Echt?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
Nog smeriger was dat ene wijf van halal, dat klaagde dat de hulpverlening typisch Nederlands
was omdat er veel gepraat werd. Zij wilde natuurlijk keiharde actie met alle gevolgen van dien.
Dan ben je gered en behandeld en dan verdien je het door zo'n opmerking eigenlijk toch om
gewoon lekker te creperen.
Maargoed, die hebben al een eigen topic.
Diezelfde muts ging ook nog weer even terug het vliegtuig in om haar tasje te halen, wel eens gehoord van brandgevaar?, of het hinderen van anderen die er nog uit moeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
Nog smeriger was dat ene wijf van halal, dat klaagde dat de hulpverlening typisch Nederlands
was omdat er veel gepraat werd. Zij wilde natuurlijk keiharde actie met alle gevolgen van dien.
Dan ben je gered en behandeld en dan verdien je het door zo'n opmerking eigenlijk toch om
Wat een irritante kutwijven zijn dat zeg. In Marokko zouden de hulpdiensten zeker beter gehandeld hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef fransbreda het volgende:
Die piloot heette A. Haalbaannie?
Sry, hij is niet zo goed eig.![]()
5-0 voor Nederlandquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Maar aan de andere kant is het wel triest dat mensen van een vliegtuigramp een 'Nederland-Turkije' ding maken.
Wat laat maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:04 schreef fransbreda het volgende:
Die piloot heette A. Haalbaannie?
Sry, hij is niet zo goed eig.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef DurumDoner het volgende:
Maar aan de andere kant is het wel triest dat mensen van een vliegtuigramp een 'Nederland-Turkije' ding maken.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:06 schreef DurumDoner het volgende:
Moet zeggen dat ik als Turk zijnde wel erg moest lachen om die 'wei land' -grap.
Ach, vind het gewoon een mooie vlag. Bijkomend voordeel dat het de vlag van Turkije isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Jij bent een goedzoturkpersoon.
ik zag je avatar en denk nou die begint even dat we allemaal vet racistisch zijn Enzo en dat Allah ons zal straffen maar nee. Er zijn ook nog turken die dat niet doen
Gister was ze bij Paul&witteman (oid): "ik ging nog terug voor mijn mobieltje, een boek nam ik mee, mijn laptop, een iPod van iemand". Die heeft dus gewoon allemaal spullen uit dat vliegtuig lopen rovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:05 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Diezelfde muts ging ook nog weer even terug het vliegtuig in om haar tasje te halen, wel eens gehoord van brandgevaar?, of het hinderen van anderen die er nog uit moeten?
Typischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef ach het volgende:
[..]
Gister was ze bij Paul&witteman (oid): "ik ging nog terug voor mijn mobieltje, een boek nam ik mee, mijn laptop, een iPod van iemand". Die heeft dus gewoon allemaal spullen uit dat vliegtuig lopen roven
en zie daar, de turkengrappen zijn gerechtvaardigdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en zie daar, de turkengrappen zijn gerechtvaardigd
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef msnk het volgende:
Nooit geweten dat de meiden van Halal Turken waren.
Waarom zouden ze in een turks toestel hebben gezeten?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:22 schreef omapietje het volgende:
Zielige fokkers weer hier die wel anders zouden piepen als ze zelf in het toestel hadden gezeten.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef msnk het volgende:
Nooit geweten dat de meiden van Halal Turken waren.
...
...
Dus alle Turken gelovenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ik zag je avatar en denk nou die begint even dat we allemaal vet racistisch zijn Enzo en dat Allah ons zal straffen maar nee. Er zijn ook nog turken die dat niet doen
Omdat dat weleens voorkomt? Ik ben zelfs met Russische maatschappijen naar Griekenland en Amerika gevlogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:09 schreef Luth. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in een turks toestel hebben gezeten?
Wie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ze zijn dus Marokkaans, maar wel van lagere klasse als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld maryam hassouni.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |