Ik bedoelde de regisseur. Had net iets over hem gelezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:28 schreef Doff het volgende:
Helemaal goed, alleen kan ik op imdb niks van een Zeffirelli vinden. Bedoel je de regisseur? Dat is in elk geval iemand anders.
Je hebt een plaatjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef Gillingham het volgende:
Jeremey Davies
Vin Diesel
Die gast uit Snatch. en de jaren '80 verfilming van Red Dragon
Namen schieten me weer te kort...
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef Gillingham het volgende:
Jeremey Davies
Vin Diesel
Die gast uit Snatch. en de jaren '80 verfilming van Red Dragon
Zes goed. Gillingham heeft #7 bijna: over de acteur uit Snatch. en Manhunter heb ik vorige maand (of zo) nog een vraag gesteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Barry Pepper en Giovanni Ribisi.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:40 schreef Doff het volgende:
Nou, Intre, een PM is verstuurd. Alleen staan er niet zo veel antwoorden in.
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:43 schreef Gillingham het volgende:
Leuk idee, maar de moeilijkheidsgraag weerhoudt me er van iets in te sturen. Ik haal toch geen enkel punt.
Ik heb mijn antwoorden ook al opgestuurd via PM (je reply net ook gezien trouwensquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)
En ik ben bijna zeker dat ik meer dan de helft niet gezien heb. En dat is toch bijna wel een voorwaarde (behalve bij posters misschien).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat bijna iedereen in FMT alle films wel kent (in elk geval van naam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |