Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens het zondagsnieuws zou The Who bevestigd zijn.
Als ik de geruchten voor waar kan nemen (nee kan geen namen noemen), is dit jaar misschien weer 1 poprock en 1 hardere rock dag. Nee, het zal geen pure metal als vroeger zijn maar het programma zal mooi op te delen zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:29 schreef emokid het volgende:
Triggerfinger, mooi begin.
De eerste keer dat ik hem zag was op Bospop, wat was hij slecht. Misschien kwam het omdat hij bas speelde en ik een gitaar miste. Van mij mag hij in Canada blijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer dat bryan adams heeft afgezegd
Want?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.quote:
Ze hebben het over een "welingelichte bron". Anders zouden ze het niet publiceren, denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur.
Deze maand spelen ze in Australië.quote:Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië.
Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoopquote:Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.
Ik blijf erbij het is een gerucht maar ik wil een betere bron horen voordat ik het geloof als feit.
quote:The Who niet op Bospop
In tegenstelling tot wat afgelopen weekend in de zondagskrant, editie Midden Limburg, stond vermeld, zal The Who niet op Bospop spelen. Helaas zouden we bijna willen zeggen, omdat dit toch een aansprekende naam zou zijn geweest. Het is niet duidelijk welke bron de redactie van de zondagskrant hiervoor gebruikt heeft. Feit is dat deze informatie niet door de organisatie van Bospop is verspreidt en dus dan ook niet voor waar mag en kan worden aangenomen. We zijn naarstig op zoek naar headliners voor beide dagen. Het overige deel van het progamma is grotendeels afgerond. Eind maart verwachten we met de eerste namen naar buiten te komen.
Haha, het gaat me niet om het aantal mensen of vrienden om me heen, het gaat er om dat ik naar een kerel op zoek ben die niet bestaatquote:Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef MB88 het volgende:
@SG-sam: Tegen de tijd dat dat nummer komt, zal er genoeg volk om je heen staan
Je wist het toch zo zeker?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoop
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je wist het toch zo zeker?![]()
![]()
Sorry kon het even niet laten!
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor![]()
Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.
Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
Aan de andere kant; Paul heeft ook ooit eens Santana ontkentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.
Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef MB88 het volgende:
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Ultravotz??? Da's lang geleden....quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
quote:
Laatste nieuws wat ik heb gehoord, liggen bijna alle bands vast behalve de headliners. Ze zijn bezig met onderhandelen. Vind het jammer dat Bospop zich vast blijft houden aan het feit dat bij de eerste namen minimaal 1 headliner moet zitten. Ik wil wel eens weten wie er komen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef AidenBurn het volgende:
Na het succes van vorig jaar (Santana) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef chansadres het volgende:
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
Naar dat Chickenfoot ben ik eigenlijk best benieuwd, Joe Satriani had het er toen al over in de meet en greet die ik met hem gehad heb. En Paul Gilbert is natuurlijk ook een van die geweldige gitaarhelden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert
Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert
Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
www.bospop.nlquote:Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
De zaterdag is wel de moeite waard.
Heerlijk zonnetje, lekker geil fun love criminals luisterenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...
Is Stahlzeit ook al door Bospop bevestigd?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef chansadres het volgende:
Stahlzeit is toegevoegd voor de zondag. Stahlzeit is een Rammstein coverband. Ik denk dus als opener van de tent.
Vandaag heeft The Sheer zichzelf bevestigd op de persconferentie.
Op de website van Chickenfoot staat ook nog de geannuleerde Bryan Adams maar wel Journey.
The Brew zal volgens eigen website de tent openen op zaterdag.
Dan gok ik dat hiernaast nog 4 namen bijkomen waarvan op de zaterdag 1 headliner.
Als dat zo is, blijft voor mij alleen de zondag over. Nog maar even afwachten tot er iets nieuws te melden valt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef MB88 het volgende:
De organisatie heeft het iig toegegeven, maar nog niet naar de pers blijkbaar.
Ze zeggen ook dat er geen headliner wordt toegevoegd, blijkbaar is het heel moeilijk om nog aan goeie bands te komen. Er wordt gespaard voor volgend jaar denk ik zo.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Lowlands Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Excusez moi, ik haalde per ongeluk de twee namen door elkaarquote:
Heb het gevoel dat bospop eerder nog niet heeft laten weten dat Bryan Adams niet komt..quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Bospop Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Hopen mag, maar ik ben er bang voor...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:27 schreef chansadres het volgende:
Oftewel Bospop heeft zelf nog niet bekend gemaakt dat Guus headliner zal worden. Ik ga er vanuit dat ze met Guus hebben afgesproken dat als ze geen headliner kunnen binnenhalen, dat hij mag afsluiten. Ik hoop nog steeds op iets anders...
Ik vond het ook al vrij vreemd, op Bospop komen toch over het algemeen de wat ouderen of heb ik dat helemaal mis?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef MB88 het volgende:
Jongeren? Op Bospop?
Volgens mij gebruiken ze eerder een leeg bekertje bier dan een rubber!
Twee jaar geleden zul je bedoelen. Ik was vorig jaar alle dagen daar en heb gelukkig geen Blondie of Kim Wild gezien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:56 schreef keizerpinguin het volgende:
Vorig jaar Blondie en kim Wilde gezien op bospop
Was helemaal top!
Leuk festival!!
Jammer...Tamas is een goeie vervanger, was al eens daar...go for itquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef MB88 het volgende:
Net gehoord dat Paul Gilbert heeft afgezegd. Toch jammer.
Wellicht nu wel een andere grote naam?
Rowwen Heze. Die mogen ze pas bekend maken als OLS is uitverkocht. Maar Rowwen Heze hebben zich tegen mij verpraat. Ze zullen voor de headliner spelen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef MB88 het volgende:
Voor de missende slots op zaterdag in de tent zijn er onderhandelingen gaande met Cheap Trick en Gavin Rossdale (Bush). Er is nog een naam; maar die wilden ze me niet zeggen :/
Dat Rowwen heze komt staat allang op hun eigen site. Dus hoezo geheim houden?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Rowwen Heze. Die mogen ze pas bekend maken als OLS is uitverkocht. Maar Rowwen Heze hebben zich tegen mij verpraat. Ze zullen voor de headliner spelen.
quote:Rowwen Hčze en Drive Like Maria completeren programma Bospop
AMSTERDAM - Rowwen Hčze en Drive Like Maria maken het programma van Bospop 2009 compleet. Concertorganisator Mojo maakt maandag bekend dat de Limburgers en het Belgisch-Nederlandse Drive Like Maria tijdens het festival optreden.
Na een optreden op Pinkpop reist Rowwen Hčze af naar het iets noordelijker gelegen Weert. Daar staan de Limburgers op 11 juli op het podium tijdens Bospop.
Tijdens de eerste dag van het tweedaagse festival laat ook Drive Like Maria van zich horen. De Belgisch-Nederlandse band heeft op 23 juni de eer het publiek op te warmen voor AC/DC.
Eerder maakte de organisatie bekend dat ze onder anderen Fiction Plane, Guus Meeuwis en The Sheer had weten te strikken. Bospop vindt dit jaar plaats op zaterdag 11 en zondag 12 juli.
De kaartverkoop is al gestart.
niemand interesse?quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef Rijpie het volgende:
Zijn er nog mensen die goedkopere kaarten zoeken?![]()
[TK] weekendkaarten Bospop 2009 in Weert 11 en 12 JULI!!
nog 1 kaart overquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |