Bron?quote:
Velthuizen vind ik niet slecht, maar hij staat dit seizoen wel stil in zijn ontwikkeling valt mij op.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Vorm of Velthuizen, met beide geen probleem. Denk dat Velthuizen voor de toekomst meer kan betekenen dan Vorm.
Hij is ook zeker de rede dat we niet wonnen vandaag. Paar mooie reddingen verricht.quote:
Weet niet wat er aan de hand was. Zag alleen een opstootje.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alvast gefeliciteerd dan maar ??quote:Update: Piet Velthuizen zou volgens supporters op vak X hebben gezegd: "Wat?... Ik? Feyenoord volgend seizoen?... Ja hoor, Als het aan mij ligt wel."
Piet kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar ??
Feyenoord is wel heel achterlijk als ze zo'n keeper niet halen wanneer ie wil. Eigenlijk kan alleen Vitesse dwars liggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Piet kan zoveel zeggen.
Wat mij betreft speel ik volgend jaar ook bij Feyenoord
Ja das waarquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Piet kan zoveel zeggen.
Wat mij betreft speel ik volgend jaar ook bij Feyenoord
Moet die zijn muil maar houwe.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Datg onderlinge gezeik moet ook eens ophouden. Vandaag weer op Z.
Vandaag was dan zeker een slechte dag van Timmerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Timmer vind ik ook altijd goed op de lijn
Pik in zijn muil dan houd hij zijn strot wel dicht.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet die zijn muil maar houwe.
Maar was verder weinig aan de hand hoor.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Timmer vind ik ook altijd goed op de lijn
Klap op zijn muil is effectiever.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pik in zijn muil dan houd hij zijn strot wel dicht.
Centjes Loek, centjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:17 schreef Crane het volgende:
aankoop
Die middelvinger bedoel je?quote:
Dat zullen we nog weleens zien. Puntje -> paaltje. You know the drill.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef Merkie het volgende:
Verhaal over investeerders gemist?
Hij draaide wel van Timmer weg, ver de hoek in. Dus ik kan het hem vergeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond de 1-0 van Hofs trouwens niet onhoudbaar. Rond de 25 meter afstand, geen poeier. Een blunder was het absoluut niet, maar hij was houdbaar. En hij kon 't in ieder geval proberen hè...
Was gewoon een goeie goal. Timmer treft geen blaam.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond de 1-0 van Hofs trouwens niet onhoudbaar. Rond de 25 meter afstand, geen poeier. Een blunder was het absoluut niet, maar hij was houdbaar. En hij kon 't in ieder geval proberen hè...
Tja misschien ook niet. Ik vind 't gewoon rete irritant dat 'ie altijd blijft staan en de bal de goal in kijktquote:Op zondag 1 maart 2009 22:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Was gewoon een goeie goal. Timmer treft geen blaam.
Hahahaquote:
Dit dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tja misschien ook niet. Ik vind 't gewoon rete irritant dat 'ie altijd blijft staan en de bal de goal in kijkt.
Was toch al bekend.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Dit dus.
Overigens vond ik Verbeek bij Studio Voetbal niet veel interessants zeggen. Opmerkelijkste vond ik dat hij schijnbaar tegen het bestuur heeft gezegd "Of ik eruit of hun (speler of 2-3 waar hij niet mee overweg kon, namen wilde hij terecht niet geven) eruit" en dat hij daarna gelijk te horen heeft gekregen dat hij zijn spullen kon pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |