Pauw en Witteman van gister terugkijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Trouwens wil ik als echte FOK!ker dan wel een bron zien voor die uitlatingen van die halalmeiden. Anders zitten we ze voor niks hier af te zeiken
Niet op hulpdiensten godverdommequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht te zeiken, net als TS.
Wat heeft dat te maken met de rest van je klachten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 08:47 schreef Pacmaniac het volgende:
De Turkse regering met haar voorbarige en compleet foute berichtgeving over het aantal doden hoor je daarentegen weer niemand over.
Het juichen van sommige medelanders na 9/11 vond ik dan ook wat minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maar grapjes dat Nederland er op vooruit is gegaan.Dat zijn geen grove grapjes meer. Dat is gewoon racisme. Over verongelukte mensen.
Lijkt me grappig als ze haar hadden laten liggen, die hulpverleners hebben wel iets beters te doen dan speciaal voor haar een ambulancemedewerkster te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar een mannelijke hulpverlener raakte haar aan!!!
Eén van de drie (volgens mij is het Esmaa Alariachi) heeft nog een leuk smoeltje voor zover ik kan zien met al die dekens.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar een mannelijke hulpverlener raakte haar aan!!!
Zitten 2 negers scrabble te spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:06 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ken je die man in de Bijlmer die een piano besteld had?
Hij kreeg een vleugel.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zitten 2 negers scrabble te spelen
Vraagt de ene neger: Heb je de L al?
[..]
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ze zijn dus Marokkaans, maar wel van lagere klasse als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld maryam hassouni.
Goh, die hadden we nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
De oorzaak van de crash van het Nederlandse grammatica!
Ik land, jij land, zij land, weiland
En dat dan ook nog verkeerd spellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
WehehEhHeheHehEHEehehehEHehheehEHEHhehehEhEhHeheHehEHEehehehEHehheehEHEHhehehEhEhHehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:16 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ja hoor, stomme dropstaaf dat je er bent.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef IHVK het volgende:
Wat verwacht je nou dat ze slaafs en dankbaar zullen zijn?
De hulpdiensten hebben hun werk gedaan en goed.![]()
Daar verdienen ze een pluim voor.
Maar ze deden gewoon hun werk, bovendien hebben we het over slachtoffers van een grote ramp, ze hebben een uitlaatklep nodig.
Of is het niet vanzelfsprekend vindt dat de hulpdiensten hun uiterste best hebben gedaan?
Ze juichten toch niet om Nederlanders die omgekomen waren?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het juichen van sommige medelanders na 9/11 vond ik dan ook wat minder.
[..]
We hebben het hier over mensen in shock.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:23 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja hoor, stomme dropstaaf dat je er bent.
Natuurlijk doen ze hun werk, maar dat is toevallig wel erg bijzonder en variabel werk. Als je een vliegtuigramp weet te beperken tot 9 doden, wat er veel meer hadden kunnen zijn, dan is dat bijzonder en niet in het laatst te danken aan de hulpverleners. Als een soldaat zijn makkers tot de laatste snik beschermt en daarmee mensenlevens red, dan is dat ook bijzonder. Mensenlevens, vriend. Het gaat hiet niet om doppen op flesjes draaien.
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Maar aan de andere kant is het wel triest dat mensen van een vliegtuigramp een 'Nederland-Turkije' ding maken.
Pot ketel etcquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alleen de Turken doen dat, stelletje Calimero's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |