abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66561096

Over het festival:
Bospop is een ouderwets gezellig pop-rockfestival dat dit jaar voor de 29ste keer zal plaatsvinden op 11 en 12 juli. Wat in 1980 begon als een kleinschalig festival voor met name regionale amateurbands op een doe het zelf poduim is inmiddels uitgegroeid tot een muziekspektakel met bands van internationale allure dat een vaste plaats op de festivalkalender heeft verworven. Grote namen die reeds op Bospop gespeeld hebben zijn Sting, The Doors, Deep Purple, Zucchero, Simple Minds, ZZ-TOP, INXS, Toto, UB40, Alice Cooper, Steve Lukather, Status Quo, Bryan Adams, Golden Earring, Iron Maiden, Motorhead, Joe Cocker, John Fogerty, Dreamtheater en nog vele anderen. Bospop staat mede bekend om haar goede faciliteiten die tijdens het festival beschikbaar zijn.

Ondanks het groeiende aantal bezoekers weet Bospop zijn gezellige, intieme sfeer te behouden. Al sinds jaar en dag wordt Bospop daarom ook gezien als een van Nederlands gezelligste festivals.

Bevestigde Namen:
Foreigner
Triggerfinger
Miss Montreal

Websites
Bospop Website
Bospop Graztopic
Bospop op FestivalInfo
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_66561366
Bospop kampt dit jaar met problemen bij het boeken van bands. Daarnaast hebben de geboekte headliners zich beiden teruggetrokken (Live en Bryan Adams). De organisatie laat angstvallig weinig los. Ze verbergen zich achter het "Na de carnaval word meer bekendgemaakt" bericht.

Foreigner, Triggerfinger en Miss Montreal hebben zichzelf al bevestigd. Is er dan helemaal niks? Volgens de organisatie zijn veel bands al geboekt maar het klinkt alsof de topplaatsen nog niet vast staan. Wat zijn nu de grootste geruchten? The Who, Dream Theater, B.B. King en Volbeat. Ik ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed toveren.
Steppin out tonight
pi_66562352
Volgens het zondagsnieuws zou The Who bevestigd zijn.
Don't let my username fool you...
pi_66562784
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens het zondagsnieuws zou The Who bevestigd zijn.
Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!
Steppin out tonight
pi_66564203
Bospop !
Ben benieuwd wat er dit jaar nog meer op het programma komt te staan.
pi_66564749
Triggerfinger, mooi begin.
  zondag 1 maart 2009 @ 09:48:53 #7
134538 chansadres
Black & White
pi_66573903
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:29 schreef emokid het volgende:
Triggerfinger, mooi begin.
Als ik de geruchten voor waar kan nemen (nee kan geen namen noemen), is dit jaar misschien weer 1 poprock en 1 hardere rock dag. Nee, het zal geen pure metal als vroeger zijn maar het programma zal mooi op te delen zijn.
Steppin out tonight
pi_66573929
jammer dat bryan adams heeft afgezegd
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 1 maart 2009 @ 11:58:47 #9
125844 Votz
Petomaan
pi_66576085
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer dat bryan adams heeft afgezegd
De eerste keer dat ik hem zag was op Bospop, wat was hij slecht. Misschien kwam het omdat hij bas speelde en ik een gitaar miste. Van mij mag hij in Canada blijven.
The Who is een super headliner, ik hoop op nog meer verrassingen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 16:28:24 #10
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_66585067
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef chansadres het volgende:

[..]

Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!
Want?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 1 maart 2009 @ 16:36:24 #11
134538 chansadres
Black & White
pi_66585368
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:28 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Want?
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.

Ik blijf erbij het is een gerucht maar ik wil een betere bron horen voordat ik het geloof als feit.
Steppin out tonight
  zondag 1 maart 2009 @ 16:44:12 #12
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_66585600
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur.
Ze hebben het over een "welingelichte bron". Anders zouden ze het niet publiceren, denk ik.
quote:
Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië.
Deze maand spelen ze in Australië.
.
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 17:05:25 #13
95179 TheGrandWazoo
pi_66586200
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.

Ik blijf erbij het is een gerucht maar ik wil een betere bron horen voordat ik het geloof als feit.
Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoop
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_66594578
Als The Who inderdaad komt ben ik er bij, twee jaar geleden in Ahoy was super!
Nee.
pi_66600395
The Who op Bospop!
Ik op Bospop!
pi_66618363
Ben naar Bospop geweest in 2006, voornamelijk om Sting !! Het was toen ook al een kennismaking met Fiction Plane, die in het voorprogramma stond. Een leuk festival waar ik zeker nog eens terug ga komen.

@SG-sam, leuke ava..
  maandag 2 maart 2009 @ 16:56:49 #17
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_66622413
Helaas..
quote:
The Who niet op Bospop

In tegenstelling tot wat afgelopen weekend in de zondagskrant, editie Midden Limburg, stond vermeld, zal The Who niet op Bospop spelen. Helaas zouden we bijna willen zeggen, omdat dit toch een aansprekende naam zou zijn geweest. Het is niet duidelijk welke bron de redactie van de zondagskrant hiervoor gebruikt heeft. Feit is dat deze informatie niet door de organisatie van Bospop is verspreidt en dus dan ook niet voor waar mag en kan worden aangenomen. We zijn naarstig op zoek naar headliners voor beide dagen. Het overige deel van het progamma is grotendeels afgerond. Eind maart verwachten we met de eerste namen naar buiten te komen.
.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:57:07 #18
125844 Votz
Petomaan
pi_66622424
The Who niet op Bospop

In tegenstelling tot wat afgelopen weekend in de zondagskrant, editie Midden Limburg, stond vermeld, zal The Who niet op Bospop spelen. Helaas zouden we bijna willen zeggen, omdat dit toch een aansprekende naam zou zijn geweest. Het is niet duidelijk welke bron de redactie van de zondagskrant hiervoor gebruikt heeft. Feit is dat deze informatie niet door de organisatie van Bospop is verspreidt en dus dan ook niet voor waar mag en kan worden aangenomen. We zijn naarstig op zoek naar headliners voor beide dagen. Het overige deel van het progamma is grotendeels afgerond. Eind maart verwachten we met de eerste namen naar buiten te komen.

Bron: www.bospop.nl

Sjit net te laat.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
pi_66624264
Jammer zeg ik zag het al helemaal voor me.
pi_66626184
Hmmm, met geruchten als Triggerfinger, Beth Hart, Dana Fuchs, Queensryche, Dream Theater, Guus M. gaat het zeker goed komen.
* MB88 is weer van de partij (behind the scenes)

[ Bericht 0% gewijzigd door MB88 op 02-03-2009 18:54:58 (typo) ]
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_66628738
@Meike26: dank u dank u! Die van jou is ook leuk ^^.

OT:Nog maar even afwachten tot eind Maart .

Dear God, ik zie het al helemaal voor me.
Als Foreinger op het podium staat,
het duister begint te worden en de kippen reeds op stok zijn,
vleermuizen in het rond fladderen,
iedereen met zijn aansteker in de lucht zwaait
en ik dan mijn oren spits en het nummer hoor: I wanna know what love is,
weet ik nu al dat ik me zo bagger eenzaam zal voelen xD.
pi_66629477
@SG-sam: Tegen de tijd dat dat nummer komt, zal er genoeg volk om je heen staan
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_66630223
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef MB88 het volgende:
@SG-sam: Tegen de tijd dat dat nummer komt, zal er genoeg volk om je heen staan
Haha, het gaat me niet om het aantal mensen of vrienden om me heen, het gaat er om dat ik naar een kerel op zoek ben die niet bestaat .
Maar laten we het ontopic houden, ik heb er iig wel al heel veel zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2009 20:42:03 ]
pi_66636100
Bospop! Hoop dit jaar weer te kunnen gaan
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:15:58 #25
134538 chansadres
Black & White
pi_66641659
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoop
Je wist het toch zo zeker?
Sorry kon het even niet laten!
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 09:22:35 #26
95179 TheGrandWazoo
pi_66642828
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:15 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je wist het toch zo zeker?
Sorry kon het even niet laten!
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor

Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.

Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
(Superworm)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:37:04 #27
134538 chansadres
Black & White
pi_66643198
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor

Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.

Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.

Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 09:54:20 #28
95179 TheGrandWazoo
pi_66643725
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.

Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Aan de andere kant; Paul heeft ook ooit eens Santana ontkent En die kwamen later toch opdraven. Er waren trouwens wel gesprekken met The Who. Het paste alleen niet in het tourschema.
(Superworm)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:24:34 #29
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_66644482
We hadden het laatst erover om toch nog eens naar Bospop te gaan. In afwachting van de bands dus.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:28:25 #30
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_66650135
TVP.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_66650467
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:18:41 #32
134538 chansadres
Black & White
pi_66678497
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef MB88 het volgende:
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
Steppin out tonight
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:27:25 #33
125844 Votz
Petomaan
pi_66701895
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
Ultravotz??? Da's lang geleden....
FART FAQ:
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2009 @ 23:25:31 #34
95179 TheGrandWazoo
pi_66712095
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Votz het volgende:

[..]

Ultravotz??? Da's lang geleden....

Waren die niet al dansend ontploft terwijl ze betraande ogen hadden? Tijdens één of andere nuclaire aanval ofzo?
(Superworm)
pi_66768544
Na het succes van vorig jaar (Santana ) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
pi_66768674
Ja, ik kon er helaas niet bij zijn vorig jaar..ik had ook graag Santana live willen zien op Bospop.

Santana wel 2 keer in Ahoy gezien trouwens, was ook
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:21:01 #37
134538 chansadres
Black & White
pi_66792475
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef AidenBurn het volgende:
Na het succes van vorig jaar (Santana ) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
Laatste nieuws wat ik heb gehoord, liggen bijna alle bands vast behalve de headliners. Ze zijn bezig met onderhandelen. Vind het jammer dat Bospop zich vast blijft houden aan het feit dat bij de eerste namen minimaal 1 headliner moet zitten. Ik wil wel eens weten wie er komen...
Steppin out tonight
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:47:36 #38
134538 chansadres
Black & White
pi_66792904
Op het Bospopforum med iemand dat ze aan het onderhandelen zijn met Alice Cooper.
Steppin out tonight
  zondag 8 maart 2009 @ 12:47:25 #39
134538 chansadres
Black & White
pi_66821932
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
Steppin out tonight
pi_66934036
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef chansadres het volgende:
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:54:55 #41
134538 chansadres
Black & White
pi_67265248
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert

Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Steppin out tonight
pi_67265272
ik word er vooralsnog nog niet echt warm van
dat word een jaartje bospop overslaan denk ik
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:47:40 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67272666
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert

Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Naar dat Chickenfoot ben ik eigenlijk best benieuwd, Joe Satriani had het er toen al over in de meet en greet die ik met hem gehad heb. En Paul Gilbert is natuurlijk ook een van die geweldige gitaarhelden.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 18:19:03 #44
134538 chansadres
Black & White
pi_67273299
Pronghorn officieel bevestigd op hun eigen MySpace trouwens.
Steppin out tonight
pi_67322575
Ik heb hier de festivalposter voor me liggen... Nog even wachten op het persbericht.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_67331046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:

Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
  maandag 23 maart 2009 @ 19:28:32 #47
125844 Votz
Petomaan
pi_67333928
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
www.bospop.nl
De nieuwe site is in de lucht.
FART FAQ:
  Redactie Frontpage maandag 23 maart 2009 @ 21:18:04 #48
95179 TheGrandWazoo
pi_67338026
Guus Meeuwis....
(Superworm)
pi_67338511
Waardeloos line-up tot zover. Komt er nog wat bij?
pi_67353150
Als je 't (Guano apes) forum mag geloven; Guano apes.
Fun lovin' criminals.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:22:41 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:28:48 #51
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_67355336
Nog geen echte toppers als vorig jaar.

Voorverkoop
De voorverkoop gaat van start op vrijdag 27 maart 2009 bij de bekende Bospop voorverkoopadressen.

Ticket prijzen
Dagkaarten 59 euro excl. bespreekkosten en 65 euro dagkassa
Tweedagenticket 100 euro excl. bespreekkosten alleen in voorverkoop beschikbaar
pi_67402099
Zojuist (ook) de nieuwsbrief binnen gekregen:

Zaterdag: Guano Apes, Fun Lovin Criminals, Guus Meeuwis, Novastar, Foreigner, Lucinda Williams, Tim Christensen, Bernard Allison, Simon McBride, Saint Jude.

Zondag: The Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Beth Hart, Jeff Beck, Fiction Plane, Paul Carrack, Tesla, Triggerfinger, Paul Gilbert, Pronghorn

Zoals ook op de website al beschreven is, dit is nog niet de volledige line-up...maar ik weet niet of we nog echte grote namen kunnen verwachten. Ik ken ze niet allemaal, maar vorig jaar stonden er ook een aantal verrassingen tussen...Anyways, ik ben erbij!

Guano Apes
Fun Lovin' Criminals
Novastar
Foreigner
Guus Meeuwis
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2009 @ 08:16:04 #53
95179 TheGrandWazoo
pi_67419010
Komt er dit jaar geen grote vrijdagavond act?
(Superworm)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 maart 2009 @ 09:08:32 #54
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_67419901
De zaterdag is wel de moeite waard.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_67430398
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
De zaterdag is wel de moeite waard.
De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...
Steppin out tonight
  donderdag 2 april 2009 @ 14:41:14 #56
134538 chansadres
Black & White
pi_67645758
Stahlzeit is toegevoegd voor de zondag. Stahlzeit is een Rammstein coverband. Ik denk dus als opener van de tent.
Vandaag heeft The Sheer zichzelf bevestigd op de persconferentie.
Op de website van Chickenfoot staat ook nog de geannuleerde Bryan Adams maar wel Journey.
The Brew zal volgens eigen website de tent openen op zaterdag.

Dan gok ik dat hiernaast nog 4 namen bijkomen waarvan op de zaterdag 1 headliner.
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2009 @ 14:51:09 #57
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_67646050
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef chansadres het volgende:

[..]

De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...
Heerlijk zonnetje, lekker geil fun love criminals luisteren
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_67868150
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef chansadres het volgende:
Stahlzeit is toegevoegd voor de zondag. Stahlzeit is een Rammstein coverband. Ik denk dus als opener van de tent.
Vandaag heeft The Sheer zichzelf bevestigd op de persconferentie.
Op de website van Chickenfoot staat ook nog de geannuleerde Bryan Adams maar wel Journey.
The Brew zal volgens eigen website de tent openen op zaterdag.

Dan gok ik dat hiernaast nog 4 namen bijkomen waarvan op de zaterdag 1 headliner.
Is Stahlzeit ook al door Bospop bevestigd?
Zie het nog niet tussen de berichten staan, wel al op de site van Stahlzeit idd...
pi_67868642
De organisatie heeft het iig toegegeven, maar nog niet naar de pers blijkbaar.
Ze zeggen ook dat er geen headliner wordt toegevoegd, blijkbaar is het heel moeilijk om nog aan goeie bands te komen. Er wordt gespaard voor volgend jaar denk ik zo.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_67873039
Komt Journey nu wel of niet?
Iemand met wat inside info
pi_67875899
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef MB88 het volgende:
De organisatie heeft het iig toegegeven, maar nog niet naar de pers blijkbaar.
Ze zeggen ook dat er geen headliner wordt toegevoegd, blijkbaar is het heel moeilijk om nog aan goeie bands te komen. Er wordt gespaard voor volgend jaar denk ik zo.
Als dat zo is, blijft voor mij alleen de zondag over. Nog maar even afwachten tot er iets nieuws te melden valt.
FART FAQ:
  donderdag 9 april 2009 @ 20:48:07 #62
134538 chansadres
Black & White
pi_67876225
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Bospop Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?

[ Bericht 3% gewijzigd door chansadres op 10-04-2009 06:26:58 ]
Steppin out tonight
  donderdag 9 april 2009 @ 21:03:17 #63
20720 brother52
Dus..........
pi_67876707
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Lowlands Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  vrijdag 10 april 2009 @ 06:27:22 #64
134538 chansadres
Black & White
pi_67885158
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:03 schreef brother52 het volgende:

[..]

Excusez moi, ik haalde per ongeluk de twee namen door elkaar
Steppin out tonight
pi_67896173
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Bospop Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Heb het gevoel dat bospop eerder nog niet heeft laten weten dat Bryan Adams niet komt..
Zodat het management van Chickenfoot verwacht op een groot festival te spelen..
pi_68040044
Zojuist op Festivalinfo geplaatst:

Affiche van Bospop 2009 compleet

Zanger Guus Meeuwis is op zaterdag de afsluiter op de maainstage van Bospop.

Daarnaast zijn The Sheer, Queensryche, The Brew en Stahlzeit toegevoegd aan de line-up van het festival. Laatstgenoemde betreft een coverband van Rammstein.

Dus toch Queensryche!

Bryan Adams en Journey waren overigens veel te duur.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_68066268
Prima toevoegingen lijkt me zo! Ik ben erg benieuwd naar Stahlzeit...
En Guus Meeuwis als afsluiter op zaterdag, dat was natuurlijk wel te verwachten
pi_68066386
Dramatische lineup voor Bospop. Guus Meeuwis
pi_68068196
Er komt nog 1 band. DIe is nog niet toegevoegd.
Dan word ook de timetable bekend gemaakt.
Op de website van Bospop staat Guus echter nog steeds in het midden katern. Terwijl de hoofdacts nog steeds bovenaan staan.

Oftewel Bospop heeft zelf nog niet bekend gemaakt dat Guus headliner zal worden. Ik ga er vanuit dat ze met Guus hebben afgesproken dat als ze geen headliner kunnen binnenhalen, dat hij mag afsluiten. Ik hoop nog steeds op iets anders...
Steppin out tonight
pi_68200435
quote:
Op donderdag 16 april 2009 12:27 schreef chansadres het volgende:
Oftewel Bospop heeft zelf nog niet bekend gemaakt dat Guus headliner zal worden. Ik ga er vanuit dat ze met Guus hebben afgesproken dat als ze geen headliner kunnen binnenhalen, dat hij mag afsluiten. Ik hoop nog steeds op iets anders...
Hopen mag, maar ik ben er bang voor...
  zondag 26 april 2009 @ 14:56:04 #71
134538 chansadres
Black & White
pi_68392062
Laatste band zal Rowwen Heze zijn. Hiermee is het totaalplaatje rond en zal Guus Meeuwis definitief verplaatst worden als eindact. Erg jammer dat geen toepasselijke eindact gevonden kan worden.
Steppin out tonight
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:43:30 #72
134538 chansadres
Black & White
pi_68467385
Op de Bospop website valt nu te lezen dat Guus Meeuwis NIET de afsluiter zal worden. Er is waarschijnlijk dus toch een afsluiter gevonden. Einde deze week meer informatie hierover. Guus zal om 16.45 spelen. Rest van de timetable is ook eind van de week beschilkbaar.
Steppin out tonight
  woensdag 29 april 2009 @ 18:47:42 #73
134538 chansadres
Black & White
pi_68507208
Laatste band word waarschijnlijk dan toch Alice Cooper. Nu hij de 10e in Belgie speelt kan hij wel de 11e afzakken naar Weert.
Steppin out tonight
  maandag 4 mei 2009 @ 17:46:02 #74
134538 chansadres
Black & White
pi_68662561
Timetable bekend gemaakt. Het is ze niet gelukt om Alice Cooper te halen. Daardoor hebben ze Foreigner maar doorgeschoven.

Mainstage
10.30 Open
11.45-12.30 Simon McBride
13.15-14.15 Saint Jude
15.00-16.00 Novastar
16.45-17.45 Guus Meeuwis
18.45-19.45 Fun Lovin Criminals
20.45-21.45 Guano Apes
22.45-00.30 Foreigner

Secondstage
12.30-13.15 The Brew
14.15-15.00 Bernard Allison
16.00-16.45 Ryan Shaw
17.45-18.45 Tim Cristensen
19.45-20.45 ?
21.45-22.45 Lucinda Williams

Sunday 12th of July:
Mainstage
10.30 Open
11.45-12.30 The Sheer
13.15-14.15 Fiction Plane
15.00-16.00 Beth Hart
16.45-17.45 Jeff Beck
18.30-19.45 Queensryche
20.45-22.00 Chickenfoot
23.00-00.30 The Australian Pink Floyd Show

Secondstage
12.30-13.15 Pronghorn
14.15-15.00 Triggerfinger
16.00-16.45 Paul Gilbert (Mr. Big)
17.45-18.30 Stahlzeit
19.45-20.45 Tesla
22.00-23.00 Paul Carrack
Steppin out tonight
pi_68662889
Beth Hart op het hoofdpodium?
Jammer, die komt beter tot haar recht in de tent...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:06:55 #76
134538 chansadres
Black & White
pi_68663081
De zondag vind ik nu erg sterk. Zaterdag is wat minder maar het zal wel dikke pret worden!
Steppin out tonight
  maandag 4 mei 2009 @ 20:19:48 #77
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_68667434
Voor mij dus geen Bospop dit jaar, al ligt het op 5 minuten fietsen van thuis.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:04:31 #78
134538 chansadres
Black & White
pi_68684856
Condoommuur op bevrijdingsfestivals

Op bevrijdingsfestivals in Haarlem en Groningen zijn vandaag voor het eerst condoommuren te vinden. Met het ludieke initiatief wil de stichting Stop Aids Now! veilig vrijen en het tegengaan van soa's onder de aandacht van de jeugdige bezoekers brengen.

Op de condoommuren van 2 bij 6 meter is met behulp van honderden condooms het woord 'aids' gevormd. Iedereen die een condoom pakt, laat op symbolische wijze een beetje aids verdwijnen, aldus de stichting.

De condoommuur is in de loop van 2009 te vinden op meer grote evenementen waar veel jongeren te vinden zijn, zoals Dauwpop, Bospop en het Nelson Mandela Festival in Rotterdam. Wereldwijd leven op dit moment 33 miljoen mensen met dit virus. Inmiddels zijn meer dan 25 miljoen mensen aan aids overleden.
Steppin out tonight
pi_68685198
Jongeren? Op Bospop?

Volgens mij gebruiken ze eerder een leeg bekertje bier dan een rubber!
Hoppa!! Lekker zomertje!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:18:12 #80
134538 chansadres
Black & White
pi_68685353
Er hangt best wel wat jeugd maar dat zijn meestal lokale jeugd.
Steppin out tonight
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:38:00 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68686208
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:13 schreef MB88 het volgende:
Jongeren? Op Bospop?

Volgens mij gebruiken ze eerder een leeg bekertje bier dan een rubber!
Ik vond het ook al vrij vreemd, op Bospop komen toch over het algemeen de wat ouderen of heb ik dat helemaal mis?
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:40:57 #82
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68686345
wat een kutsite, telkens dat lioedje als je een andere subsite opent, ben verdomme niet op de hives van een of andere puber...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:42:07 #83
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68686405
en jammer van het programma, in vergelijking met voorgaande jaren een domper
pi_68716516
Ehm, ik heb jouw advies bij deze doorgegeven aan de betreffende webmaster... Was me niet eens opgevallen. :/
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 6 mei 2009 @ 06:45:07 #85
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68718142
kijk, dat is nog eens actie ondernemen

maar ik moet wel zeggen dat dit voor het eerst in jaren is dat ik bospop aan me voorbij laat gaan, programma is gewoon niet sterk genoeg voor een ouwe lul als ik
  woensdag 6 mei 2009 @ 06:56:39 #86
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_68718185
Vorig jaar Blondie en kim Wilde gezien op bospop
Was helemaal top!
Leuk festival!!
Born this way
pi_68737884
Net gehoord dat Paul Gilbert heeft afgezegd. Toch jammer.
Wellicht nu wel een andere grote naam?
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:46:53 #88
125844 Votz
Petomaan
pi_68738194
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 06:56 schreef keizerpinguin het volgende:
Vorig jaar Blondie en kim Wilde gezien op bospop
Was helemaal top!
Leuk festival!!
Twee jaar geleden zul je bedoelen. Ik was vorig jaar alle dagen daar en heb gelukkig geen Blondie of Kim Wild gezien.
FART FAQ:
  woensdag 6 mei 2009 @ 17:47:36 #89
125844 Votz
Petomaan
pi_68738221
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 17:38 schreef MB88 het volgende:
Net gehoord dat Paul Gilbert heeft afgezegd. Toch jammer.
Wellicht nu wel een andere grote naam?
Jammer...Tamas is een goeie vervanger, was al eens daar...go for it
FART FAQ:
pi_68784837
ja ik ben aanwezig
vrijwilliger haha
pi_68810184
Same here
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_69697447
Voor de missende slots op zaterdag in de tent zijn er onderhandelingen gaande met Cheap Trick en Gavin Rossdale (Bush). Er is nog een naam; maar die wilden ze me niet zeggen :/
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_69704786
Jammer dit jaar weer geen metal-zondag op Bospop ....waar zijn de goede oude tijden gebleven.
pi_69709810
Oeh, als Cheap Trick komt...
Nee.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 09:39:07 #95
134538 chansadres
Black & White
pi_69763132
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef MB88 het volgende:
Voor de missende slots op zaterdag in de tent zijn er onderhandelingen gaande met Cheap Trick en Gavin Rossdale (Bush). Er is nog een naam; maar die wilden ze me niet zeggen :/
Rowwen Heze. Die mogen ze pas bekend maken als OLS is uitverkocht. Maar Rowwen Heze hebben zich tegen mij verpraat. Ze zullen voor de headliner spelen.
Steppin out tonight
pi_69769791
Idd, Rowwen Heze was al bekend, mocht nog niet losgelaten worden.
The Answer is ook bevestigd trouwens; volgens mij zijn dan alle slots met ??? opgevuld.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_69831064
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:39 schreef chansadres het volgende:

[..]

Rowwen Heze. Die mogen ze pas bekend maken als OLS is uitverkocht. Maar Rowwen Heze hebben zich tegen mij verpraat. Ze zullen voor de headliner spelen.
Dat Rowwen heze komt staat allang op hun eigen site. Dus hoezo geheim houden?
pi_69836243
quote:
Rowwen Hčze en Drive Like Maria completeren programma Bospop

AMSTERDAM - Rowwen Hčze en Drive Like Maria maken het programma van Bospop 2009 compleet. Concertorganisator Mojo maakt maandag bekend dat de Limburgers en het Belgisch-Nederlandse Drive Like Maria tijdens het festival optreden.

Na een optreden op Pinkpop reist Rowwen Hčze af naar het iets noordelijker gelegen Weert. Daar staan de Limburgers op 11 juli op het podium tijdens Bospop.

Tijdens de eerste dag van het tweedaagse festival laat ook Drive Like Maria van zich horen. De Belgisch-Nederlandse band heeft op 23 juni de eer het publiek op te warmen voor AC/DC.

Eerder maakte de organisatie bekend dat ze onder anderen Fiction Plane, Guus Meeuwis en The Sheer had weten te strikken. Bospop vindt dit jaar plaats op zaterdag 11 en zondag 12 juli.

De kaartverkoop is al gestart.
  maandag 8 juni 2009 @ 19:57:39 #99
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_69836850
[TK] Fantastisch geweldige super 80 kanaals Scanner voor weinig

Ideaal om de security mee af te luisteren

[ Bericht 23% gewijzigd door Prowl op 08-06-2009 20:03:17 ]
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:37:01 #100
134538 chansadres
Black & White
pi_69851109
Drive like maria.... Dat is wel een hele grote anticlimax. Vraag me af hoe het schema er uit komt te zien...
Steppin out tonight
  zaterdag 27 juni 2009 @ 01:25:24 #101
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_70415557
tvp/schopje..

Ken sinds kort Chickenfoot en zag dat ze hier kwamen! Misschien dan meteen maar Jeff Beck meepakken!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_70706011
Opbouw is begonnen.

Ik zal de tap bedienen in het nachtcafe op vrijdag en zaterdagnacht !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70786923
Zijn er nog mensen die goedkopere kaarten zoeken?

[TK] weekendkaarten Bospop 2009 in Weert 11 en 12 JULI!!
pi_70804717
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef Rijpie het volgende:
Zijn er nog mensen die goedkopere kaarten zoeken?

[TK] weekendkaarten Bospop 2009 in Weert 11 en 12 JULI!!
niemand interesse?
pi_70814463
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:06 schreef Rijpie het volgende:

[..]

niemand interesse?
nog 1 kaart over verkocht
Iedereen veel plezier dit weekend

[ Bericht 11% gewijzigd door Rijpie op 09-07-2009 19:11:22 ]
pi_70886347
Guano Apes klinken goed, stond in de tuin te luisteren
pi_70906369
onbegrijpelijk, voor jou is het dan op kruipafstand en je gaat.... in de tuin luisteren?
foreigner speelde overigens ook fijn
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:12:51 #108
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_71029446
Ryan Shaw
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')