Je bent de eerste die logisch nadenktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef Doff het volgende:
Phonebooth? Collin Pharrell, Donald Sutherland en nog iemand?
Hij zat niet in Phonebooth trouwens, maar in Avengersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Doff het volgende:
Eh, ja, Kiefer natuurlijk. Maar Fiennes kan ik me niets van herinneren. Film maakte ook weinig indruk natuurlijk.
SoK +1quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Terra Trema
Umberto D.
Rocco and his Brothers
Ladri di Biciclette
Rome, Open City
Oke.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:18 schreef Doff het volgende:
Ladri di Biciclette is van De Sica trouwens, Intre.
Wat houdt de term nou inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:17 schreef Doff het volgende:
[..]
SoK +1
Rocco eigenlijk al niet meer helemaal, maar komt goed genoeg bij in de buurt. Dacht dat iedereen de term wel kende.
Zelfs met die uitleg was ik nog niet tot vijf gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:26 schreef Doff het volgende:
De term werd achteraf verzonnen en verwees naar het 'realistische' in de films. De films werden vaak op locatie geschoten, de middelen waren vrij schaars, acteurs waren niet zelden amateurs en de plot ging altijd om de sociale misstanden, zoals werkloosheid en armoede. Vaak speelde de oorlog, met de eeuwige aandacht voor de partizanen, een belangrijke rol. Zoiets.
Onderschat ons niet he!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:36 schreef Doff het volgende:
Misschien was 5 wat veel dan. Maar alleen al in 'jaren '40 tournament doet er al bijna zo'n aantal mee geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |