Hahaha je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je wist het toch zo zeker?![]()
![]()
Sorry kon het even niet laten!
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:22 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hahaha je hebt helemaal gelijk hoor![]()
Naja, domme fout dus van ZN. Ik belde gisterenochtend Paul Adriaans op en die ontkende het inderdaad.
Volgende gerucht: Australian Pink Floyd?
Aan de andere kant; Paul heeft ook ooit eens Santana ontkentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:37 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond het al raar. Als er een grote act komt, weet ik redelijk snel er van af. The Who had dan echt wel mijn pad gekruisd. Vraag me wel af hoe hij er aan kwam. Al weet ik dat rond carnaval mensen van het bestuur/organisatie wel eens in een dronken bui rare namen zeggen, die helemaal niet kloppen.
Wat ik nu weet zijn ze nog steeds aan het zoeken/onderhandelen voor beide headliners. De kleinere bands zijn wel rond. Bospop laat altijd als eerste naam een headliner weten. Daarom duurt het dit jaar wat langer met namen.
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef MB88 het volgende:
Volgens een bepaald sigaarrokend lid van de organisatie is Guus M. nu rond...
Ultravotz??? Da's lang geleden....quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grap is. Dat zou echt een anticlimax zijn...
Ik las wel dat het rond is met Ultravox. Met Midge Ure dit maal.
quote:
Laatste nieuws wat ik heb gehoord, liggen bijna alle bands vast behalve de headliners. Ze zijn bezig met onderhandelen. Vind het jammer dat Bospop zich vast blijft houden aan het feit dat bij de eerste namen minimaal 1 headliner moet zitten. Ik wil wel eens weten wie er komen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:27 schreef AidenBurn het volgende:
Na het succes van vorig jaar (Santana) ben ik er in ieder geval weer bij... Ben benieuwd welke headliners er nog meer bijkomen...
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:47 schreef chansadres het volgende:
Er word blijkbaar onderhandeld met Faith no more.
Naar dat Chickenfoot ben ik eigenlijk best benieuwd, Joe Satriani had het er toen al over in de meet en greet die ik met hem gehad heb. En Paul Gilbert is natuurlijk ook een van die geweldige gitaarhelden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert
Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:54 schreef chansadres het volgende:
De volgende namen zouden zijn bevestigd:
Australian Pink Floyd Show, Chickenfoot, Jeff Beck, Beth Hart, Triggerfinger, Paul Carrack, Tesla, Fiction Plane, Pronghorn en Paul Gilbert
Chickenfoot is de superband van Sammy Hagar, Joe Satriani, Michael Anthony en Chad Smith.
www.bospop.nlquote:Op maandag 23 maart 2009 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zeker weten bevestigd? Dan moet ik misschien toch maar opzoek naar kaartjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |