De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
De zaterdag is wel de moeite waard.
Heerlijk zonnetje, lekker geil fun love criminals luisterenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
De zaterdag krijgt trouwens nog een headliner...
Is Stahlzeit ook al door Bospop bevestigd?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:41 schreef chansadres het volgende:
Stahlzeit is toegevoegd voor de zondag. Stahlzeit is een Rammstein coverband. Ik denk dus als opener van de tent.
Vandaag heeft The Sheer zichzelf bevestigd op de persconferentie.
Op de website van Chickenfoot staat ook nog de geannuleerde Bryan Adams maar wel Journey.
The Brew zal volgens eigen website de tent openen op zaterdag.
Dan gok ik dat hiernaast nog 4 namen bijkomen waarvan op de zaterdag 1 headliner.
Als dat zo is, blijft voor mij alleen de zondag over. Nog maar even afwachten tot er iets nieuws te melden valt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef MB88 het volgende:
De organisatie heeft het iig toegegeven, maar nog niet naar de pers blijkbaar.
Ze zeggen ook dat er geen headliner wordt toegevoegd, blijkbaar is het heel moeilijk om nog aan goeie bands te komen. Er wordt gespaard voor volgend jaar denk ik zo.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Lowlands Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Excusez moi, ik haalde per ongeluk de twee namen door elkaarquote:
Heb het gevoel dat bospop eerder nog niet heeft laten weten dat Bryan Adams niet komt..quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef chansadres het volgende:
Chickenfoot heeft hun pagina veranderd. Nu staat er dat op Bospop Bryan Adams en Chickenfoot speelt ipv Bryan Adams en Journey. Dus Toch Meneer Adams?
Hopen mag, maar ik ben er bang voor...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:27 schreef chansadres het volgende:
Oftewel Bospop heeft zelf nog niet bekend gemaakt dat Guus headliner zal worden. Ik ga er vanuit dat ze met Guus hebben afgesproken dat als ze geen headliner kunnen binnenhalen, dat hij mag afsluiten. Ik hoop nog steeds op iets anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |