quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Nikmans het volgende:
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
We zijn beide 19. Ik had overigens meer kritiek verwacht over jullie partners in de tussentijd, of zijn die allemaal perfect? Foto komt er niet, sorry guys.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?
Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
Nou nee niet dus, anders zat je niet te klagen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende: Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect
quote:maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van.
Soort zoekt soort hè.quote:we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar.
Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.![]()
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.![]()
En toch gaat ie gewoon bij haar staan.![]()
M'n vriend denkt ook niet aan mijn gevoelens, nooit eigenlijk.
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.![]()
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.![]()
En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.![]()
En zo kan ik uren doorgaan.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik em steeds een nieuwe kans geef.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Je bent veeeeeeel beter af zonder hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.![]()
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.![]()
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.![]()
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.![]()
En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ook zo'n rotwijf dus?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:13 schreef teamlead het volgende:
ik durf niet te klagen, ze leest mee
Ze heeft zo haar kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
GesprekkenWaarom willen mannen alleen maar praten?
Neukeuhhh!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende:
Ik houd verschrikkelijk veel van mijn vriendin, en voel me dan ook haast schuldig dat ik dit hier neerpen, maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk.
Klagen tégen je vriendin echter nietquote:Klaag over je vriend(in) - het helpt!
Waarom? Omdat het kán!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:
Naja, ik woon samen, met katten en heb er geen spijt van.
Je hebt echt geen verplchtingen aan elkaar, wij gaan de laatste tijd zelfs vaker allleen uit dan samen, gewoon omdat het kan en we elkaar vertrouwen.
Verder werk hij van 8 tot 17.30 en ik vaak van 13.30 tot 23.30.
We houden het dus vers om zo maar te zeggen.
Neemt niet weg dat ik , mede door WOW, moet baggen om aandacht...maar goed.
Aangezien ik geen bagger ben, dan maar geen aandacht..
Je bent geen bagger?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:
Aangezien ik geen bagger ben, dan maar geen aandacht..
Lol, lees het nu ook...oke...even vertalen voor jullie taal nazi's:quote:Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je bent geen bagger?
-edit- ah ik was weer eens te langzaam
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Topic met potentie.
En ik ben lekker vrijgezel, hihi.
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Ketchupfles het volgende:
Ach, zo kan ik ook wel een dun boekje opmaken over mijn vriendin. Je geeft haar een kettinkje, doet ze slechts een klein maandje om en achteraf vertelt ze je dat ze 't niet aan wilde doen omdat je hem blijkbaar voor een ander had gekocht.![]()
Of je zoekt een mp3-spelertje zonder al te veel toeters en bellen, komt zij afstampen met een iPod-imitatie of de iPod zelf.
Nee, mens. Ik wil niet zo'n overhypt tyfusding. Hij moet muziek afspelen en verder niks.![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
We zijn toch internetverloofd?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ik internetverkering niet meereken dan.
Als het nou niet mocht lukken, PM me maarquote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb m'n vriend nog één kans gegeven.
Fail.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb m'n vriend nog één kans gegeven.
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als het nou niet mocht lukken, PM me maar
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als het nou niet mocht lukken, PM me maar
het is jouw leven, jou keuzequote:Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik krijg 't niet over mn hart 't uit te maken.
Hij maakt binnenkort toch weer een grote fout, geloof me.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef padlarf het volgende:
[..]
het is jouw leven, jou keuze
voor zover ik kan beoordelen de verkeerde, maar gelukkig geb jij een beter inzicht
das zo'n dingetje en als je er aan draait maakt die een muziekjequote:Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat is dat plaatje bovenaan pagina 3???en waarom??
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij maakt binnenkort toch weer een grote fout, geloof me.
Thanks,quote:Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
das zo'n dingetje en als je er aan draait maakt die een muziekje
hij speelt muziek af en verder niks![]()
Rofl.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.
Waarschijnlijk hebben ze niet eens een vriend(in)quote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die hier gaan klagen over hun chickyEn in het echt durven ze alleen maar 'ja' en 'amen' te zeggen tegen haar
Wordt daarom nú lid!quote:
Whehe,.... komenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.
quote:
Correcte zin, maar niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat doen zelfs sommige vrouwen niet
Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..![]()
Smsjes van je vriendin lezenquote:Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopenquote:Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..![]()
Neuken en oprotten dan maarquote:Nu wil ze me weer terug
Dat klinkt echt als een kutwijfquote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..
Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Nooit zin om iets te doen, lui..
Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..![]()
Nu wil ze me weer terug
Dat was een bewijze van spreke, ze wilde wel dat ik betaalde, maar deed het niet (altijd), ja en dan gaan ze zeiken..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?
Als ze met een andere bezig is, wil je best wel weten hoever dat onderhand gevoorderd is...quote:
Waar zie jij het 'over me heen laten lopen' -gedeelte ? En hoe zou jij je vriendin noemen als ze een ander zou zoenenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopen![]()
Dan blijft ze je nog langer hangen...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |