Maar da's je Extravaganza-PM-dingesgedoe.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Streetfighter
Raul Julia / Jean-Claude van Damme
Mijn vraag staat er al
Daarom het minste werk.quote:
Ik bedoelde de regisseur. Had net iets over hem gelezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:28 schreef Doff het volgende:
Helemaal goed, alleen kan ik op imdb niks van een Zeffirelli vinden. Bedoel je de regisseur? Dat is in elk geval iemand anders.
Je hebt een plaatjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef Gillingham het volgende:
Jeremey Davies
Vin Diesel
Die gast uit Snatch. en de jaren '80 verfilming van Red Dragon
Namen schieten me weer te kort...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef Gillingham het volgende:
Jeremey Davies
Vin Diesel
Die gast uit Snatch. en de jaren '80 verfilming van Red Dragon
Zes goed. Gillingham heeft #7 bijna: over de acteur uit Snatch. en Manhunter heb ik vorige maand (of zo) nog een vraag gesteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Barry Pepper en Giovanni Ribisi.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Doff het volgende:
Nou, Intre, een PM is verstuurd. Alleen staan er niet zo veel antwoorden in.
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Gillingham het volgende:
Leuk idee, maar de moeilijkheidsgraag weerhoudt me er van iets in te sturen. Ik haal toch geen enkel punt.
Ik heb mijn antwoorden ook al opgestuurd via PM (je reply net ook gezien trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)
En ik ben bijna zeker dat ik meer dan de helft niet gezien heb. En dat is toch bijna wel een voorwaarde (behalve bij posters misschien).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)
Bekend van o.a. Natural Born Killersquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef California het volgende:
Er zijn nog:
- Hanks' second in command
Schrijft en regisseert zijn eigen filmsquote:- de New Yorkse slungel
Bekend van bijrollen, indies en bijrollen in indiesquote:- de soldaat met de naarste sterfscène in jaren
Getrouwd met Mary Steenburgen (hint van niks, maar dit zou al genoeg moeten zijnquote:- de nog langere acteur die vooral van tv bekend is maar dit is Movie Trivia dus ik zeg: Body Heat
Heel herkenbaar, SoK. Sizemore zat inderdaad in The Relic. Madsen in Speciesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
En die ene die ik om ondoorgrondelijke redenen altijd verwar met Michael Madsen (ik kan ze wel uit elkaar houden, maar ik verwar hun films vaak. Hij zat ook in The Relic... of Species).
Paul Giamitti o.i.d.?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef California het volgende:De ander speelde vorig jaar de Kerstman.
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stealth
The Illusionist
London
Cellular
Summer Catch
Biel
Pom poko. Of Heisei tanuki gassen pompoko (de Sokolsky versie van het antwoord).quote:
Het werd vier dagen van te voren al aangekondigd hoor. Dat weekendje had je makkelijk af kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ga je een weekendje skiën mis je Intre's mega vraag.
Creatief, hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
wyccie verdient ook een melding, die heeft bij de screenshots vijf titels genoemd, die alle vijf fout waren![]()
Donald Sutherland in Il Casanova di Federico Felliniquote:
10. Jeeh +1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef Jeeh het volgende:
Paul Giamitti o.i.d.?
Trivia van welke film?quote:Early drafts of the script explained the cause of' weird experience: a disaffected ex-lover called Stephanie cast a spell on him to teach him a lesson.
Geen echte koe, maar wel een beest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Me, Myself & Irene?
Of is het geen echte koe?
quote:The robbery should have taken 10 minutes. 4 hours later, the bank was like a circus sideshow. 8 hours later, it was the hottest thing on live T.V. 12 hours later, it was all history. And it's all true
Je bent de eerste die logisch nadenktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef Doff het volgende:
Phonebooth? Collin Pharrell, Donald Sutherland en nog iemand?
Hij zat niet in Phonebooth trouwens, maar in Avengersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Doff het volgende:
Eh, ja, Kiefer natuurlijk. Maar Fiennes kan ik me niets van herinneren. Film maakte ook weinig indruk natuurlijk.
SoK +1quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Terra Trema
Umberto D.
Rocco and his Brothers
Ladri di Biciclette
Rome, Open City
Oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Doff het volgende:
Ladri di Biciclette is van De Sica trouwens, Intre.
Wat houdt de term nou inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef Doff het volgende:
[..]
SoK +1
Rocco eigenlijk al niet meer helemaal, maar komt goed genoeg bij in de buurt. Dacht dat iedereen de term wel kende.
Zelfs met die uitleg was ik nog niet tot vijf gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef Doff het volgende:
De term werd achteraf verzonnen en verwees naar het 'realistische' in de films. De films werden vaak op locatie geschoten, de middelen waren vrij schaars, acteurs waren niet zelden amateurs en de plot ging altijd om de sociale misstanden, zoals werkloosheid en armoede. Vaak speelde de oorlog, met de eeuwige aandacht voor de partizanen, een belangrijke rol. Zoiets.
Onderschat ons niet he!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:36 schreef Doff het volgende:
Misschien was 5 wat veel dan. Maar alleen al in 'jaren '40 tournament doet er al bijna zo'n aantal mee geloof ik.
Dat is niet The Girl Next Door (en dan niet die met Elisha, maar die andere) maar die andere over dat mishandelde meisje. Weet de naam er alleen niet meer van.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:55 schreef lamers het volgende:
Nee allebei fout.
in de waargebeurde film is het heel wat minder aangenamer voor Page dan het voor Hirsh was.
quote:Dat is niet The Girl Next Door (en dan niet die met Elisha, maar die andere) maar die andere over dat mishandelde meisje. Weet de naam er alleen niet meer van.
quote:Lohman lijkt wel wat op Anouk
Maruh Page zit sowieso in Smart People
Titel?quote:In France a religious war is raging. In order to impose peace a forced wedding is arranged between, sister of the immature Catholic King Charles IX, and the Hugenot King
. Catherine of Medici maintains her behind-the-scenes power by ordering assaults, poisonings, and instigations to incest.
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef RuneRose het volgende:
Pff.
1. Martin Scorsese
2. Coen Brothers
3. Clint Eastwood
4. Peter Jackson![]()
5. Coen Brothers![]()
6. wong kar wai![]()
7. dardenne broeders![]()
8. steven spielberg![]()
9. ang lee![]()
10. christopher nolan![]()
11. ron howard![]()
12. david fincher![]()
13. danny boyle![]()
14. gus van sant![]()
15. ridley scott![]()
16. pff.
noem nog eens wat trendy filmmakers?
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:51 schreef RuneRose het volgende:
huh? je wil ze toch alle 25?
Darren Aranofsky?
Toch een oscarnominatie gehad voor beste film. Zijn andere films zijn ook vrij populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |