abonnement Unibet Coolblue
pi_70786878
quote:
Over het festival:
Bospop is een ouderwets gezellig pop-rockfestival dat dit jaar voor de 29ste keer zal plaatsvinden op 11 en 12 juli. Wat in 1980 begon als een kleinschalig festival voor met name regionale amateurbands op een doe het zelf poduim is inmiddels uitgegroeid tot een muziekspektakel met bands van internationale allure dat een vaste plaats op de festivalkalender heeft verworven. Grote namen die reeds op Bospop gespeeld hebben zijn Sting, The Doors, Deep Purple, Zucchero, Simple Minds, ZZ-TOP, INXS, Toto, UB40, Alice Cooper, Steve Lukather, Status Quo, Bryan Adams, Golden Earring, Iron Maiden, Motorhead, Joe Cocker, John Fogerty, Dreamtheater en nog vele anderen. Bospop staat mede bekend om haar goede faciliteiten die tijdens het festival beschikbaar zijn.

Ondanks het groeiende aantal bezoekers weet Bospop zijn gezellige, intieme sfeer te behouden. Al sinds jaar en dag wordt Bospop daarom ook gezien als een van Nederlands gezelligste festivals.

Bevestigde Namen:
Foreigner
Triggerfinger
Miss Montreal
Hierbij bied ik 2 weekendkaarten1 weekendkaart (zaterdag en zondag ) aan voor Bospop 2009 in Weert. LET OP, DAT IS DIT WEEKEND
Voor wie nog geen kaartjes heeft, ik weet dat het nog niet is uitverkocht.



vraagprijs: ¤ 75 60 . losse verkoop van dagkaart eventueel bespreekbaar maar het liefst doe ik het in een keer weg.

zie voor meer info: Bospop 2009

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijpie op 09-07-2009 15:03:38 ]
pi_70804713
Kick + Pricedrop naar ¤ 60

Nog 1 kaart over, andere is al verkocht.

[ Bericht 17% gewijzigd door Rijpie op 09-07-2009 15:03:09 ]
pi_70823063
Verkocht, dus kan dicht
pi_70823157
Verkocht en op slot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')