quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Fixed. En wie zegt dat er geen meet op komst is?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef remlof het volgende:
Er is heul geen meet op komst
Update je OP eens.
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Komt er überhaupt een volgende meet dan?
Vet lief.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.
Wetten van Newton enzo. Wrijving.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met geestelijk gehandicapten.
I'm pretty sure there's a lot more to life than being really, really, ridiculously good looking. And I plan on finding out what that is.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met geestelijk gehandicapten.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet. Volgens mij is die site down.
Nee het waren vrouwwezens.quote:
Ik moest alweer lachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige down patientjes zien er wel schattig uit, deze niet.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sommige down patientjes zien er wel schattig uit, deze niet.
Omg, vrijwillig?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb 30 kilometer gefietst binnen 24 uur, en ik heb pijn aan m'n kont. Niet te zuinig.
Zadelpijn blijkbaar!!1
Whehe, Smart_ass met pijn aan de kont. Hence the irony.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb 30 kilometer gefietst binnen 24 uur, en ik heb pijn aan m'n kont. Niet te zuinig.
Zadelpijn blijkbaar!!1
Ja ik vond het wel goed voor me, beetje beweging.quote:
Klopt, over dat rode haar. Het is gewoon oranje vind ik, snap niet zo goed waarom mensen het rood noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ik heb gisteravond een hele discussie gehad over wat blond nou precies is.Aangezien het wel een haarkleur is, maar geen echte kleur (zoals rood (haar) of bruin (haar)).
Rood haar is vaak ook niet écht rood haar, toch noemen we het rood.
Blond haar is eigenlijk een soort geel, waarom noemen we het dan niet geel?
Och, kom eens vaker achter die pc weg danquote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Zadelpijn blijkbaar!!1
Discussies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ik heb gisteravond een hele discussie gehad over wat blond nou precies is.Aangezien het wel een haarkleur is, maar geen echte kleur (zoals rood (haar) of bruin (haar)).
quote:
Hoe voelt dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Discussies.Ik raak er zo moe van.
Gister was ik op een verjaardag waar een paar meiden vroegen hoe pijn in de ballen nou voelt.
Godverdomme, dat is toch geen onderwerp voor op een verjaardag.
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt. Als je bijvoorbeeld blond papier zou hebben, zou je het gewoon lichtgeel ofzo noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt, over dat rode haar. Het is gewoon oranje vind ik, snap niet zo goed waarom mensen het rood noemen.
quote:
Scandinavie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt.
Er bestaan allemaal kleuren en daar hebben we er een paar uit gekozen om verschillende haarsoorten te definiëren. Dat is bruin, dat is zwart, dat is rood... Maar waar komt blond nou weer vandaan?
Heb je wel zo'n gelzadel dan? Anders is het inderdaad vrij pijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel goed voor me, beetje beweging.En opzich ging het fietsen zelf best goed, gezien het feit dat ik totaal geen conditie heb. Maar mijn konttttttttttttt. Op de terugweg was het echt niet te harden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
We eindigden op een onbeschrijfbare pijn.![]()
Ze keek wel uit naar een volgende keer om verder over dit onderwerp te praten en daarna willen ze uitleggen hoe ongesteld zijn voelt.
Ja goede vraag. En waarom vallen mannen op blond?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt. Als je bijvoorbeeld blond papier zou hebben, zou je het gewoon lichtgeel ofzo noemen.
Er bestaan allemaal kleuren en daar hebben we er een paar uit gekozen om verschillende haarsoorten te definiëren. Dat is bruin, dat is zwart, dat is rood... Maar waar komt blond nou weer vandaan?
Discussies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel zo'n gelzadel dan? Anders is het inderdaad vrij pijnlijk.
Het was meer een ellenlange uiteenzetting van mijn wijsheden en genialiteit, gelardeerd met enkele verstandige en uiterst filosofische vragen en levenskwesties.quote:
Mannen vallen niet op blond. Sommige (of de meeste, zo u wilt) mannen vallen op blond. Dus dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja goede vraag. En waarom vallen mannen op blond?
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Mannen vallen niet op blond. Sommige (of de meeste, zo u wilt) mannen vallen op blond. Dus dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak.
Blond is maar een onderdeel, domheid is een ander, dus.. trek je conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.
Hilarische opmerking.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Blond is maar een onderdeel, domheid is een ander, dus.. trek je conclusies.
Dat wát? Alle mannen op blond vallen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je tampons en maandverband meenemen, kom je goed voorbereid over!
Ja, nou ja, je hebt altijd eentje die er bovenuit steekt. Dus ook met haarkleuren. Was het zwart geweest, dan had je je ook afgevraagd waarom zoveel mannen op zwart vallen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih nee natuurlijk niet. Maar wel veel!
Dat verklaart waarom ik val op zeven maanden zwangere dikke pygmeehoeren met een houten been.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
HAHAquote:Op zondag 1 maart 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik val op zeven maanden zwangere dikke pygmeehoeren met een houten been.
Ik denk dat het met toegankelijkheid te maken heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Mannen vallen op blond, omdat het vroeger een zeldzame kleur was. En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
Nowadays, staat blond voor 'jeugdigheid'. En naarmate je ouder wordt, krijg je een donkerdere haarkleur. Dus, dat is minder aantrekkelijk.
Zoiets gok ik.
Wat is dat nu weer voor bullcrapquote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Mannen vallen op blond, omdat het vroeger een zeldzame kleur was. En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
Nowadays, staat blond voor 'jeugdigheid'. En naarmate je ouder wordt, krijg je een donkerdere haarkleur. Dus, dat is minder aantrekkelijk.
Zoiets gok ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
GOFFEDOMME, KOP IS ER WEER, HEEEEEEEEEEY KOP!!!1!!!!1!111!!!!11
Zwarte haren.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je hebt altijd eentje die er bovenuit steekt. Dus ook met haarkleuren. Was het zwart geweest, dan had je je ook afgevraagd waarom zoveel mannen op zwart vallen.
Waar doel je op? Dat blonde mensen dommer zijn en makkelijker te nemen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat het met toegankelijkheid te maken heeft.
Precies!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Zoiets gok ik.
quote:3. Mannen vallen op blondjes. En dat is al zo sinds de IJstijd, toen blonde vrouwen nog een rariteit waren. En alles wat zeldzaam is, is leuk. Ook moderne mannen vallen om die reden op blond: het is nog altijd een bijzonder haarkleur en trekt de aandacht. Behalve in Scandinavië, daar zijn zoveel blonde vrouwen dat de mannen daar juist brunettes prefereren.
Oja?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar doel je op? Dat blonde mensen dommer zijn en makkelijker te nemen?
Ik heb afgelopen nacht gedroomd...quote:
Wanneer?quote:
Waarom geilt 90% van de wereldbevolking op Adriana Lima? Vast niet omdat je zulke types op elke straathoek kunt vinden.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor bullcrap
quote:
quote:Mannen vallen écht op blond
En op grote tieten, schrijft een Amerikaanse wetenschapsjournalist.
Ik vind het stigmatiserend!quote:
Bij Zweedse dames maakt het me niet uit of ze brunette zijn of blondquote:
Dat duurt nog wel even dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wanneer wij niet meer om elkaar heen kunnen.
Kennelijk behoor ik niet tot 90% van de wereldbevolking.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom geilt 90% van de wereldbevolking op Adriana Lima? Vast niet omdat je zulke types op elke straathoek kunt vinden.
Adriana Lima is niet echt een 'pop' te noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kennelijk behoor ik niet tot 90% van de wereldbevolking.
Over het algemeen vind ik naturelle meisjes veel leuker dan dat soort poppen.
Girl next door en zo.
quote:
Toch vind ik haar niks.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Adriana Lima is niet echt een 'pop' te noemen.
Nee en dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar doel je op? Dat blonde mensen dommer zijn en makkelijker te nemen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Girl next door en zo.
Naturel ziet ze er wel lelijk uit ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Girl next door en zo.
Ze is model, dus dat kun je niet zeggen. Weet jij veel hoeveel plamuur ze in het dagelijks leven opheeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ben net wakker.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
NG, moet je niet aan het hek hangen bij voetbal?
Ik kon zweven over een of ander tropisch eiland met een vulkaan.quote:
Lelijk?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naturel ziet ze er wel lelijk uit ja.
[ afbeelding ]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Provoceren ftw!quote:
Vind je dat lelijk? Vind ik mooier dan mensen met zo'n dikke plamuurlaag waardoor hun poriën helemaal verstopt zitten niet normaal kunnen "ademen".quote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik quotete alleen maar, hè.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
"pop"![]()
![]()
Wel jammer van die boobjobquote:Op zondag 1 maart 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vind dat al stukken beter dan bv dit:quote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2TMF?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Provoceren ftw!
2TMF Pleun is lievig!!11 XxXxxX
Ik schrok al. En ik overwoog sarcasme nog wel even, maar vond dat dan zo niet slaan op de post erboven.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sarcasme, my dear.
Ik zou Adriana nooit dissen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vind je dat lelijk? Vind ik mooier dan mensen met zo'n dikke plamuurlaag waardoor hun poriën helemaal verstopt zitten niet normaal kunnen "ademen".
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sarcasme, my dear.
Ik zou Adriana nooit dissen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind dat al stukken beter dan bv dit:
[ afbeelding ]
HIHIquote:
Oja, Wanna, natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wanna.Wat goed van je! Meer ken ik er niet eigenlijk.
Ohh daar weet ik niets van, even checken.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zag er net een topic over in muz! Die vrouw heeft nu iets anders toch? Fever Ray ofzo.
Ja oke, gewoon de Nederlandse versie.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oja, Wanna, natuurlijk.
Ik ken ook WJNMK.
* remlof weetquote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat niet weet, wat niet deert.
Precies. LY!!!11quote:Op zondag 1 maart 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja oke, gewoon de Nederlandse versie.
Silliconen zijn zelf niet tof, maar je kan moeilijk ontkennen dat haar borsten rechts beter tot hun recht komen dan links. Ik vind het wel bij haar lichaam passen.quote:
Ik vind ze mooiquote:Op zondag 1 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat niet weet, wat niet deert.
Er is niks mis met een cup Aquote:Op zondag 1 maart 2009 15:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Silliconen zijn zelf niet tof, maar je kan moeilijk ontkennen dat haar borsten rechts beter tot hun recht komen dan links. Ik vind het wel bij haar lichaam passen.
Sure.quote:
... Je lijkt wel een fucking fundamentalist.quote:
Nee maar ik vind het belachelijk dat al die meisjes met kleine tieten een minderwaardigheidscomplex wordt aangepraat op deze manier.quote:
Bah.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
Verandering van spijs:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De helft van klb sc houdt van dunne meisjes met nauwelijks tieten, dus dat zal hier niet gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het belachelijk dat al die meisjes met kleine tieten een minderwaardigheidscomplex wordt aangepraat op deze manier.
Ow, gelukkigquote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De helft van klb sc houdt van dunne meisjes met nauwelijks tieten, dus dat zal hier niet gebeuren.
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De helft van klb sc houdt van dunne meisjes met nauwelijks tieten, dus dat zal hier niet gebeuren.
Gelukkig hebben wij vanaf hier een heel grote invloed op die meisjes op straatquote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het belachelijk dat al die meisjes met kleine tieten een minderwaardigheidscomplex wordt aangepraat op deze manier.
Je moet niet zo extreem overcompenseren. Je gaat fel in op mijn reactie, waar niks mis mee was. Met jouw opmerking doe je juist alsof ik doe alsof er iets mis met een cup A.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Yeah right. Ik vind het alleen jammer dat ze die boobjob heeft genomen, sowieso aan je lichaam sleutelen als er geen medische aanleiding voor is vind ik not done.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet niet zo extreem overcompenseren. Je gaat fel in op mijn reactie, waar niks mis mee was. Met jouw opmerking doe je juist alsof ik doe alsof er iets mis met een cup A.Zo hou je zoiets juist in stand.
Net zo debiel als mensen die het te erg gaan opnemen voor allochtonen 'omdat er al zo veel negatiefs over wordt geschreven'. Flikker op. Wees gewoon reëel.
Of positieve discriminatie. Tief op. Dat is net zo goed discriminatie.
Ik lekker niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander onderwerp.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Yeah right. Ik vind het alleen jammer dat ze die boobjob heeft genomen, sowieso aan je lichaam sleutelen als er geen medische aanleiding voor is vind ik not done.
Inderdaad, dan zouden we weer teruggaan naar het Stenen Tijdperk.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:21 schreef Allure_ het volgende:
Gelukkig is klb sc geen afspiegeling van de gewone maatschappij.
Hihi, twee handen op een buik.quote:
Dan zou ik dus een minderwaardigheidscomplex krijgen omdat ik geen cup A hebquote:Op zondag 1 maart 2009 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zouden we weer teruggaan naar het Stenen Tijdperk.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar, jij bent ook niet geheel objectief..
Hoezo niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat, zit je nu steeds hatelijke opmerkingen jegens Smart_ass te maken dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, ik heb foto's van jou gezien, dat was geen cup A hoor..quote:
Niks hatelijks men.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, zit je nu steeds hatelijke opmerkingen jegens Smart_ass te maken dan?![]()
Grow up.
Maar ik hoef toch niet per definitie te prefereren wat ik zelf heb? Ik kan gerust cup E hebben en cup A mooi vinden. Dus dat heeft niets met bevooroordeeld zijn te maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, ik heb foto's van jou gezien, dat was geen cup A hoor..
Nee, dat hoeft idd niet, maar ook uit deze reactie weer, proef ik toch wat anders bij jou.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik hoef toch niet per definitie te prefereren wat ik zelf heb? Ik kan gerust cup E hebben en cup A mooi vinden. Dus dat heeft niets met bevooroordeeld zijn te maken.
Ja, dat is toch echt jouw probleem.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:35 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft idd niet, maar ook uit deze reactie weer, proef ik toch wat anders bij jou.
Nee hoor, geen enkel probleem, enkel een constatering.quote:
JORDEEEH is backquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
Ik hoorde dat deze reeks eigenlijk gewoon de 2e Homo SC is geworden.
Nog gefeliciteerd.
Hoiquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
Nog gefeliciteerd.
Jordyquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
Nog gefeliciteerd.
Hierquote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
Nog gefeliciteerd.
Nouja, als jij t al bevestigd zal t ook zeker waar zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 15:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JORDEEEH is back
En ja de SC is echt een stuk kanker geworden.
Gereanimeerd door remlof.quote:
Scholieren.comquote:
Of weer als van ouds te rellen jegens noobs.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, als jij t al bevestigd zal t ook zeker waar zijn
Tijd om een nieuw stekkie te zoeken dus.
Zomaar over de daken?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb met Jordy over de hoerenbuurt gelopen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zomaar over de daken? [ afbeelding ]
Baas.quote:
Ik wou net al iets zeggen over de gayheid van dit topic dat ik nota bene geopend heb, maar dit volstaat ook.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
Nog gefeliciteerd.
Oh jee.quote:
Wil je het kwijt?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Altijd fijn om na thuiskomst van meer dan een week direct ruzie te hebben met je ouders [ afbeelding ]
Och ja gelukkig welquote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ben jij even blij dat je op kamers woont.
Je maakt me aan het blozen hihiquote:
Ja inderdaad en ja ik moest het even kwijtquote:Op zondag 1 maart 2009 15:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ben jij even blij dat je op kamers woont.
Wonen je ouders ver van A'dam? Daar zit je op kamers toch he, A'dam?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad en ja ik moest het even kwijt
Ik bedoelde binnen FOKquote:
Ik heb remlof beloofd mezelf te gedragenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of weer als van ouds te rellen jegens noobs.
Keiveel lieve meisjes daarquote:Op zondag 1 maart 2009 15:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb met Jordy over de hoerenbuurt gelopen.
Ouders in de buurt van Nijmegen jaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wonen je ouders ver van A'dam? Daar zit je op kamers toch he, A'dam?
OUD. En dan jailbait posten.quote:
Rellen is niet gelijk banwaardige dingen doen enzulks.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde binnen FOK
[..]
Ik heb remlof beloofd mezelf te gedragen
[..]
Keiveel lieve meisjes daar
Mjaquote:Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Rellen is niet gelijk banwaardige dingen doen enzulks.
Eh, vreemd. Daar kun jij toch niets aan doen?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ouders in de buurt van Nijmegen ja
Kwam gisteren thuis van week wintersport en ik ging vandaag shoppen.
Komen ze thuis, beginnen ze te bitchen dat hun huis vies is
Wat een kulquote:Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja
M'n volgende ban is zo goed als permanent zei ons Rem.
Right. Je moet hem gewoon pijpen op de meet, vraag maar aan NG.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja
M'n volgende ban is zo goed als permanent zei ons Rem.
true.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Right. Je moet hem gewoon pijpen op de meet, vraag maar aan NG.
EMOquote:
Bagger.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Right. Je moet hem gewoon pijpen op de meet, vraag maar aan NG.
quote:
Hoeveel klonen heb jij wel niet?quote:
Ik ben geen kloon.quote:
Wanneer kom je me weer eens opruimen?quote:
Hé, die luisterde ik ook.quote:
Die eerste klonk beter, maar waarom luister jij naar liedjes over zelfmoord?quote:
quote:
Die gast was echt een fucking baas.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef IQM het volgende:
Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow / What A Wonderful World
Daar wil ik liever niet over praten.quote:
Als het weer tijd is.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Stofmuis het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.
[..]
Wanneer kom je me weer eens opruimen?
Laat me.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die eerste klonk beter, maar waarom luister jij naar liedjes over zelfmoord?
Oja?quote:
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn ooit over de schreef gegaan meng.
Ik heb de kinderbescherming al gebeld.quote:
Nee kloptquote:Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh, vreemd. Daar kun jij toch niets aan doen?
In welke buurt/wijk woon jij in Amsterdam?Ik ga er volgend jaar ook heen.
Of nja, volgend schooljaar dus.
Nog aan het wachten?quote:
Oh, wacht, ze vragen me om je adres. Kun je je adres even geven?quote:
Oke, das wel te doen dus? En hoe ben je eraan gekomen, kamernet? Volgens mij gaat het eeuwen duren eer dat ik een kamer vind.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik woon in Geuzenveld, het positieve buitenlandcentrum van Amsterdam
Geuzenveld.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik woon in Geuzenveld, het positieve buitenlandcentrum van Amsterdam
Tell mequote:Op zondag 1 maart 2009 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We zijn ooit over de schreef gegaan meng.
Joah.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als het weer tijd is.
[..]
Laat me.
[..]
Oja?
Geuzenveld is niet te doen. En kamers vinden via woningnet is een pain in de ass. Je moet gewoon via-via wat vinden.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, das wel te doen dus? En hoe ben je eraan gekomen, kamernet? Volgens mij gaat het eeuwen duren eer dat ik een kamer vind.
Ja, maar ik begin nu best wel moe te worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nog aan het wachten? [ afbeelding ]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, hoiquote:Op zondag 1 maart 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
Good afternoon ladies and gentlemen!
Dat zou kunnen, ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, wacht, ze vragen me om je adres. Kun je je adres even geven?
Nee ik heb heel erg mazzel gehadquote:Op zondag 1 maart 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, das wel te doen dus? En hoe ben je eraan gekomen, kamernet? Volgens mij gaat het eeuwen duren eer dat ik een kamer vind.
Mja. Jij woont ook in A'dam toch? Nou bij dezen weet je in ieder geval dat ik iets zoek.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geuzenveld is niet te doen. En kamers vinden via woningnet is een pain in de ass. Je moet gewoon via-via wat vinden.
Ik ga het eens doorlezen, bedankt!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee ik heb heel erg mazzel gehad
Via het werk van mn vader
Schrijf je alvast in op studentenwoningweb.nl
Hoe langer de inschrijftijd, hoe erder je een kamer hebt!
En eerstejaars studenten hebben vaak ook nog voorrang
Crane is dan ook kankerlelijkquote:Op zondag 1 maart 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij met die plaatjes van Crane.
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Crane is dan ook kankerlelijkEn zelf altijd commentaar op iedereen hebben
CraniuM had laatst die foto nog gepost onder mijn dwangNu heeft ie een ban
crane, lelijke dwerg met het hoofd van een rugbybal.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:
Geuzenveld is inderdaad vrij ver weg van het centrumquote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geuzenveld is niet te doen. En kamers vinden via woningnet is een pain in de ass. Je moet gewoon via-via wat vinden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
ik verwachte huilarische meetfoto's, vandaarquote:
Lastig.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin nu best wel moe te worden.
Maar ik heb geen bad.quote:
Lastig.quote:
nee je bedoelt vast iemand anders, ik kan (nog) niet photoshoppenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens toch ooit een foto van mij bewerkt in een topic in US?
nu nog?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:12 schreef Krentenbol. het volgende:
tvp.
Wordt wel eens tijd ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik verwachte huilarische meetfoto's, vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |