Ik genoot ervanquote:
Ja, zal niet makkelijk worden, maar we zijn in een winning mood, dus wie weet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef borisz het volgende:
Ja ik ook
Zondag punten pakken in Utrecht... Dat is al lastig genoeg.
Zonder de winning mood slachten we ze nogquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zal niet makkelijk worden, maar we zijn in een winning mood, dus wie weet.
Ja kut is dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Niet te vinden die HOOLS met dat centrale gezeik
Ik lag in bed en kon de kut niet vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:39 schreef tong80 het volgende:
Ja kut is dat.
Sorry ik lag in bed maar kan niet slapen
Ja Bluezz slaapt op haar buik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lag in bed en kon de kut niet vinden.
Doe ik alleen voor het neuken.quote:
w'rom ? het is lekker weer.. nou ja lekker.. niet koud in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Appelsientje. Doe een dikke jas aan
Wordt moeilijk maar het moet wel kunnen. Engeland is niet echt in een denderende vorm.quote:
Goeie marketingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Net het boek van Bluezz besteld. Ze staat ook op de FP
Omloop het Nieuwsbladquote:
Wat een rot naam is dat trouwensquote:
De krant 'Het Volk' heet inmiddels zoquote:
Maar dan nog, Omloop Het Volk klinkt veel beterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
De krant 'Het Volk' heet inmiddels zo
Het begon natuurlijk allemaal bij Tjallingii, daarom won Rabo nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
Het was wel een mooie koers vandaag. Alleen RABO heeft het verkeerd aangepakt.
FB is het centrale gezeik hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?quote:
De SC is ook centraal en daar komt met enige regelmaat een nieuwe bij. Maar leuk, laten we weer gaan rellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?
Jullie hebben SCH junior erbij gekregen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?
Rel maar wat je wil, ik ben vanavond toch wegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De SC is ook centraal en daar komt met enige regelmaat een nieuwe bij. Maar leuk, laten we weer gaan rellen![]()
Geef je het zo snel al weer op..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben SCH junior erbij gekregen.
[..]
Rel maar wat je wil, ik ben vanavond toch weg
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar anders wordt mijn vrouw boos.
Zit namelijk al weer een jaar aan haar vast.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoor
BBCquote:
Onzin, want nu staat het altijd op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kon het na 1 dag al onthouden dat het wat omlaag stond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin, want nu staat het altijd op dezelfde plek.
Nou.. als jou dat al lukt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kon het na 1 dag al onthouden dat het wat omlaag stond.
Kun je er geen boek over schrijven?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist niet dat je van boeken schrijven dik wordtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kun je er geen boek over schrijven?
Wel oppassen dat je niet te dik wordt natuurlijk
Ik kop 'm niet in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van boeken schrijven dik wordt
Watjequote:
sezten natuurlijk.quote:
aaawww goediegoediegoediequote:
Wat romantischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Keihard onweer en de stroom was uitgevallen. Bijna een avond alleen met kaarslicht maar we hebben weer licht
Tof sendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net het hele boekenverhaal pas Bloes.
Ga m bestellen.
Jongen, wat loop je nou te zeiken. Het is gewoon een net wat langere restaurantrecensie!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eén vraagje: waarom heb je er geen langer verhaal van gemaakt?
Ik vroeg het alleen maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jongen, wat loop je nou te zeiken. Het is gewoon een net wat langere restaurantrecensie!
Omdat het een waargebeurde beschrijving is wat er gebeurd is en daar valt weinig aan toe te voegen, tenzij Bluezz er natuurlijk voor gekozen had om er fictie van te maken en er allerlei zaken aan bij te fantaseren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Grulez het volgende:
Eén vraagje: waarom heb je er geen langer verhaal van gemaakt?
Inderdaad en het geld krijgen we over een maand terug(in mijn geval bijna 30 euro), we moeten de boel wel voor betalen,afijn de maand maart kan ik er nog van genieten. Daarna weer streamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
Toch wel leuk om nu Eredivisie-live een paar maanden gratis te hebben.
Leuke ontknoping in Eindhoven.
Hier ook en ik vind het wel grappig om te zappen tussen verschillende live-wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef maril het volgende:
Inderdaad en het geld krijgen we over een maand terug(in mijn geval bijna 30 euro), we moeten de boel wel voor betalen,afijn de maand maart kan ik er nog van genieten. Daarna weer streamen.
Ah okquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het een waargebeurde beschrijving is wat er gebeurd is en daar valt weinig aan toe te voegen, tenzij Bluezz er natuurlijk voor gekozen had om er fictie van te maken en er allerlei zaken aan bij te fantaseren.
Het is ook niet als roman bedoelt.
Mind your own businessquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:03 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik moet het boekje ook nog ff bestellen
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb net een fles oud bruin in de koelkast gezet lieverd.
4 uur. Ik ben lekker alleen vanavond, ik ga zo het concert van Marc Antony live op tv bekijken. Je moet toch watquote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is het nou 3 of 4 uur vroeger bij jou ?
Ik zie hetquote:Op zondag 1 maart 2009 01:52 schreef SCH het volgende:
4 uur. Ik ben lekker alleen vanavond, ik ga zo het concert van Marc Antony live op tv bekijken. Je moet toch wat
Kijk over een half uur nog even op mijn boekenblogje, publiciteit voor je boek!!!
Nah, laat maar staanquote:Op zondag 1 maart 2009 02:18 schreef SCH het volgende:
Kun je ze in ieder geval iets laten zien, zal ik dat vriendin anders weghalen?
ja goed joh...lekker z'n gangetje !quote:
Juistquote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Hij post wel eens in het hools mascotte carriere topic
en met u dan, mevrouw de autrice ?quote:Op zondag 1 maart 2009 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Goed te horen Bjoor!
Heb het gelezen hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 20:21 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag in de pub geweest (zie Mascotte topic) maar niemand daar. Zelfs SCH niet
En aangezien ik niet weet waar z'n huis staat.....
Ik keek Babananasplitquote:Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
prachtige aflevering van in Europa weer!
Daar hebben ze niet eens moslimsquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Wilders de grootste? Dan blijf ik hier toch lekker
Kaal? Kaal?quote:
Ach het blijven maar peilingen van Mauricequote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
Slaap lekker, Bjoro.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef Bjoro het volgende:
ik ga vroeg naar bed !
Zouden jullie ook eens moeten doen, vanavond
Ik ook. Hoop dat ik het redquote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Slaap lekker, Bjoro.
Ik ga nog even Studio Voetbal bekijken straks.
Geen zin an, wat golfer zegt, Studio Voetbal.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:14 schreef Bjoro het volgende:
ik ga vroeg naar bed !
Zouden jullie ook eens moeten doen, vanavond
Zolang journalistiek nederland alles volgt wat de man doet, en advocaten zijn die hem moeten aanklagen zal hij dat helaas ook blijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:16 schreef golfer het volgende:
Slaap lekker, Bjoro.
Ik ga nog even Studio Voetbal Vuurzee bekijken straks.
ja volgens mij zit de Hond er altijd het meeste naastquote:Op zondag 1 maart 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach het blijven maar peilingen van Mauricede hond. Daarbij is de correctiefactor een heel stuk groter.
Ik wil hem juist als president zien.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef maril het volgende:
[..]
Zolang journalistiek nederland alles volgt wat de man doet, en advocaten zijn die hem moeten aanklagen zal hij dat helaas ook blijven.Geen woord meer aaan vuil maken is het beste remedie tegen die engerd.
Van mij mag elke Wilders stemmer het land uitquote:Op zondag 1 maart 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
de CD groeide alleen maar toe ze genegeerd werden...... daar bleek de aanval van de andere partijen de beste oplossingquote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef maril het volgende:
[..]
Zolang journalistiek nederland alles volgt wat de man doet, en advocaten zijn die hem moeten aanklagen zal hij dat helaas ook blijven.Geen woord meer aaan vuil maken is het beste remedie tegen die engerd.
het mooiste is nog dat een deel van zijn achterban van de SP afkomtquote:Op zondag 1 maart 2009 22:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Van mij mag elke Wilders stemmer het land uit
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil hem juist als president zien.
Lachen wordt dat
Dus Golfer moet naar vuurzee kijken?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
En dan op tijd naar bed ja, maar als ik om 22 uur naar bed ga lig ik om 3 uur klaarwakker
Die wijken niet heel veel van elkaar af, op dat ene punt van Wilders na.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat een deel van zijn achterban van de SP afkomt
Ik heb een %$@!(@)!%@!^!& hekel aan dat soort kortzichtige mensen met te weinig herseninhoud maar wel net genoeg om een mening te hebben en die denken dat hun mening dan ook maar direct terecht en relevant is.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het mooiste is nog dat een deel van zijn achterban van de SP afkomt
Nee hoor, ik kijk SV. Bluezz kijkt Vuurzee online.quote:
Lijkt me niet echt een geschikt "experiment" in deze economische tijd.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil hem juist als president zien.
Lachen wordt dat
Dat is erg Digger.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb een %$@!(@)!%@!^!& hekel aan dat soort kortzichtige mensen met te weinig herseninhoud maar wel net genoeg om een mening te hebben en die denken dat hun mening dan ook maar direct terecht en relevant is.
Helaas is zelf m'n eigen moeder van VVD via CDA (als het maar de beste stem tegen de PvdA is) naar WIlders verschoven
Ze weet niet half wat dat zou betekenen voor haar eigen familie en mijn schoonfamilie bv.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is erg Digger.
Heb je gevraagd vanwegen welke andere standpunten ?
Ze weet niet dat haar pensioen in gevaar komt met zo'n gek.
Ik twijfel nog steeds heb altijd PVDA gestemd, maar die hebben wel erg veel principes laten varen om te mogen(promexpres zo geschreven) regerenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Voorlopig krijgt D66 mijn stem in Europa. En ook in de tweede kamer
.
Ja ik zit ook met dat dilemmaquote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds heb altijd PVDA gestemd, maar die hebben wel erg veel principes laten varen om te mogen(promexpres zo geschreven) regeren
Digger zit in het onderwijs tegenwoordiquote:Op zondag 1 maart 2009 23:07 schreef DIGGER het volgende:
Bedtijd, nog een drukke werkweek voor de boeg, maar vrijdag lekker vakantie
Dat is voor mij juist een reden om waarschijnlijk toch een keer PvdA te gaan stemmen. Juist omdat ze verantwoordelijkheid hebben genomen en niet zo star en dogmatisch zijn. Ik vind dat de PvdA lef toont en altijd open is en risico's durft te nemen. Dat vind ik van GroenLinks en al helemaal de SP veel minder. D66 heb ik altijd vlak en nikserig gevonden. Bij regeren hoort nou eenmaal dat je compromissen sluit en soms terugkomt op dingen, niks mis mee. Ik heb steeds meer waardering voor de PvdA gekregen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds heb altijd PVDA gestemd, maar die hebben wel erg veel principes laten varen om te mogen(promexpres zo geschreven) regeren
Dan is er maar 1 oplossing: ontervenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:44 schreef DIGGER het volgende:
Helaas is zelf m'n eigen moeder van VVD via CDA (als het maar de beste stem tegen de PvdA is) naar WIlders verschoven
Voor mij is dat 1 van de redenen dat ik het even helemaal gehad heb met de nieuws en politieke journalistiek van dit moment. Ik ga wel lekker stukjes schrijven over moeders van wie het kind is gaan backpackenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:24 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij is dat 1 van de redenen dat ik het even helemaal gehad heb met de nieuws en politieke journalistiek van dit moment. Ik ga wel lekker stukjes schrijven over moeders van wie het kind is gaan backpacken
