Wat heeft hij nu weer voor blunders gemaakt?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Hadden gewoon moeten winnen maar weer Timmer die er niet goed uit zag en ons de 3 punten kost
Geen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wat heeft hij nu weer voor blunders gemaakt?
Ik wilde net zeggen. Timmer heeft deze wedstrijd weinig fout gedaan hoor.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:57 schreef Corona1972 het volgende:
Mwoah,Timmer heeft geen blunder gemaakt,maar of het nou een goede keeper is is vers 2,bij de vrije trap van hofs stond ie erbij en keek ernaar,zoals ie al vaker heeft gedaan.
Behalve als de bal op 30 meter ligt en nou niet echt hard ingeschoten werd.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De bal zat perfect in de kruising. Bijna geen keeper ter wereld die zo'n bal eruit houdt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Behalve als de bal op 30 meter ligt en nou niet echt hard ingeschoten werd.
Die bal lag echt niet op 30 meter.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Behalve als de bal op 30 meter ligt en nou niet echt hard ingeschoten werd.
Dat vermoeden had ik ook,en nog meer in mijn vakkie,maar om het zeker te weten moet ik die oevrtreding echt even zien op beeld.Of de scheids vond m te makkelijk gaan liggen of er was helemaal geen contact tussen de spelers,iig ik denk dat het wel zo was.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Feyenoord had volgens mij nog een penalty moeten krijgen.
Klopt, echt kutquote:Op zondag 1 maart 2009 17:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Feyenoord had volgens mij nog een penalty moeten krijgen.
we hadden gewoon 3 100% kansen die er gewoon inmoeten.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:43 schreef Schiedammert het volgende:
minimaal 2 pingels hadden we moeten krijgen gewoon![]()
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 18:49 schreef Happel het volgende:
Makaay was kut.
De vrije trap van Hofs was een onnodige overtreding van Bahia.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, voor de verandering geen overtredingen nodig.
ken je nagaan hoeveel we hadden kunnen winnenquote:Op zondag 1 maart 2009 18:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
we hadden gewoon 3 100% kansen die er gewoon inmoeten.
quote:Velthuizen maakt vrienden in De Kuip
Bij de rust speelde Vitesse doelman Piet Velthuizen aan de kant waar het fanatieke Feyenoord publiek zit. De doelman klapte bij rust al voor het Feyenoord Legioen en wees daarbij naar zijn hart. Na de wedstrijd liep de goalie opnieuw naar de supporters in vak X. Wat Piet Velthuizen tegen de supporters zei is nog niet bekend. Nadat hij zich even meldde bij Het Legioen ging hij uitgebreid alle spelers van Feyenoord een hand geven. Zou Velthuizen meer weten...?
Zou mooi zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |