quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt toch dat de slagingskans maar 0.0000058 is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
In de tijd dat je dat kansloze onderzoek hebt uitgevoerd, had je natuurlijk ook een chick kunnen oppikken in die bibliotheek.
quote:
Ja voor de perfecte vrouw als relatiemateriaal, er zijn genoeg geile pabo studentes die leuk zijn voor een nachtje/weekend/midweek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat de slagingskans maar 0.0000058 is?
Net of 't een uitje is naar Center Parcs.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja voor de perfecte vrouw als relatiemateriaal, er zijn genoeg geile pabo studentes die leuk zijn voor een nachtje/weekend/midweek.
Is dat een vereiste?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Armoed het volgende:
6) kans op een stoornis zoals borderline
4chan termenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
Kan deze niet op slot? Ik denk dat de TS niet bezorgt.
Een vrouw zonder stoornisquote:
Altijd nog beter dan notfourchan..quote:
Ik begin:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef Meddo het volgende:
ondertussen mag iedereen een hap van mijn appel nemen:
[ afbeelding ]
rot op met je koala postsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef Bomil het volgende:
POST DAN!?!?! 2 DIKKE PIEMELS IN JE KONT!
quote:
quote:
Dat is toch het doel van je berekening?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Armoed het volgende:
Dingen die meegenomen zijn in de berekening (but not limited to):
3) kans dat ik haar opmerk
quote:5) standaard distributie van IQ
6) kans op een stoornis zoals borderline
Dat dit kan...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:36 schreef Shoombak het volgende:
IS DIE BEREKENING ER NOU NOG STEEDS NIET?
Hoe kan je dit meenemen in de berekening voor het AANTAL meisjes dat geschikt is als relatiemateriaal?quote:3) kans dat ik haar opmerk
Jij kunt het weten hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Koala's gaan het helemaal worden hier op KLB.
Ik merk 85-87% van de meisjes op in een straal van 40 meter en vaak is 30% van die straal geblokkeerd door gebouwen oid, dan krijg je een bepaald nummer en daar voeg je dan de tijd die je buiten je huis spendeert aan toe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:08 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Hoe kan je dit meenemen in de berekening voor het AANTAL meisjes dat geschikt is als relatiemateriaal?
Je hebt het verkeerde zitten berekenen, triangeljosti.
Lijden? Waarom zou ik in godsnaam een berekening van 21 pagina's willen doorlezen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik merk 85-87% van de meisjes op in een straal van 40 meter en vaak is 30% van die straal geblokkeerd door gebouwen oid, dan krijg je een bepaald nummer en daar voeg je dan de tijd die je buiten je huis spendeert aan toe.
leuk hoe jullie allemaal lijden overigens
oh teh noez reverse psyochlogysquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lijden? Waarom zou ik in godsnaam een berekening van 21 pagina's willen doorlezen?Hou hem lekker voor jezelf.
0.0000058 is dus berekend met oa de 5.29?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik merk 85-87% van de meisjes op in een straal van 40 meter en vaak is 30% van die straal geblokkeerd door gebouwen oid, dan krijg je een bepaald nummer en daar voeg je dan de tijd die je buiten je huis spendeert aan toe.
leuk hoe jullie allemaal lijden overigens
Iedereen had door dat het een hoax was. We hebben alleen niks beters te doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef BasementDweller het volgende:
Er was werkelijk niemand die door had dat dit een hoax was. Het is onvoorstelbaar... dat dit kan in Nederland.
TS is gewoon homo, helemaal geen hoaxquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef BasementDweller het volgende:
Er was werkelijk niemand die door had dat dit een hoax was. Het is onvoorstelbaar... dat dit kan in Nederland.
Dat dusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:38 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Iedereen had door dat het een hoax was. We hebben alleen niks beters te doen.
Nee.quote:
Nee.quote:Dan kan en mag die alles neuken wat die wilt mits 18+ natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:27 schreef DavyE het volgende:
TS kan nog altijd Pronster worden![]()
Dan kan en mag die alles neuken wat die wilt mits 18 16+ natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff wachten nog
verwerken in een berekening van het aantal meisjes binnen een bepaalde regio.quote:3) kans dat ik haar opmerk
Ik heb 2 uitkomsten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:23 schreef aaipod het volgende:
Hoe kan je nou:
[..]
verwerken in een berekening van het aantal meisjes binnen een bepaalde regio.
edit: Het gefaal was al opgemerkt zie ik
Omdat TS daarin persoonlijke informatie heeft verwerktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:26 schreef Lakitu het volgende:
Waarom wil iedereen die fucking berekeningen?![]()
Ik denk dat je TS iets te hoog inschatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lijden? Waarom zou ik in godsnaam een berekening van 21 pagina's willen doorlezen?Hou hem lekker voor jezelf.
Ik weet niet eens wat dat is!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Bob-B het volgende:
Dit topic doet me denken aan de onderwaterweegtest.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:52 schreef Bob-B het volgende:
Dit topic doet me denken aan de onderwaterweegtest.
Die blijft legendarisch!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |