abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66566412
Ik houd verschrikkelijk veel van mijn vriendin, en voel me dan ook haast schuldig dat ik dit hier neerpen, maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van. Ook wil ze in de muziekwereld, terwijl ze geen reet van muziek weet en enkel de meest domme en simpele popliedjes waarderen kan.

Ik klink nu veel negatiever dan ik werkelijk ben over haar. We hebben de grootste lol, we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar. En tja, ze is aantrekkelijk. Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect, waardoor ik niet van haar af zou willen. Maar echt, ze is zo verschrikkelijk dom dat ik in het gezelschap van vrienden of familie serieus bang ben dat ze iets gaat zeggen.

Moest gewoon ff mijn gal kwijt, ofzo..
Oh really?
pi_66566456
misschien moet je er eentje nemen waarvan de melktanden wél al gewisseld zijn
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_66566468
plaats ook eens een foto, dan kunnen wij haar beoordelen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:20:13 #4
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66566482
Je sig zegt t al eigenlijk...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_66566496
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
Ga weg
pi_66566546
Je moet ook zorgen voor een vriendin die goed is in bed,
die goed is in koken
die een verstandig woordje kan zeggen
en die veel geld heeft . . .
Je moet alleen zorgen dat die vier elkaar nooit tegenkomen . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:23:33 #8
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_66566592
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?

Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_66566631
Graag een foto.
pi_66566783
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:20 schreef Nikmans het volgende:
Volgende keer als ze haar mond opendoet je piemel erin doen
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gozer, je zit waarschijnlijk niet op 1 lijn met je vriendin. Het niveauverschil is te groot en dit gaat je later alleen meer tegenstaan. Bovendien, hoe heb je dan ooit een fatsoenlijk gesprek met haar?

Oh btw, je bent toch niet 16 en hebt 2 weken verkering? Want dan heb ik net weer 1 minuut van m'n leven vergooit.
We zijn beide 19. Ik had overigens meer kritiek verwacht over jullie partners in de tussentijd, of zijn die allemaal perfect? Foto komt er niet, sorry guys.
Oh really?
pi_66566806
Ik heb geen vriendin
pi_66566896
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende: Ze is eigenlijk op alle vlakken gewoon perfect
Nou nee niet dus, anders zat je niet te klagen.

Lijkt me een geval Jessica Simpson. Overweeg het uit te maken als ze vraagt of buffalo's vleugels hebben.
pi_66566909
Ik durf niet te klagen over een vriendin

nou ja, ik durf wel, maar zij heeft waarschijnlijk een lagere lijst over mij
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_66566924
quote:
maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk. Zo verschrikkelijk achterlijk dat ik me er vaak aan stoor. Ze weet nergens iets vanaf, actualiteit interesseert haar niet, gesprekken zijn altijd te oppervlakkig voor woorden en ik hoef maar met een béétje bijzondere zinsconstructie op de proppen te komen of ze snapt er al geen fuck van.
quote:
we voelen ons goed bij elkaar en ik houd veel van haar.
Soort zoekt soort hè.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:33:35 #15
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_66566956
Neem er eentje naast.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_66566961
Dus jij vindt jezelf wel intelligent ofnie?
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:38:08 #17
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66567134
Nou hier komt ie dan:

Die van mij probeert altijd te controleren of ik mijn verantwoordelijkheden nakom. "Heb je je belastingformulier nou ingevuld? Heb je die rekening al betaald? Heb je die en die nou gebeld over dit en dat?" Ophoeren zeg, toen je me ontmoette was ik al een slacker, dat ga jij mooi niet veranderen.

En ze wil gelukkig nooit naar mijn schoonouders, behalve als de PMS inzet. Supergezellig. Volgens mij is d'r moeder rond dezelfde tijd ook ongesteld ofzo, wat een butsfeer.

Maar die van jou, TS, die klinkt echt als een domme kuthoer!
Nee jij bent lekker. =X
pi_66567339
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.
En toch gaat ie gewoon bij haar staan.

M'n vriend denkt ook niet aan mijn gevoelens, nooit eigenlijk.
Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.

En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.

En zo kan ik uren doorgaan.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 22:48:24 #19
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66567485
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n vriend is nu @ The Rasmus. En voor hem staat 't wijf dat stapel op hem was toen wij al wat hadden.
't Wijf dat had gesneden nadat ze erachter kwam dat hij haar niet leuk vondt & mij dr wonden liet zien.

Hij wilt dat ik vrienden word met zijn beste vriendin omdat ze lief is als je d'r goed kent. Die zelfde vriendin is verliefd op hem en had me nog net niet geslagen @ MSI.
Oja, en dat smst ie dan nadat ik 'm had gesmst dat de dokter m'n uitslag niet wilde vertellen over de foon.

En hij is ook jaloers, op alles en iedereen. Als ik met mn ex praat is het meteen "HIJ WILT JE TERUG! KUT [...]!" of "Ik ben echt bang dat je weer terug gaat naar [...]". En toen ik laatst vaak met een goede vriend afsprak, begon 'ie ook al te flippen.
Hij ziet zn bestie toch ook gewoon? Ook al heb ik niks met haar? Ik zeg ook niet dat hij vrienden moet worden met mn ex en goede vriend omdat ze lief zijn als je ze kent.

Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Nee jij bent lekker. =X
pi_66567772
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Als je effe meeloopt naar het R&P forum kan ik je vertellen dat je die onzekere bokkelul kan dumpen.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik em steeds een nieuwe kans geef.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:02:38 #21
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66567990
quote:

Je bent veeeeeeel beter af zonder hem.
pi_66568054
quote:

Ga weg
pi_66568114
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef Nikmans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mn ex wel, ja.
Hij niet.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:08:17 #24
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_66568167
Mijn nu ex-vriendin is een slet, die heeft me ingeruild voor iemand die ze 3 weken kent en ze schijnt perfect gelukkig te zijn ermee, ze mist me nog niet eens. Net zoals ze bij haar andere ex deed toen ze die dumpte voor mij. Het was nog geen 2 uur uit of ze zat al bij die andere.De sloerie, en nou wil ze dat we maar vriendjes blijven en dan vind ze het raar dat ik me er niet zo geweldig over voel, ze moest zelfs nog vragen waarom ik me die dag kut voelde...
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:13:02 #25
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_66568292
ik durf niet te klagen, ze leest mee
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:24:45 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_66568664
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 28 februari 2009 @ 23:40:27 #27
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66569106
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:13 schreef teamlead het volgende:
ik durf niet te klagen, ze leest mee
Ook zo'n rotwijf dus?
Nee jij bent lekker. =X
pi_66569136
tvp
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_66569211
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
Ze heeft zo haar kwaliteiten.
Oh really?
pi_66569477
Gesprekken Waarom willen mannen alleen maar praten?

Neukeuhhh!!
Noot noot.
pi_66570028
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Gesprekken Waarom willen mannen alleen maar praten?

Neukeuhhh!!
Waar woon je?
  zondag 1 maart 2009 @ 00:35:35 #32
91363 dithje
I dith it again!
pi_66570459
Tja.....bij die van mij moet ik tegenwoordig naakt op schoot gaan zitten en krijg ik nog haast geen aandacht.
Nu ben ik gestopt met knuffelen, zoentjes etc. en kreeg ik gisteren commentaar daarop.....
Ik heb even haar fijn uitgelegd dat het dus echt van twee kanten af moet komen en ik niet dadelijk 30 jaar van mijn leven om aandacht ga schooien... dus.

Maar verder istie best leuk in de omgang.
Just dith it!
pi_66570555
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
geniaal
  zondag 1 maart 2009 @ 10:42:28 #34
91363 dithje
I dith it again!
pi_66574485
quote:
Op zondag 1 maart 2009 00:40 schreef Andersnamelijk het volgende:

[..]

geniaal
Inderdaad!
Just dith it!
  zondag 1 maart 2009 @ 12:47:42 #35
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66577262

Als ik een dik jaar geleden me vriendin niet gedumpt had had ik nu samengewoond met katten en gedoe en een hoop zorgen en geblaat... Maar wilde nog niet.

Als ik dit zo lees ben ik zooo blij dat ik nu lekker overal aan het rondneukenfeesten ben zonder verplichtingen van je chick
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 1 maart 2009 @ 12:55:36 #36
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_66577508
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende:
Ik houd verschrikkelijk veel van mijn vriendin, en voel me dan ook haast schuldig dat ik dit hier neerpen, maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk.

Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  zondag 1 maart 2009 @ 12:57:21 #37
91363 dithje
I dith it again!
pi_66577579
Naja, ik woon samen, met katten en heb er geen spijt van.
Je hebt echt geen verplchtingen aan elkaar, wij gaan de laatste tijd zelfs vaker allleen uit dan samen, gewoon omdat het kan en we elkaar vertrouwen.
Verder werk hij van 8 tot 17.30 en ik vaak van 13.30 tot 23.30.
We houden het dus vers om zo maar te zeggen.
Neemt niet weg dat ik , mede door WOW, moet baggen om aandacht...maar goed.
Aangezien ik geen bagger ben, dan maar geen aandacht..
Just dith it!
pi_66577635
quote:
Klaag over je vriend(in) - het helpt!
Klagen tégen je vriendin echter niet
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_66577720
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:
Naja, ik woon samen, met katten en heb er geen spijt van.
Je hebt echt geen verplchtingen aan elkaar, wij gaan de laatste tijd zelfs vaker allleen uit dan samen, gewoon omdat het kan en we elkaar vertrouwen.
Verder werk hij van 8 tot 17.30 en ik vaak van 13.30 tot 23.30.
We houden het dus vers om zo maar te zeggen.
Neemt niet weg dat ik , mede door WOW, moet baggen om aandacht...maar goed.
Waarom? Omdat het kán!
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  zondag 1 maart 2009 @ 13:03:17 #40
91363 dithje
I dith it again!
pi_66577794
Juist!
Just dith it!
  zondag 1 maart 2009 @ 13:06:54 #41
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66577918
baggen, bagger?

beggen, beggar
Ok stelletje hokboeren
pi_66578011
quote:
Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:

Je bent geen bagger?

-edit- ah ik was weer eens te langzaam
pi_66578829
Dat lijkt wel op m'n ex maar ze heeft nu een retard dus zij is ook gelukkig...
  zondag 1 maart 2009 @ 13:38:50 #44
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_66578934
Je neukt toch niet met dr persoonlijkheid?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  zondag 1 maart 2009 @ 14:10:00 #45
91363 dithje
I dith it again!
pi_66580150
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Je bent geen bagger?

-edit- ah ik was weer eens te langzaam
Lol, lees het nu ook...oke...even vertalen voor jullie taal nazi's:
Omdat smeken niet mijn ding is.
Nu duidelijker zo?
Just dith it!
pi_66580223
Ik sla even over; ze zit ook op fok.
pi_66580356
Topic met potentie.

En ik ben lekker vrijgezel, hihi.
pi_66580676
Ik wou dat ik wat te zeiken had.
  zondag 1 maart 2009 @ 14:26:03 #49
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66580741
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Topic met potentie.

En ik ben lekker vrijgezel, hihi.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 1 maart 2009 @ 14:36:46 #50
206549 Ketchupfles
Calve verdomme!
pi_66581161
Ach, zo kan ik ook wel een dun boekje opmaken over mijn vriendin. Je geeft haar een kettinkje, doet ze slechts een klein maandje om en achteraf vertelt ze je dat ze 't niet aan wilde doen omdat je hem blijkbaar voor een ander had gekocht.

Of je zoekt een mp3-spelertje zonder al te veel toeters en bellen, komt zij afstampen met een iPod-imitatie of de iPod zelf.

Nee, mens. Ik wil niet zo'n overhypt tyfusding. Hij moet muziek afspelen en verder niks.
She's got a body like an hourglass. It's ticking like a clock.
  zondag 1 maart 2009 @ 14:54:38 #51
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_66581790
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Ketchupfles het volgende:
Ach, zo kan ik ook wel een dun boekje opmaken over mijn vriendin. Je geeft haar een kettinkje, doet ze slechts een klein maandje om en achteraf vertelt ze je dat ze 't niet aan wilde doen omdat je hem blijkbaar voor een ander had gekocht.

Of je zoekt een mp3-spelertje zonder al te veel toeters en bellen, komt zij afstampen met een iPod-imitatie of de iPod zelf.

Nee, mens. Ik wil niet zo'n overhypt tyfusding. Hij moet muziek afspelen en verder niks.

vriendinnen

ik snap niet hoe mensen elkaar zo kunnen haten maar aan de andere kant helemaal gek op elkaar zijn.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_66582235
quote:

pi_66583946
quote:
Op zondag 1 maart 2009 15:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

?
pi_66584452
Ik heb medelijden met je
pi_66591530
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb medelijden met je
.. dankje?
pi_66591739
quote:
Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef padlarf het volgende:

[..]

Als ik internetverkering niet meereken dan.
pi_66591845
Even een nieuwe regel: klaag je over je vriendin dan a.u.b een foto posten. Dit om ergernissen te vermijden.
pi_66591928
Happy single.
  zondag 1 maart 2009 @ 19:52:20 #59
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66592143
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Als ik internetverkering niet meereken dan.
We zijn toch internetverloofd?
Ok stelletje hokboeren
pi_66592382
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:52 schreef padlarf het volgende:

[..]

We zijn toch internetverloofd?
Internetgetrouwd!
pi_66592420
Ik heb m'n vriend nog één kans gegeven.
pi_66592452
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als het nou niet mocht lukken, PM me maar
  zondag 1 maart 2009 @ 20:01:45 #63
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_66592460
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Happy single.
Idd geen gezeik.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 1 maart 2009 @ 20:02:41 #64
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_66592498
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Fail.
pi_66592570
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

pi_66592666
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

pi_66592679
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:02 schreef Horloge het volgende:

[..]

Fail.
Ik krijg 't niet over mn hart 't uit te maken.
  zondag 1 maart 2009 @ 20:10:52 #68
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66592781
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik krijg 't niet over mn hart 't uit te maken.
het is jouw leven, jou keuze

voor zover ik kan beoordelen de verkeerde, maar gelukkig geb jij een beter inzicht
Ok stelletje hokboeren
pi_66593378
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:10 schreef padlarf het volgende:

[..]

het is jouw leven, jou keuze

voor zover ik kan beoordelen de verkeerde, maar gelukkig geb jij een beter inzicht
Hij maakt binnenkort toch weer een grote fout, geloof me.
pi_66594916
quote:
Op zondag 1 maart 2009 19:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

.. dankje?
heb je nog steeds ruzie?
  zondag 1 maart 2009 @ 21:20:35 #71
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66595583
wat is dat plaatje bovenaan pagina 3??? en waarom??
  zondag 1 maart 2009 @ 21:23:30 #72
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_66595698
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat is dat plaatje bovenaan pagina 3??? en waarom??
das zo'n dingetje en als je er aan draait maakt die een muziekje

hij speelt muziek af en verder niks
Ok stelletje hokboeren
pi_66596160
quote:
Op zondag 1 maart 2009 20:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hij maakt binnenkort toch weer een grote fout, geloof me.
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 1 maart 2009 @ 21:37:41 #74
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66596302
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:23 schreef padlarf het volgende:

[..]

das zo'n dingetje en als je er aan draait maakt die een muziekje

hij speelt muziek af en verder niks
Thanks,
pi_66596862
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

heb je nog steeds ruzie?
Nee.
pi_66596888
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:

[..]

Rofl.
  maandag 2 maart 2009 @ 00:31:12 #77
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_66603401
dit topic
derp
  maandag 2 maart 2009 @ 00:42:47 #78
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66603665
Liefde .
><(({°>
pi_66605973
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee.
Gelukkig. Ik werd er nogal van.
  maandag 2 maart 2009 @ 08:40:57 #80
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66606251
Helaas is mijn vriendin ook zo retarded (meestal dan)

Ik vraag iets: >> of
ik herhaal de vraag: oh dat! nee weet ik niet, of echt niet, doe zelf maar

Met vlagen is ze echt een lui varken eigenlijk, ik bedoel we doen ieder ons deel in het huishouden alleen waar het bij mij vanzelf gaat moet ik haar er constant op attenderen..

En als ik dat dus naar haar smaak te vaak/doordringend doe, wordt ze pissig.

Wat dus gisteren tot gevolg had, dat we sinds een lange tijd weer een ruzie achter de rug hebben
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_66606887
quote:
Op maandag 2 maart 2009 08:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gelukkig. Ik werd er nogal van.
Sorry.
pi_66613085
Mensen die hier gaan klagen over hun chicky En in het echt durven ze alleen maar 'ja' en 'amen' te zeggen tegen haar
Noot noot.
  maandag 2 maart 2009 @ 12:55:49 #83
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_66613558
Dom neukt gewoon lekker weg, de mannen in de familie/vriendengroep zullen je dus niks kwalijk nemen
pi_66613606
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die hier gaan klagen over hun chicky En in het echt durven ze alleen maar 'ja' en 'amen' te zeggen tegen haar
Waarschijnlijk hebben ze niet eens een vriend(in)
  maandag 2 maart 2009 @ 13:03:37 #85
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_66613782
Zo herkenbaar dit allemaal.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 2 maart 2009 @ 13:43:16 #86
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66614986
Ze slikt niet
Primum non nocere
pi_66615092
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef Florian_ het volgende:
Ze slikt niet
Van jou niet....
  maandag 2 maart 2009 @ 14:05:48 #88
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_66615864
Af en toe kan ik ook wel huilen om het niveau van meisjes
...
pi_66617027
quote:
Ze slikt niet
De tragedie.
  maandag 2 maart 2009 @ 14:59:21 #90
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_66617838
quote:
Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef leetzors het volgende:

[..]

Waarom? Omdat het kán!
Wordt daarom nú lid!
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:02:20 #91
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_66617958
quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:

[..]

Whehe,.... komen
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:02:35 #92
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_66617973
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef zovty het volgende:

[..]

Van jou niet....
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_66618322
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:02 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Whehe,.... komen
Ohoh!
pi_66618360
quote:
Ze slikt niet
Wees blij dat ze je wel een blowjob geeft. Dat doen zelfs sommige vrouwen niet
Noot noot.
  Moderator / Redactie FP maandag 2 maart 2009 @ 15:20:22 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_66618658
quote:
Op maandag 2 maart 2009 00:31 schreef centenbakkie het volgende:
dit topic
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_66618695
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat doen zelfs sommige vrouwen niet
Correcte zin, maar niet wat je bedoelt.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:31:10 #97
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_66619107
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..
Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Nooit zin om iets te doen, lui..

Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..

Nu wil ze me weer terug
pi_66619315
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..
Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?
quote:
Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Smsjes van je vriendin lezen
quote:
Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopen
quote:
Nu wil ze me weer terug
Neuken en oprotten dan maar
Noot noot.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:38:03 #99
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66619378
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Nooit zin om iets te doen, lui..

Nu wil ze me weer terug
Dat klinkt echt als een kutwijf
Primum non nocere
  maandag 2 maart 2009 @ 16:12:39 #100
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_66620679
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:

Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?
Dat was een bewijze van spreke, ze wilde wel dat ik betaalde, maar deed het niet (altijd), ja en dan gaan ze zeiken..
quote:
Smsjes van je vriendin lezen
Als ze met een andere bezig is, wil je best wel weten hoever dat onderhand gevoorderd is...
quote:
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopen
Waar zie jij het 'over me heen laten lopen' -gedeelte ? En hoe zou jij je vriendin noemen als ze een ander zou zoenen
quote:
Neuken en oprotten dan maar
Dan blijft ze je nog langer hangen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')