quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Fixed. En wie zegt dat er geen meet op komst is?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef remlof het volgende:
Er is heul geen meet op komst
Update je OP eens.
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Komt er überhaupt een volgende meet dan?
Vet lief.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat een plaatje van curlingers in mijn natuurkunde boek. Toen dacht ik aan jou.
Wetten van Newton enzo. Wrijving.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met geestelijk gehandicapten.
I'm pretty sure there's a lot more to life than being really, really, ridiculously good looking. And I plan on finding out what that is.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag niet spotten met geestelijk gehandicapten.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet. Volgens mij is die site down.
Nee het waren vrouwwezens.quote:
Ik moest alweer lachen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige down patientjes zien er wel schattig uit, deze niet.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sommige down patientjes zien er wel schattig uit, deze niet.
Omg, vrijwillig?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb 30 kilometer gefietst binnen 24 uur, en ik heb pijn aan m'n kont. Niet te zuinig.
Zadelpijn blijkbaar!!1
Whehe, Smart_ass met pijn aan de kont. Hence the irony.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb 30 kilometer gefietst binnen 24 uur, en ik heb pijn aan m'n kont. Niet te zuinig.
Zadelpijn blijkbaar!!1
Ja ik vond het wel goed voor me, beetje beweging.quote:
Klopt, over dat rode haar. Het is gewoon oranje vind ik, snap niet zo goed waarom mensen het rood noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ik heb gisteravond een hele discussie gehad over wat blond nou precies is.Aangezien het wel een haarkleur is, maar geen echte kleur (zoals rood (haar) of bruin (haar)).
Rood haar is vaak ook niet écht rood haar, toch noemen we het rood.
Blond haar is eigenlijk een soort geel, waarom noemen we het dan niet geel?
Och, kom eens vaker achter die pc weg danquote:Op zondag 1 maart 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
Zadelpijn blijkbaar!!1
Discussies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ik heb gisteravond een hele discussie gehad over wat blond nou precies is.Aangezien het wel een haarkleur is, maar geen echte kleur (zoals rood (haar) of bruin (haar)).
quote:
Hoe voelt dat dan?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Discussies.Ik raak er zo moe van.
Gister was ik op een verjaardag waar een paar meiden vroegen hoe pijn in de ballen nou voelt.
Godverdomme, dat is toch geen onderwerp voor op een verjaardag.
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt. Als je bijvoorbeeld blond papier zou hebben, zou je het gewoon lichtgeel ofzo noemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klopt, over dat rode haar. Het is gewoon oranje vind ik, snap niet zo goed waarom mensen het rood noemen.
quote:
Scandinavie.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt.
Er bestaan allemaal kleuren en daar hebben we er een paar uit gekozen om verschillende haarsoorten te definiëren. Dat is bruin, dat is zwart, dat is rood... Maar waar komt blond nou weer vandaan?
Heb je wel zo'n gelzadel dan? Anders is het inderdaad vrij pijnlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik vond het wel goed voor me, beetje beweging.En opzich ging het fietsen zelf best goed, gezien het feit dat ik totaal geen conditie heb. Maar mijn konttttttttttttt. Op de terugweg was het echt niet te harden.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
We eindigden op een onbeschrijfbare pijn.![]()
Ze keek wel uit naar een volgende keer om verder over dit onderwerp te praten en daarna willen ze uitleggen hoe ongesteld zijn voelt.
Ja goede vraag. En waarom vallen mannen op blond?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar het merkwaardige aan blond is dat het buiten de haarkleuren om niet/nauwelijks voorkomt. Als je bijvoorbeeld blond papier zou hebben, zou je het gewoon lichtgeel ofzo noemen.
Er bestaan allemaal kleuren en daar hebben we er een paar uit gekozen om verschillende haarsoorten te definiëren. Dat is bruin, dat is zwart, dat is rood... Maar waar komt blond nou weer vandaan?
Discussies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef IQM het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel zo'n gelzadel dan? Anders is het inderdaad vrij pijnlijk.
Het was meer een ellenlange uiteenzetting van mijn wijsheden en genialiteit, gelardeerd met enkele verstandige en uiterst filosofische vragen en levenskwesties.quote:
Mannen vallen niet op blond. Sommige (of de meeste, zo u wilt) mannen vallen op blond. Dus dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja goede vraag. En waarom vallen mannen op blond?
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Mannen vallen niet op blond. Sommige (of de meeste, zo u wilt) mannen vallen op blond. Dus dat lijkt me gewoon een kwestie van smaak.
Blond is maar een onderdeel, domheid is een ander, dus.. trek je conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.
Hilarische opmerking.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Blond is maar een onderdeel, domheid is een ander, dus.. trek je conclusies.
Dat wát? Alle mannen op blond vallen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is aangetoond in onderzoeken hoor.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je tampons en maandverband meenemen, kom je goed voorbereid over!
Ja, nou ja, je hebt altijd eentje die er bovenuit steekt. Dus ook met haarkleuren. Was het zwart geweest, dan had je je ook afgevraagd waarom zoveel mannen op zwart vallen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihih nee natuurlijk niet. Maar wel veel!
Dat verklaart waarom ik val op zeven maanden zwangere dikke pygmeehoeren met een houten been.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
HAHAquote:Op zondag 1 maart 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik val op zeven maanden zwangere dikke pygmeehoeren met een houten been.
Ik denk dat het met toegankelijkheid te maken heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Mannen vallen op blond, omdat het vroeger een zeldzame kleur was. En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
Nowadays, staat blond voor 'jeugdigheid'. En naarmate je ouder wordt, krijg je een donkerdere haarkleur. Dus, dat is minder aantrekkelijk.
Zoiets gok ik.
Wat is dat nu weer voor bullcrapquote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Mannen vallen op blond, omdat het vroeger een zeldzame kleur was. En alles wat zeldzaam is vinden mannen interessant.
Nowadays, staat blond voor 'jeugdigheid'. En naarmate je ouder wordt, krijg je een donkerdere haarkleur. Dus, dat is minder aantrekkelijk.
Zoiets gok ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
GOFFEDOMME, KOP IS ER WEER, HEEEEEEEEEEY KOP!!!1!!!!1!111!!!!11
Zwarte haren.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je hebt altijd eentje die er bovenuit steekt. Dus ook met haarkleuren. Was het zwart geweest, dan had je je ook afgevraagd waarom zoveel mannen op zwart vallen.
Waar doel je op? Dat blonde mensen dommer zijn en makkelijker te nemen?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat het met toegankelijkheid te maken heeft.
Precies!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:50 schreef Allure_ het volgende:
Zoiets gok ik.
quote:3. Mannen vallen op blondjes. En dat is al zo sinds de IJstijd, toen blonde vrouwen nog een rariteit waren. En alles wat zeldzaam is, is leuk. Ook moderne mannen vallen om die reden op blond: het is nog altijd een bijzonder haarkleur en trekt de aandacht. Behalve in Scandinavië, daar zijn zoveel blonde vrouwen dat de mannen daar juist brunettes prefereren.
Oja?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar doel je op? Dat blonde mensen dommer zijn en makkelijker te nemen?
Ik heb afgelopen nacht gedroomd...quote:
Wanneer?quote:
Waarom geilt 90% van de wereldbevolking op Adriana Lima? Vast niet omdat je zulke types op elke straathoek kunt vinden.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor bullcrap
quote:
quote:Mannen vallen écht op blond
En op grote tieten, schrijft een Amerikaanse wetenschapsjournalist.
Ik vind het stigmatiserend!quote:
Bij Zweedse dames maakt het me niet uit of ze brunette zijn of blondquote:
Dat duurt nog wel even dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Wanneer wij niet meer om elkaar heen kunnen.
Kennelijk behoor ik niet tot 90% van de wereldbevolking.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom geilt 90% van de wereldbevolking op Adriana Lima? Vast niet omdat je zulke types op elke straathoek kunt vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |