op de vermeende interesse van Feyenoord. "Van de club zelf heb ik nog niets gehoord, maar journalisten stellen er mij wel vragen over. Het zou een droom zijn om voor Feyenoord te spelen."
Peridon heeft de gewoonte zich met wat meer details te willen bemoeienquote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef Crane het volgende:
[..]
Ze gaan zich niet met elk detail bemoeien hoor. Maar zaken zoals dat Beenhakker de nieuwe TD moet worden, Been de nieuwe trainer en dat Velthuizen de perfecte keeper voor ons is daar zal geen investeerder het mee oneens zijn.
Daar gaan die gesprekken over denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Hou nou eens even op met dat gelul man. Je koopt niet even 'gewoon voor 30/40 miljoen'. Ga liever een fatsoenlijk beleid voeren met dat geld.
Spelers denken dat nu nog ja, maar voor hoe lang? Als het volgend seizoen weer zo bagger wordt zullen die "valse" sentimenten toch rap afnemen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ondanks de extreme wanprestaties nog steeds veel spelers ons als droomclub zien.Al vind ik het nog een beetje te vroeg om Luciano te halen.
Klopt. Nu leeft iedereen nog met het gevoel: "Feyenoord staat niet op de juiste plek en hoort bij de eerste 3" maar als het zo blijft doorgaan komt er een moment dat Feyenoord niet meer geloofwaardig is en er van tevoren uitgegaan wordt van een 7e of 8e plek.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelers denken dat nu nog ja, maar voor hoe lang? Als het volgend seizoen weer zo bagger wordt zullen die "valse" sentimenten toch rap afnemen.
maar dan maakt de zoon van feyenoord ons wel kampioenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou eerst maar is proberen in de eredivisie mee te draaienquote:Op maandag 2 maart 2009 15:20 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
maar dan maakt de zoon van feyenoord ons wel kampioen![]()
![]()
![]()
dan dik geld verdienen in de championsleague en we doen weer mee met de europese top![]()
![]()
of ga ik nou een beetje te snel
vooruit dan maarquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Zou eerst maar is proberen in de eredivisie mee te draaien
Maar = proberenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Zou eerst maar is proberen in de eredivisie mee te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |