abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66561096

Over het festival:
Bospop is een ouderwets gezellig pop-rockfestival dat dit jaar voor de 29ste keer zal plaatsvinden op 11 en 12 juli. Wat in 1980 begon als een kleinschalig festival voor met name regionale amateurbands op een doe het zelf poduim is inmiddels uitgegroeid tot een muziekspektakel met bands van internationale allure dat een vaste plaats op de festivalkalender heeft verworven. Grote namen die reeds op Bospop gespeeld hebben zijn Sting, The Doors, Deep Purple, Zucchero, Simple Minds, ZZ-TOP, INXS, Toto, UB40, Alice Cooper, Steve Lukather, Status Quo, Bryan Adams, Golden Earring, Iron Maiden, Motorhead, Joe Cocker, John Fogerty, Dreamtheater en nog vele anderen. Bospop staat mede bekend om haar goede faciliteiten die tijdens het festival beschikbaar zijn.

Ondanks het groeiende aantal bezoekers weet Bospop zijn gezellige, intieme sfeer te behouden. Al sinds jaar en dag wordt Bospop daarom ook gezien als een van Nederlands gezelligste festivals.

Bevestigde Namen:
Foreigner
Triggerfinger
Miss Montreal

Websites
Bospop Website
Bospop Graztopic
Bospop op FestivalInfo
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_66561366
Bospop kampt dit jaar met problemen bij het boeken van bands. Daarnaast hebben de geboekte headliners zich beiden teruggetrokken (Live en Bryan Adams). De organisatie laat angstvallig weinig los. Ze verbergen zich achter het "Na de carnaval word meer bekendgemaakt" bericht.

Foreigner, Triggerfinger en Miss Montreal hebben zichzelf al bevestigd. Is er dan helemaal niks? Volgens de organisatie zijn veel bands al geboekt maar het klinkt alsof de topplaatsen nog niet vast staan. Wat zijn nu de grootste geruchten? The Who, Dream Theater, B.B. King en Volbeat. Ik ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed toveren.
Steppin out tonight
pi_66562352
Volgens het zondagsnieuws zou The Who bevestigd zijn.
Don't let my username fool you...
pi_66562784
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:20 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens het zondagsnieuws zou The Who bevestigd zijn.
Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!
Steppin out tonight
pi_66564203
Bospop !
Ben benieuwd wat er dit jaar nog meer op het programma komt te staan.
pi_66564749
Triggerfinger, mooi begin.
  zondag 1 maart 2009 @ 09:48:53 #7
134538 chansadres
Black & White
pi_66573903
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 21:29 schreef emokid het volgende:
Triggerfinger, mooi begin.
Als ik de geruchten voor waar kan nemen (nee kan geen namen noemen), is dit jaar misschien weer 1 poprock en 1 hardere rock dag. Nee, het zal geen pure metal als vroeger zijn maar het programma zal mooi op te delen zijn.
Steppin out tonight
pi_66573929
jammer dat bryan adams heeft afgezegd
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 1 maart 2009 @ 11:58:47 #9
125844 Votz
Petomaan
pi_66576085
quote:
Op zondag 1 maart 2009 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
jammer dat bryan adams heeft afgezegd
De eerste keer dat ik hem zag was op Bospop, wat was hij slecht. Misschien kwam het omdat hij bas speelde en ik een gitaar miste. Van mij mag hij in Canada blijven.
The Who is een super headliner, ik hoop op nog meer verrassingen.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 16:28:24 #10
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_66585067
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef chansadres het volgende:

[..]

Maar die had het weer van een onduidelijke bron. Zondagnieuws geloof ik niet echt. Maar het is wel een dik gerucht inderdaad!
Want?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  zondag 1 maart 2009 @ 16:36:24 #11
134538 chansadres
Black & White
pi_66585368
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:28 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Want?
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.

Ik blijf erbij het is een gerucht maar ik wil een betere bron horen voordat ik het geloof als feit.
Steppin out tonight
  zondag 1 maart 2009 @ 16:44:12 #12
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_66585600
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:
Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur.
Ze hebben het over een "welingelichte bron". Anders zouden ze het niet publiceren, denk ik.
quote:
Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië.
Deze maand spelen ze in Australië.
.
  Redactie Frontpage zondag 1 maart 2009 @ 17:05:25 #13
95179 TheGrandWazoo
pi_66586200
quote:
Op zondag 1 maart 2009 16:36 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ze hebben het over een neef van een kennis van de achternicht van iemand die iemand kent uit het bestuur. Overdreven natuurlijk maar de bron is niet zuiver genoeg. Daarnaast zijn ze rond die tijd in Australië. Dan zouden ze speciaal hiervoor hierheen vliegen. Het zou kunnen maar Bospop is niet echt een jackpot voor heen en weer te vliegen. Misschien met een Europese tour of iets dergelijks. Maar daar is niks over kenbaar gemaakt.

Ik blijf erbij het is een gerucht maar ik wil een betere bron horen voordat ik het geloof als feit.
Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoop
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_66594578
Als The Who inderdaad komt ben ik er bij, twee jaar geleden in Ahoy was super!
Nee.
pi_66600395
The Who op Bospop!
Ik op Bospop!
pi_66618363
Ben naar Bospop geweest in 2006, voornamelijk om Sting !! Het was toen ook al een kennismaking met Fiction Plane, die in het voorprogramma stond. Een leuk festival waar ik zeker nog eens terug ga komen.

@SG-sam, leuke ava..
  maandag 2 maart 2009 @ 16:56:49 #17
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_66622413
Helaas..
quote:
The Who niet op Bospop

In tegenstelling tot wat afgelopen weekend in de zondagskrant, editie Midden Limburg, stond vermeld, zal The Who niet op Bospop spelen. Helaas zouden we bijna willen zeggen, omdat dit toch een aansprekende naam zou zijn geweest. Het is niet duidelijk welke bron de redactie van de zondagskrant hiervoor gebruikt heeft. Feit is dat deze informatie niet door de organisatie van Bospop is verspreidt en dus dan ook niet voor waar mag en kan worden aangenomen. We zijn naarstig op zoek naar headliners voor beide dagen. Het overige deel van het progamma is grotendeels afgerond. Eind maart verwachten we met de eerste namen naar buiten te komen.
.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:57:07 #18
125844 Votz
Petomaan
pi_66622424
The Who niet op Bospop

In tegenstelling tot wat afgelopen weekend in de zondagskrant, editie Midden Limburg, stond vermeld, zal The Who niet op Bospop spelen. Helaas zouden we bijna willen zeggen, omdat dit toch een aansprekende naam zou zijn geweest. Het is niet duidelijk welke bron de redactie van de zondagskrant hiervoor gebruikt heeft. Feit is dat deze informatie niet door de organisatie van Bospop is verspreidt en dus dan ook niet voor waar mag en kan worden aangenomen. We zijn naarstig op zoek naar headliners voor beide dagen. Het overige deel van het progamma is grotendeels afgerond. Eind maart verwachten we met de eerste namen naar buiten te komen.

Bron: www.bospop.nl

Sjit net te laat.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
pi_66624264
Jammer zeg ik zag het al helemaal voor me.
pi_66626184
Hmmm, met geruchten als Triggerfinger, Beth Hart, Dana Fuchs, Queensryche, Dream Theater, Guus M. gaat het zeker goed komen.
* MB88 is weer van de partij (behind the scenes)

[ Bericht 0% gewijzigd door MB88 op 02-03-2009 18:54:58 (typo) ]
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_66628738
@Meike26: dank u dank u! Die van jou is ook leuk ^^.

OT:Nog maar even afwachten tot eind Maart .

Dear God, ik zie het al helemaal voor me.
Als Foreinger op het podium staat,
het duister begint te worden en de kippen reeds op stok zijn,
vleermuizen in het rond fladderen,
iedereen met zijn aansteker in de lucht zwaait
en ik dan mijn oren spits en het nummer hoor: I wanna know what love is,
weet ik nu al dat ik me zo bagger eenzaam zal voelen xD.
pi_66629477
@SG-sam: Tegen de tijd dat dat nummer komt, zal er genoeg volk om je heen staan
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_66630223
quote:
Op maandag 2 maart 2009 20:24 schreef MB88 het volgende:
@SG-sam: Tegen de tijd dat dat nummer komt, zal er genoeg volk om je heen staan
Haha, het gaat me niet om het aantal mensen of vrienden om me heen, het gaat er om dat ik naar een kerel op zoek ben die niet bestaat .
Maar laten we het ontopic houden, ik heb er iig wel al heel veel zin in!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2009 20:42:03 ]
pi_66636100
Bospop! Hoop dit jaar weer te kunnen gaan
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:15:58 #25
134538 chansadres
Black & White
pi_66641659
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Totale bullshit. Over 2 weken wordt het officieel bekend gemaakt en het is rechtstreeks uit de organisatie gekomen. Ik weet van wie en het is een ervaren journalist die niet zomaar iets zal schrijven. ZN heeft nu eenmaal een scoop
Je wist het toch zo zeker?
Sorry kon het even niet laten!
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 09:22:35 #26
95179 TheGrandWazoo
pi_66642828
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 08:15 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je wist het toch zo zeker?
Sorry kon het even niet laten!
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor

Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.

Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
(Superworm)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:37:04 #27
134538 chansadres
Black & White
pi_66643198
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor

Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.

Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.

Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage dinsdag 3 maart 2009 @ 09:54:20 #28
95179 TheGrandWazoo
pi_66643725
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.

Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Aan de andere kant; Paul heeft ook ooit eens Santana ontkent En die kwamen later toch opdraven. Er waren trouwens wel gesprekken met The Who. Het paste alleen niet in het tourschema.
(Superworm)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:24:34 #29
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_66644482
We hadden het laatst erover om toch nog eens naar Bospop te gaan. In afwachting van de bands dus.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:28:25 #30
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_66650135
TVP.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_66650467
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Hoppa!! Lekker zomertje!
  woensdag 4 maart 2009 @ 07:18:41 #32
134538 chansadres
Black & White
pi_66678497
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef MB88 het volgende:
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
Steppin out tonight
  woensdag 4 maart 2009 @ 19:27:25 #33
125844 Votz
Petomaan
pi_66701895
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
Ultravotz??? Da's lang geleden....
FART FAQ:
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2009 @ 23:25:31 #34
95179 TheGrandWazoo
pi_66712095
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Votz het volgende:

[..]

Ultravotz??? Da's lang geleden....

Waren die niet al dansend ontploft terwijl ze betraande ogen hadden? Tijdens één of andere nuclaire aanval ofzo?
(Superworm)
pi_66768544
Na het succes van vorig jaar (Santana ) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
pi_66768674
Ja, ik kon er helaas niet bij zijn vorig jaar..ik had ook graag Santana live willen zien op Bospop.

Santana wel 2 keer in Ahoy gezien trouwens, was ook
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:21:01 #37
134538 chansadres
Black & White
pi_66792475
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef AidenBurn het volgende:
Na het succes van vorig jaar (Santana ) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
Laatste nieuws wat ik heb gehoord, liggen bijna alle bands vast behalve de headliners. Ze zijn bezig met onderhandelen. Vind het jammer dat Bospop zich vast blijft houden aan het feit dat bij de eerste namen minimaal 1 headliner moet zitten. Ik wil wel eens weten wie er komen...
Steppin out tonight
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:47:36 #38
134538 chansadres
Black & White
pi_66792904
Op het Bospopforum med iemand dat ze aan het onderhandelen zijn met Alice Cooper.
Steppin out tonight
  zondag 8 maart 2009 @ 12:47:25 #39
134538 chansadres
Black & White
pi_66821932
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
Steppin out tonight
pi_66934036
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef chansadres het volgende:
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:54:55 #41
134538 chansadres
Black & White
pi_67265248
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert

Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Steppin out tonight
pi_67265272
ik word er vooralsnog nog niet echt warm van
dat word een jaartje bospop overslaan denk ik
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 21 maart 2009 @ 17:47:40 #43
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_67272666
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert

Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Naar dat Chickenfoot ben ik eigenlijk best benieuwd, Joe Satriani had het er toen al over in de meet en greet die ik met hem gehad heb. En Paul Gilbert is natuurlijk ook een van die geweldige gitaarhelden.
Don't let my username fool you...
  zaterdag 21 maart 2009 @ 18:19:03 #44
134538 chansadres
Black & White
pi_67273299
Pronghorn officieel bevestigd op hun eigen MySpace trouwens.
Steppin out tonight
pi_67322575
Ik heb hier de festivalposter voor me liggen... Nog even wachten op het persbericht.
Hoppa!! Lekker zomertje!
pi_67331046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:

Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
  maandag 23 maart 2009 @ 19:28:32 #47
125844 Votz
Petomaan
pi_67333928
quote:
Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
www.bospop.nl
De nieuwe site is in de lucht.
FART FAQ:
  Redactie Frontpage maandag 23 maart 2009 @ 21:18:04 #48
95179 TheGrandWazoo
pi_67338026
Guus Meeuwis....
(Superworm)
pi_67338511
Waardeloos line-up tot zover. Komt er nog wat bij?
pi_67353150
Als je 't (Guano apes) forum mag geloven; Guano apes.
Fun lovin' criminals.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2009 12:22:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')