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij is dat 1 van de redenen dat ik het even helemaal gehad heb met de nieuws en politieke journalistiek van dit moment. Ik ga wel lekker stukjes schrijven over moeders van wie het kind is gaan backpacken
Daar ben ik nogal allergisch voor.quote:
krijg je er huiduitslag van?quote:
Ik vooral braaknijgingen... Brrrr, wat vind ik dat 173 keer niks zeg.quote:
Jeuk, rillingen, misselijkheid.quote:
Meestal wel lollig jaquote:Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik was afgelopen weekend naar het theater geweest. Naar één vand e weinige vrouwen die wel leuk is daar. Brigitte Kaandorp
ik heb tijdens een voorstelling weleens iemand gezien die ook echt misselijk werd en snel de rij uit wilde....... helaas voor de mevrouw aan het einde van de rij kon hij het niet houden tot hij uit die rij was en kotste dus onder andere over die dame heenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vooral braaknijgingen... Brrrr, wat vind ik dat 173 keer niks zeg.
quote:Op maandag 2 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Fokster Bluezz verdient een apart topic voor haar boek.
Ben ook bang.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:18 schreef borisz het volgende:
Dat gaat weer een roestig slotje worden tong.
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:
ik heb tijdens een voorstelling weleens iemand gezien die ook echt misselijk werd en snel de rij uit wilde....... helaas voor de mevrouw aan het einde van de rij kon hij het niet houden tot hij uit die rij was en kotste dus onder andere over die dame heen
nou ik heb er gepost hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Daarom zit ik altijd aan de zijkant of aan het gangpad. Ik moet wegkunnen!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb tijdens een voorstelling weleens iemand gezien die ook echt misselijk werd en snel de rij uit wilde....... helaas voor de mevrouw aan het einde van de rij kon hij het niet houden tot hij uit die rij was en kotste dus onder andere over die dame heen
Daar heb jij toch helemaal niks meer over te zeggen?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik doe ook nog mijn best om haar zaterdag in Cappuccino te krijgen, wat een geluksvogel is die vrouw toch.
ik heb me gewoon voorgenomen niet ziek te worden in het theaterquote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd aan de zijkant of aan het gangpad. Ik moet wegkunnen!
Lieverd, de boekjes worden pas 9 maart uitgeleverdquote:Op maandag 2 maart 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb foto's vanuit Chili aan Bluezz gestuurd, wat een geluksvogel is die vrouw toch.
Ik doe ook nog mijn best om haar zaterdag in Cappuccino te krijgen, wat een geluksvogel is die vrouw toch.
en dicht !quote:Op maandag 2 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Schandaligquote:
Inderdaad, ik wilde net gaan posten dat ik het boekje NIET ging kopenquote:
Inderdaad! Heb het ook net gedownload.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:29 schreef dndiek het volgende:
Best handig zo'n vooraf ingevulde aangifte
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
Inderdaad. Werk jij nog bij die boeven?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Misschien dat binnen een paar dagen weer begin maar dat weet ik nog niet zeker....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Werk jij nog bij die boeven?
Aha. Maar serieus, ik vind dit echt wel handig. Alsnog moet je natuurlijk nog wel dingen aanvullen, maar je klikt er eigenlijk zo doorheen. Kan me van vroeger nog herinneren dat m'n pa met rekenmachines en hele boekwerken uitleg 3 weken chagrijnig was.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien dat binnen een paar dagen weer begin maar dat weet ik nog niet zeker....
Ach ja, de gegevens die nu vooraf door de BD ingevuld worden zijn daar al lang bekend dus waarom zou je die service niet bieden?? Beetje dubbelop zoals het ging....quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aha. Maar serieus, ik vind dit echt wel handig. Alsnog moet je natuurlijk nog wel dingen aanvullen, maar je klikt er eigenlijk zo doorheen. Kan me van vroeger nog herinneren dat m'n pa met rekenmachines en hele boekwerken uitleg 3 weken chagrijnig was.
had hem ook gezien...stond ook op nu.nl volgens mijquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef DIGGER het volgende:
Leuke actie
Voor mensen die niet specifiek het Italiaans voetbal volgen hier nog wel "een aardige goal" van Mascara, gisteren:
Vandaar dat hij één van de meest bekeken is.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:11 schreef DIGGER het volgende:
Leuke actie
Voor mensen die niet specifiek het Italiaans voetbal volgen hier nog wel "een aardige goal" van Mascara, gisteren:
nu ook op telegraaf.nl !quote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
SCH hoeft ook maar even naar het buitenland en het is alweer een rommeltje in omroepland
NOS zet on-ge-editte versie Journaal online
Mooi topic hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
SCH hoeft ook maar even naar het buitenland en het is alweer een rommeltje in omroepland
quote:
quote:
Open jij deel 2: 'If you have it, flaunt it'?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
![]()
prachtig inderdaad...blijf er nog even voor wakker !
hoe laat zijn we allemaal welkom ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:35 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Appeldinnetje is vandaag jarig... groot feest
Wat leukquote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef Bjoro het volgende:
Ik zit alweeer in de kroeg. Wat een flauwekulquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:48 schreef Ole het volgende:
Zometeen studiedag: Spiegelkoe en Zevenplot
Ben benieuwd
Dan kun je mooi het dilemma invullenquote:
Ftelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Ole het volgende:
Ik zit alweeer in de kroeg. Wat een flauwekul
Zijn er verder nog boeiende dingen gevonden?quote:
als je het leuk vind om een hele collectie fokke en sukkes te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zijn er verder nog boeiende dingen gevonden?
716-715 voor Babsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
iedereen hier nog even snel op Babs stemmen a.u.b. http://hndb.nl/index.php?itemid=1152#more
Oow okquote:als je het leuk vind om een hele collectie fokke en sukkes te hebbenzoals ze in DWDD zitten wel ja
en de bananasplit ringtone voor niks
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
iedereen hier nog even snel op Babs stemmen a.u.b. http://hndb.nl/index.php?itemid=1152#more
collega's moesten erg lachen vanmorgen toen iemand mij beldequote:en de bananasplit ringtone voor niks
Leeft die nogquote:
je moet de groeten hebben ....denk ikquote:
Groetjes terugquote:
Ik was bijna vergeten te smsenquote:
Hij ging hier met 1500quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
24 download mislukt.
Nu geen zin meer, slapen dus.
ik zal jullie verder niet vermoeien met deze ongein... wel GFT een euroootje of 50.000 in de plompquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:53 schreef Ole het volgende:
ik zal jullie verder niet vermoeien met deze ongein... wel GFT een euroootje of 50.000 in de plomp![]()
Demn zevenkoe en huppuldeplot Ben verdomme geen kleuter
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Het was dus de hoogtemeter die niet goed werkte bij de vliegramp vorige week.
1 van de hoogtemeters deed een beetje wazig, de andere werkte prima toch? Dat staat tenminste op Geenstijl.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
Het was dus de hoogtemeter die niet goed werkte bij de vliegramp vorige week.
Volgens FP.quote:Kort voor de ramp vloog de co-piloot die in opleiding was. Hij zou echter niet de landing maken, maar werd te laat afgelost door de gezagvoerder. Die nam toen vergeefs de controle. Het gas ging automatisch dicht en daarop hebben de vliegers zes seconden te laat gereageerd. Hierdoor kon het vliegtuig niet meer op tijd gered worden.
Dit is allemaal duidelijk geworden na onderzoeken van de zwarte dozen. Daaruit bleek ook dat de landing met te grote snelheid en te hoog is begonnen. Dat gebeurt wel vaker, maar met goed vliegerschap is dit te herstellen. In dit geval bleven de automatische gashandles ruim 100 seconden dicht staan. De motoren draaiden toen stationair terwijl alleen vol gas de ramp nog kon voorkomen.
Deels ja. Die deden niks met de errors. De landing met de automatische piloot gedaan en omdat die hoogtemeter verkeerde info doorgaf aan het systeem gingen de motoren uit om het simpel te zeggen.quote:
Oh ok, das dan wat anders dan wat eerder vandaag in de media verscheen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Deels ja. Die deden niks met de errors. De landing met de automatische piloot gedaan en omdat die hoogtemeter verkeerde info doorgaf aan het systeem gingen de motoren uit om het simpel te zeggen.
De linker meter ging van 1950 voet naar -8 voet. De rechter deed het prima ja. Maar daardoor werd wel de gastoevoer 'stop' gezet en dus viel de vliegtuig uit de lucht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
1 van de hoogtemeters deed een beetje wazig, de andere werkte prima toch? Dat staat tenminste op Geenstijl.
[..]
Volgens FP.
wel gek dat als een meter constateerd dat je al onder de grond zit ineens het gas uitzetquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef borisz het volgende:
[..]
De linker meter ging van 1950 voet naar -8 voet. De rechter deed het prima ja. Maar daardoor werd wel de gastoevoer 'stop' gezet en dus viel de vliegtuig uit de lucht.
De persconferentie was net.
Die co piloot gaat niet door voor het examen denk ik zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef rubbereend het volgende:
wel gek dat als een meter constateerd dat je al onder de grond zit ineens het gas uitzet
U heeft weer mail terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb je net gemaild Bluezz, en mijn boxje is weer leegst.
Ja het vuilnis moet weer van de straatquote:
Gekkie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Adothehague het volgende:
tong ken jij is kappen met die irritante emotiicon aan het einde van elke post.
ik word er gek van en het slaat nergens op.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Adothehague het volgende:
is hools een homoclub ofzo?
Altijd die tongen en virtueel bieries aanbieden.
Wat een homos hier zeg.
Alleen als jij een cursus nederlands gaat volgen bij de LOI.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef Adothehague het volgende:
Bang om wat soortgenoten tegen het lijf te lopen hier?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Wat een homos hier zeg.
Waarquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:08 schreef dndiek het volgende:
Marco van Basten die Hup Holland Hup zingt
Daar is geen woord Frans bij... Ook geen Nederlands, maar daar kan je niks aan doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Wat een homos hier zeg.
Net in het Sportjournaal, omdat de bedenker van het lied overleden isquote:
Okquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Net in het Sportjournaal, omdat de bedenker van het lied overleden is
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Wat een homos hier zeg.
Gadverdamme, het idee alleen alquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Adothehague het volgende:
Wat een homos hier zeg.
Je moet niet iedereen die in je donkere kamertjes ontmoet, direct geloven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:07 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zeg jij?
Volgens mijn bron ben jij een homo.
Ik weet het niet, mijn bron is namelijk doorgaans heel goed ingevoerd in VBL.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet niet iedereen die in je donkere kamertjes ontmoet, direct geloven.
Ik heb een teringhekel aan die reetkevers en ik weet zeker dat ze hier niet komen. Engcatjuh heeft wel eens een scheve schaats gereden maar is genezen en tong80 heeft zijn tong al jaren in niks anders dan de jampot gestoken.
DAM?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Adothehague het volgende:
Ik weet het niet, mijn bron is namelijk doorgaans heel goed ingevoerd in VBL.
BJOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Nope, boeruh zijn homo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef Prosac het volgende:
SCH Homo..
er komen heul geen homo's uit Friesland, dat is iets vanuit de Randstad man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |