Pom poko. Of Heisei tanuki gassen pompoko (de Sokolsky versie van het antwoord).quote:
Het werd vier dagen van te voren al aangekondigd hoor. Dat weekendje had je makkelijk af kunnen zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ga je een weekendje skiën mis je Intre's mega vraag.
Creatief, hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
wyccie verdient ook een melding, die heeft bij de screenshots vijf titels genoemd, die alle vijf fout waren![]()
Donald Sutherland in Il Casanova di Federico Felliniquote:
10. Jeeh +1quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:11 schreef Jeeh het volgende:
Paul Giamitti o.i.d.?
Trivia van welke film?quote:Early drafts of the script explained the cause of' weird experience: a disaffected ex-lover called Stephanie cast a spell on him to teach him a lesson.
Geen echte koe, maar wel een beest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Me, Myself & Irene?
Of is het geen echte koe?
quote:The robbery should have taken 10 minutes. 4 hours later, the bank was like a circus sideshow. 8 hours later, it was the hottest thing on live T.V. 12 hours later, it was all history. And it's all true
Je bent de eerste die logisch nadenktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:04 schreef Doff het volgende:
Phonebooth? Collin Pharrell, Donald Sutherland en nog iemand?
Hij zat niet in Phonebooth trouwens, maar in Avengersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:27 schreef Doff het volgende:
Eh, ja, Kiefer natuurlijk. Maar Fiennes kan ik me niets van herinneren. Film maakte ook weinig indruk natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |