Rofl.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.
Waarschijnlijk hebben ze niet eens een vriend(in)quote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die hier gaan klagen over hun chickyEn in het echt durven ze alleen maar 'ja' en 'amen' te zeggen tegen haar
Wordt daarom nú lid!quote:
Whehe,.... komenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
16 ben je? dan kan je daarna bij mij komen.
quote:
Correcte zin, maar niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat doen zelfs sommige vrouwen niet
Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?quote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..![]()
Smsjes van je vriendin lezenquote:Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopenquote:Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..![]()
Neuken en oprotten dan maarquote:Nu wil ze me weer terug
Dat klinkt echt als een kutwijfquote:Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef Duzzy het volgende:
Mijne was een geldwolf... nix krijgen was zeiken.. eens in de 10 keer zelf iets betalen, en ik was weer 9 keer aan de beurt..
Flirten met andere mannen.. krijgt ze smsjes van andere als ik savonds naast er lig, zei heel sneaky doen.. uiteindelijk wel gelezen... en dan boos op mij worden als ik ze lees..
Nooit zin om iets te doen, lui..
Toen is het uitgegaan omdat de slet me jankend kwam vertellen dat ze een ander gezoend had..![]()
Nu wil ze me weer terug
Dat was een bewijze van spreke, ze wilde wel dat ik betaalde, maar deed het niet (altijd), ja en dan gaan ze zeiken..quote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Daar ben je zelf bij? Je kan ook gewoon euhhhh euhhhhhhhhh niet betalen?
Als ze met een andere bezig is, wil je best wel weten hoever dat onderhand gevoorderd is...quote:
Waar zie jij het 'over me heen laten lopen' -gedeelte ? En hoe zou jij je vriendin noemen als ze een ander zou zoenenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:36 schreef Jojoortje het volgende:
Je ex een slet noemen is altijd zo makkelijk. Jij hebt over je heen laten lopen![]()
Dan blijft ze je nog langer hangen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |