Ik genoot ervanquote:
Ja, zal niet makkelijk worden, maar we zijn in een winning mood, dus wie weet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:42 schreef borisz het volgende:
Ja ik ook
Zondag punten pakken in Utrecht... Dat is al lastig genoeg.
Zonder de winning mood slachten we ze nogquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zal niet makkelijk worden, maar we zijn in een winning mood, dus wie weet.
Ja kut is dat.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Niet te vinden die HOOLS met dat centrale gezeik
Ik lag in bed en kon de kut niet vinden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:39 schreef tong80 het volgende:
Ja kut is dat.
Sorry ik lag in bed maar kan niet slapen
Ja Bluezz slaapt op haar buik.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik lag in bed en kon de kut niet vinden.
Doe ik alleen voor het neuken.quote:
w'rom ? het is lekker weer.. nou ja lekker.. niet koud in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 04:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Appelsientje. Doe een dikke jas aan
Wordt moeilijk maar het moet wel kunnen. Engeland is niet echt in een denderende vorm.quote:
Goeie marketingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:35 schreef tong80 het volgende:
Net het boek van Bluezz besteld. Ze staat ook op de FP
Omloop het Nieuwsbladquote:
Wat een rot naam is dat trouwensquote:
De krant 'Het Volk' heet inmiddels zoquote:
Maar dan nog, Omloop Het Volk klinkt veel beterquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef Breach het volgende:
[..]
De krant 'Het Volk' heet inmiddels zo
Het begon natuurlijk allemaal bij Tjallingii, daarom won Rabo nietquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:45 schreef tong80 het volgende:
Het was wel een mooie koers vandaag. Alleen RABO heeft het verkeerd aangepakt.
FB is het centrale gezeik hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?quote:
De SC is ook centraal en daar komt met enige regelmaat een nieuwe bij. Maar leuk, laten we weer gaan rellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?
Jullie hebben SCH junior erbij gekregen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je het zelf als Hooler niet jammer dat er zo nooit nieuwe Hoolers bijkomen ?
Rel maar wat je wil, ik ben vanavond toch wegquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:06 schreef Breach het volgende:
[..]
De SC is ook centraal en daar komt met enige regelmaat een nieuwe bij. Maar leuk, laten we weer gaan rellen![]()
Geef je het zo snel al weer op..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie hebben SCH junior erbij gekregen.
[..]
Rel maar wat je wil, ik ben vanavond toch weg
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar anders wordt mijn vrouw boos.
Zit namelijk al weer een jaar aan haar vast.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan ga je toch gezellig samen Fok!ken, er zijn meer stelletjes die dat doen hoor
BBCquote:
Onzin, want nu staat het altijd op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik kon het na 1 dag al onthouden dat het wat omlaag stond.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Onzin, want nu staat het altijd op dezelfde plek.
Nou.. als jou dat al lukt...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik kon het na 1 dag al onthouden dat het wat omlaag stond.
Kun je er geen boek over schrijven?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik wist niet dat je van boeken schrijven dik wordtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kun je er geen boek over schrijven?
Wel oppassen dat je niet te dik wordt natuurlijk
Ik kop 'm niet in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van boeken schrijven dik wordt
Watjequote:
sezten natuurlijk.quote:
aaawww goediegoediegoediequote:
Wat romantischquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef SCH het volgende:
Keihard onweer en de stroom was uitgevallen. Bijna een avond alleen met kaarslicht maar we hebben weer licht
Tof sendquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net het hele boekenverhaal pas Bloes.
Ga m bestellen.
Jongen, wat loop je nou te zeiken. Het is gewoon een net wat langere restaurantrecensie!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eén vraagje: waarom heb je er geen langer verhaal van gemaakt?
Ik vroeg het alleen maarquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jongen, wat loop je nou te zeiken. Het is gewoon een net wat langere restaurantrecensie!
Omdat het een waargebeurde beschrijving is wat er gebeurd is en daar valt weinig aan toe te voegen, tenzij Bluezz er natuurlijk voor gekozen had om er fictie van te maken en er allerlei zaken aan bij te fantaseren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Grulez het volgende:
Eén vraagje: waarom heb je er geen langer verhaal van gemaakt?
Inderdaad en het geld krijgen we over een maand terug(in mijn geval bijna 30 euro), we moeten de boel wel voor betalen,afijn de maand maart kan ik er nog van genieten. Daarna weer streamen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:35 schreef golfer het volgende:
Toch wel leuk om nu Eredivisie-live een paar maanden gratis te hebben.
Leuke ontknoping in Eindhoven.
Hier ook en ik vind het wel grappig om te zappen tussen verschillende live-wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef maril het volgende:
Inderdaad en het geld krijgen we over een maand terug(in mijn geval bijna 30 euro), we moeten de boel wel voor betalen,afijn de maand maart kan ik er nog van genieten. Daarna weer streamen.
Ah okquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat het een waargebeurde beschrijving is wat er gebeurd is en daar valt weinig aan toe te voegen, tenzij Bluezz er natuurlijk voor gekozen had om er fictie van te maken en er allerlei zaken aan bij te fantaseren.
Het is ook niet als roman bedoelt.
Mind your own businessquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:03 schreef appelsientje het volgende:
Oja ik moet het boekje ook nog ff bestellen
quote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb net een fles oud bruin in de koelkast gezet lieverd.
4 uur. Ik ben lekker alleen vanavond, ik ga zo het concert van Marc Antony live op tv bekijken. Je moet toch watquote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Is het nou 3 of 4 uur vroeger bij jou ?
Ik zie hetquote:Op zondag 1 maart 2009 01:52 schreef SCH het volgende:
4 uur. Ik ben lekker alleen vanavond, ik ga zo het concert van Marc Antony live op tv bekijken. Je moet toch wat
Kijk over een half uur nog even op mijn boekenblogje, publiciteit voor je boek!!!
Nah, laat maar staanquote:Op zondag 1 maart 2009 02:18 schreef SCH het volgende:
Kun je ze in ieder geval iets laten zien, zal ik dat vriendin anders weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |