Ook zo'n rotwijf dus?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:13 schreef teamlead het volgende:
ik durf niet te klagen, ze leest mee
Ze heeft zo haar kwaliteiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
GesprekkenWaarom willen mannen alleen maar praten?
Neukeuhhh!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:24 schreef Adelante het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze dom is op familiefeestjes, ome Herman is toch wel jaloers omdat jij er aan het einde van de avond op mag en hij mee naar huis moet met tante Agnes, die net weer begonnen is met nordic walking om iets aan d'r figuur te doen en tevens van de huis-aan-huis kapster die nieuwe vlotte rode coupe heeft aangemeten gekregen, zodat ze er tien jaar jonger uitziet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:17 schreef Matthijs- het volgende:
Ik houd verschrikkelijk veel van mijn vriendin, en voel me dan ook haast schuldig dat ik dit hier neerpen, maar mijn vriendin is echt bijzonder achterlijk.
Klagen tégen je vriendin echter nietquote:Klaag over je vriend(in) - het helpt!
Waarom? Omdat het kán!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:
Naja, ik woon samen, met katten en heb er geen spijt van.
Je hebt echt geen verplchtingen aan elkaar, wij gaan de laatste tijd zelfs vaker allleen uit dan samen, gewoon omdat het kan en we elkaar vertrouwen.
Verder werk hij van 8 tot 17.30 en ik vaak van 13.30 tot 23.30.
We houden het dus vers om zo maar te zeggen.
Neemt niet weg dat ik , mede door WOW, moet baggen om aandacht...maar goed.
Aangezien ik geen bagger ben, dan maar geen aandacht..
Je bent geen bagger?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:57 schreef dithje het volgende:
Aangezien ik geen bagger ben, dan maar geen aandacht..
Lol, lees het nu ook...oke...even vertalen voor jullie taal nazi's:quote:Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je bent geen bagger?
-edit- ah ik was weer eens te langzaam
quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Topic met potentie.
En ik ben lekker vrijgezel, hihi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |