Piet kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar ??
Feyenoord is wel heel achterlijk als ze zo'n keeper niet halen wanneer ie wil. Eigenlijk kan alleen Vitesse dwars liggen.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Piet kan zoveel zeggen.
Wat mij betreft speel ik volgend jaar ook bij Feyenoord
Ja das waarquote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Piet kan zoveel zeggen.
Wat mij betreft speel ik volgend jaar ook bij Feyenoord
Moet die zijn muil maar houwe.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Datg onderlinge gezeik moet ook eens ophouden. Vandaag weer op Z.
Vandaag was dan zeker een slechte dag van Timmerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Timmer vind ik ook altijd goed op de lijn
Pik in zijn muil dan houd hij zijn strot wel dicht.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet die zijn muil maar houwe.
Maar was verder weinig aan de hand hoor.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Timmer vind ik ook altijd goed op de lijn
Klap op zijn muil is effectiever.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Pik in zijn muil dan houd hij zijn strot wel dicht.
Centjes Loek, centjes.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:17 schreef Crane het volgende:
aankoop
Die middelvinger bedoel je?quote:
Dat zullen we nog weleens zien. Puntje -> paaltje. You know the drill.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef Merkie het volgende:
Verhaal over investeerders gemist?
Hij draaide wel van Timmer weg, ver de hoek in. Dus ik kan het hem vergeven.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond de 1-0 van Hofs trouwens niet onhoudbaar. Rond de 25 meter afstand, geen poeier. Een blunder was het absoluut niet, maar hij was houdbaar. En hij kon 't in ieder geval proberen hè...
Was gewoon een goeie goal. Timmer treft geen blaam.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond de 1-0 van Hofs trouwens niet onhoudbaar. Rond de 25 meter afstand, geen poeier. Een blunder was het absoluut niet, maar hij was houdbaar. En hij kon 't in ieder geval proberen hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |