quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt toch dat de slagingskans maar 0.0000058 is?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
In de tijd dat je dat kansloze onderzoek hebt uitgevoerd, had je natuurlijk ook een chick kunnen oppikken in die bibliotheek.
quote:
Ja voor de perfecte vrouw als relatiemateriaal, er zijn genoeg geile pabo studentes die leuk zijn voor een nachtje/weekend/midweek.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat de slagingskans maar 0.0000058 is?
Net of 't een uitje is naar Center Parcs.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja voor de perfecte vrouw als relatiemateriaal, er zijn genoeg geile pabo studentes die leuk zijn voor een nachtje/weekend/midweek.
Is dat een vereiste?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Armoed het volgende:
6) kans op een stoornis zoals borderline
4chan termenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef Quir het volgende:
Kan deze niet op slot? Ik denk dat de TS niet bezorgt.
Een vrouw zonder stoornisquote:
Altijd nog beter dan notfourchan..quote:
Ik begin:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:43 schreef Meddo het volgende:
ondertussen mag iedereen een hap van mijn appel nemen:
[ afbeelding ]
rot op met je koala postsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef Bomil het volgende:
POST DAN!?!?! 2 DIKKE PIEMELS IN JE KONT!
quote:
quote:
Dat is toch het doel van je berekening?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:20 schreef Armoed het volgende:
Dingen die meegenomen zijn in de berekening (but not limited to):
3) kans dat ik haar opmerk
quote:5) standaard distributie van IQ
6) kans op een stoornis zoals borderline
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |