En dat kwam omdat er 135 mensen in het toestel zaten terwijl er 134 op de lijst stonden, en dat gaf weer problemen met het identificeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Dan nog dat gezever over lijsten die niet snel genoeg zouden zijn vrijgegeven (omdat er geen absolute zekerheid kon worden afgegeven)
Dat is in Turkije anders nog een flinke rel geworden met krantenkoppen die er niet om liegen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:47 schreef Pacmaniac het volgende:
De Turkse regering met haar voorbarige en compleet foute berichtgeving over het aantal doden hoor je daarentegen weer niemand over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
En waar moet dit op slaan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:22 schreef omapietje het volgende:
Zielige fokkers weer hier die wel anders zouden piepen als ze zelf in het toestel hadden gezeten.
Vreselijk flauw inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef fransbreda het volgende:
Die piloot heette A. Haalbaannie?
Sry, hij is niet zo goed eig.![]()
ja hoor, als je net een vliegtuigongeluk hebt overleefd, ga je je druk maken om mensen die daar grappen over makenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:22 schreef omapietje het volgende:
Zielige fokkers weer hier die wel anders zouden piepen als ze zelf in het toestel hadden gezeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ik land , hij land , weiland
Dr lagen wat mensen dood te gaan en het rook naar kerosine......Maar achquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
Met gevaar voor eigen leven..
Was niks aan de hand man.
hij landtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef veldmuis het volgende:
Het is trouwens "Turkse mensen dat".
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef veldmuis het volgende:
Het is trouwens "Turkse mensen wolla".
Echt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
Nog smeriger was dat ene wijf van halal, dat klaagde dat de hulpverlening typisch Nederlands
was omdat er veel gepraat werd. Zij wilde natuurlijk keiharde actie met alle gevolgen van dien.
Dan ben je gered en behandeld en dan verdien je het door zo'n opmerking eigenlijk toch om
gewoon lekker te creperen.
Maargoed, die hebben al een eigen topic.
Diezelfde muts ging ook nog weer even terug het vliegtuig in om haar tasje te halen, wel eens gehoord van brandgevaar?, of het hinderen van anderen die er nog uit moeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
Nog smeriger was dat ene wijf van halal, dat klaagde dat de hulpverlening typisch Nederlands
was omdat er veel gepraat werd. Zij wilde natuurlijk keiharde actie met alle gevolgen van dien.
Dan ben je gered en behandeld en dan verdien je het door zo'n opmerking eigenlijk toch om
Wat een irritante kutwijven zijn dat zeg. In Marokko zouden de hulpdiensten zeker beter gehandeld hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef fransbreda het volgende:
5-0 voor Nederlandquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Maar aan de andere kant is het wel triest dat mensen van een vliegtuigramp een 'Nederland-Turkije' ding maken.
Wat laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef fransbreda het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Maar aan de andere kant is het wel triest dat mensen van een vliegtuigramp een 'Nederland-Turkije' ding maken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef DurumDoner het volgende:
Moet zeggen dat ik als Turk zijnde wel erg moest lachen om die 'wei land' -grap.
Ach, vind het gewoon een mooie vlag. Bijkomend voordeel dat het de vlag van Turkije isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Jij bent een goedzoturkpersoon.
ik zag je avatar en denk nou die begint even dat we allemaal vet racistisch zijn Enzo en dat Allah ons zal straffen maar nee. Er zijn ook nog turken die dat niet doen
Gister was ze bij Paul&witteman (oid): "ik ging nog terug voor mijn mobieltje, een boek nam ik mee, mijn laptop, een iPod van iemand". Die heeft dus gewoon allemaal spullen uit dat vliegtuig lopen rovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:05 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Diezelfde muts ging ook nog weer even terug het vliegtuig in om haar tasje te halen, wel eens gehoord van brandgevaar?, of het hinderen van anderen die er nog uit moeten?
Typischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef ach het volgende:
[..]
Gister was ze bij Paul&witteman (oid): "ik ging nog terug voor mijn mobieltje, een boek nam ik mee, mijn laptop, een iPod van iemand". Die heeft dus gewoon allemaal spullen uit dat vliegtuig lopen roven
en zie daar, de turkengrappen zijn gerechtvaardigdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en zie daar, de turkengrappen zijn gerechtvaardigd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef msnk het volgende:
Nooit geweten dat de meiden van Halal Turken waren.
Waarom zouden ze in een turks toestel hebben gezeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:22 schreef omapietje het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef msnk het volgende:
Nooit geweten dat de meiden van Halal Turken waren.
...
...
Dus alle Turken gelovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ik zag je avatar en denk nou die begint even dat we allemaal vet racistisch zijn Enzo en dat Allah ons zal straffen maar nee. Er zijn ook nog turken die dat niet doen
Omdat dat weleens voorkomt? Ik ben zelfs met Russische maatschappijen naar Griekenland en Amerika gevlogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:09 schreef Luth. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in een turks toestel hebben gezeten?
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ze zijn dus Marokkaans, maar wel van lagere klasse als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld maryam hassouni.
Gelukkig, begon al bijna te geloven dat het turken waren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ze zijn dus Marokkaans, maar wel van lagere klasse als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld maryam hassouni.
Volgens mij zijn ze vooral een stuk lelijker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Die chick.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
?quote:
Of is het niet vanzelfsprekend vindt dat de hulpdiensten hun uiterste best hebben gedaan?
Dat zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vooral een stuk lelijker.
Maryam.
Wat bedoel je, dat ze gewoon door mogen blijven zeiken (wat zo ongeveer het enige is wat die drie troela's kunnen)?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef IHVK het volgende:
Wat verwacht je nou dat ze slaafs en dankbaar zullen zijn?
Maar ze deden gewoon hun werk, bovendien hebben we het over slachtoffers van een grote ramp, ze hebben een uitlaatklep nodig.
Of is het niet vanzelfsprekend vindt dat de hulpdiensten hun uiterste best hebben gedaan?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef ach het volgende:
[..]
Gister was ze bij Paul&witteman (oid): "ik ging nog terug voor mijn mobieltje, een boek nam ik mee, mijn laptop, een iPod van iemand". Die heeft dus gewoon allemaal spullen uit dat vliegtuig lopen roven
Iedereen heeft het recht te zeiken, net als TS.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat ze gewoon door mogen blijven zeiken (wat zo ongeveer het enige is wat die drie troela's kunnen)?
Trouwens wil ik als echte FOK!ker dan wel een bron zien voor die uitlatingen van die halalmeiden. Anders zitten we ze voor niks hier af te zeiken
Slaafs hoeven ze niet te zijn, dankbaar wel en ze zou er met respect over moeten praten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef IHVK het volgende:
De hulpdiensten hebben hun werk gedaan en goed.![]()
Daar verdienen ze een pluim voor.
Maar ze deden gewoon hun werk, bovendien hebben we het over slachtoffers van een grote ramp, ze hebben een uitlaatklep nodig.
Pauw en Witteman van gister terugkijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trouwens wil ik als echte FOK!ker dan wel een bron zien voor die uitlatingen van die halalmeiden. Anders zitten we ze voor niks hier af te zeiken
Niet op hulpdiensten godverdommequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht te zeiken, net als TS.
Wat heeft dat te maken met de rest van je klachten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:47 schreef Pacmaniac het volgende:
De Turkse regering met haar voorbarige en compleet foute berichtgeving over het aantal doden hoor je daarentegen weer niemand over.
Het juichen van sommige medelanders na 9/11 vond ik dan ook wat minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maar grapjes dat Nederland er op vooruit is gegaan.Dat zijn geen grove grapjes meer. Dat is gewoon racisme. Over verongelukte mensen.
Lijkt me grappig als ze haar hadden laten liggen, die hulpverleners hebben wel iets beters te doen dan speciaal voor haar een ambulancemedewerkster te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar een mannelijke hulpverlener raakte haar aan!!!
Eén van de drie (volgens mij is het Esmaa Alariachi) heeft nog een leuk smoeltje voor zover ik kan zien met al die dekens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar een mannelijke hulpverlener raakte haar aan!!!
Zitten 2 negers scrabble te spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ken je die man in de Bijlmer die een piano besteld had?
Hij kreeg een vleugel.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zitten 2 negers scrabble te spelen
Vraagt de ene neger: Heb je de L al?
[..]
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Goh, die hadden we nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
De oorzaak van de crash van het Nederlandse grammatica!
Ik land, jij land, zij land, weiland
En dat dan ook nog verkeerd spellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
WehehEhHeheHehEHEehehehEHehheehEHEHhehehEhEhHeheHehEHEehehehEHehheehEHEHhehehEhEhHehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ja hoor, stomme dropstaaf dat je er bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef IHVK het volgende:
De hulpdiensten hebben hun werk gedaan en goed.![]()
Daar verdienen ze een pluim voor.
Ze juichten toch niet om Nederlanders die omgekomen waren?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het juichen van sommige medelanders na 9/11 vond ik dan ook wat minder.
[..]
We hebben het hier over mensen in shock.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja hoor, stomme dropstaaf dat je er bent.
Natuurlijk doen ze hun werk, maar dat is toevallig wel erg bijzonder en variabel werk. Als je een vliegtuigramp weet te beperken tot 9 doden, wat er veel meer hadden kunnen zijn, dan is dat bijzonder en niet in het laatst te danken aan de hulpverleners. Als een soldaat zijn makkers tot de laatste snik beschermt en daarmee mensenlevens red, dan is dat ook bijzonder. Mensenlevens, vriend. Het gaat hiet niet om doppen op flesjes draaien.
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Pot ketel etcquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.
Heb jij het opgeruimd dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Pinterman het volgende:
Vind het trouwens wel aso dat die Turken hun vliegtuig gewoon in dat weiland leggen en dat wij 't dan moeten opruimen...
Volgens mij wordt deze zinloze discussie 24/7 gevoerd. Ik denk niet dat het tot een zinnige uitkomst zal leiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Right.. Volgens mij bewijst dit topic het tegendeel.
Jij dus niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan lijken me ze prima geintegreerd.
Ik zie werkelijk het probleem niet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:24 schreef Pinterman het volgende:
Vind het trouwens wel aso dat die Turken hun vliegtuig gewoon in dat weiland leggen en dat wij 't dan moeten opruimen...
Ach man, zelf als Nederlander zou ik het ook zo zeggen. Die gast komt waarschijnlijk gewoon ook uit het zuiden van het land (het betere gebied van Nederland dus).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:46 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij dus niet.
Het is:
Dan lijken ZE ME prima geïntegreerd.
ZE is een verbuiging van het aanwijzend voornaamwoord. Voor de duidelijkheid kun je hiervoor ook DEZE gebruiken.
Voorbeeld:
De broodjes zijn lekker.
De broodjes lijken me lekker.
Dan lijken DEZE (de broodjes) me lekker.
En dus niet: Dan lijken me DEZE lekker.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze zinloze discussie 24/7 gevoerd. Ik denk niet dat het tot een zinnige uitkomst zal leiden.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:00 schreef msnk het volgende:
Kut Turken
Vooral die IHVK en DurumDoner!
Wat een kneusjes. Eerst het hardst roepen dat er geen doden zijn en nu maar even iemand anders de schuld geven. Waarom wachten ze niet gewoon tot het officiele onderzoek is afgerond? Dan hoeven ze zich tenminste niet wéér hevig voor lul te zetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:13 schreef Pacmaniac het volgende:
Artikel van vanmorgen in het AD
*Geblaat*
nee, iemands (vermoedelijke) religie er aan de haren bij slepen is lekker volwassen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:52 schreef msnk het volgende:
Hij is op zijn kleine halal pikkie getrapt. Erg triest allemaal inderdaad, zolang het officiele onderzoek nog niet is afgerond vind ik dit echt diep en diep triest.
Ach ja..
Haha, zelfspot, daar houd ik wel vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:10 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wacht maar ik haal me broers erbij!
Nee, ik noem dat zelfspotquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:54 schreef zovty het volgende:
[..]
nee, iemands (vermoedelijke) religie er aan de haren bij slepen is lekker volwassen wil je zeggen?
Neu, dit topic bewijst alleen maar dat Nederlanders overal slechte grappen over maken. Met 9-11 was het precies hetzelfde verhaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:23 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Right.. Volgens mij bewijst dit topic het tegendeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 15:59 schreef IHVK het volgende:
Die armeense genocide die er even met de haren bijgesleept wordt, prachtig.![]()
Lachen op fok vandaag.Nog grappiger is dat er nog nooit een armeense 'genocide' is geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij hun diaspore kunnen ze makkelijk hun leugens vertellen in de massa-media.
En de armeniers hebben in Azerbaijan een genocide gepleegd.
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:24 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Nog grappiger is dat er nog nooit een armeense 'genocide' is geweest.
Dankzij hun diaspore kunnen ze makkelijk hun leugens vertellen in de massa-media.
En de armeniers hebben in Azerbaijan een genocide gepleegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:41 schreef msnk het volgende:
RoW_0 moslimIk ben helemaal geen moslim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijke 'kk' user...quote:Op zondag 1 maart 2009 17:45 schreef Fortitudo het volgende:
kk turken idd
ze spreken nooit de waarheid
alleen maar liegen en verdraaien. dit is bij hen schering en inslag.
Ik wist niet dat Nederlanders ook zo'n cursus nodig hadden?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Salatrel het volgende:
whehehehe ik land hij land weiland
les inburgering gemist zeker
Die is nog geen vijfduizend keer voorbij gekomen hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef Salatrel het volgende:
whehehehe ik land hij land weiland
les inburgering gemist zeker
Niet? Oh, nog een keertje dan maar:quote:Op zondag 1 maart 2009 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die is nog geen vijfduizend keer voorbij gekomen hoor.
Stam + t oelewapper.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Niet? Oh, nog een keertje dan maar:
Ik land, hij land, weiland
Probleem is dat ie de eerste keer al niet grappig was.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:09 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Niet? Oh, nog een keertje dan maar:
Ik land, hij land, weiland
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:24 schreef msnk het volgende:
[..]..
Ik heb hem er toch net op betrapt joh, pannenkoek!
mijn heldquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef DurumDoner het volgende:
Moet zeggen dat ik als Turk zijnde wel erg moest lachen om die 'wei land' -grap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |