quote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef Homdeck het volgende:
Best veel stemmen op Paneka nog. Panenka mag nog niet de veters strikken van Boban. Dat ie een keer een leuke penal heeft genomen, maakt hem nog geen geweldige voetballer.
Verdiep je eerst in een speler voordat je je zelf belachelijk maaktquote:Op maandag 2 maart 2009 13:47 schreef Homdeck het volgende:
Best veel stemmen op Paneka nog. Panenka mag nog niet de veters strikken van Boban. Dat ie een keer een leuke penal heeft genomen, maakt hem nog geen geweldige voetballer.
ah daar is tong weer met zijn "vroeger was alles beter" gezeik. Panenka's carriere komt niet eens in de buurt van die van Boban.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdiep je eerst in een speler voordat je je zelf belachelijk maakt
Als je denkt dat de carrière van Panenka alleen bij die strafschop blijft inderdaad niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah daar is tong weer met zijn "vroeger was alles beter" gezeik. Panenka's carriere komt niet eens in de buurt van die van Boban.
Wat een dooddoener weer.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah daar is tong weer met zijn "vroeger was alles beter" gezeik. Panenka's carriere komt niet eens in de buurt van die van Boban.
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef Beschouw het volgende:
Panenka verdient het om dit toernooi te winnen. Wat hij voor carrière had en welke prijzen hij won interessert mij geen ruk. Alleen al het feit dat hij met zijn fenomenale pingel deDuitsers
van de EK-titel afhield is reden genoeg.
Weet jij niet wie Yashin was?quote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe goed Savicevic was?
Een derderangs van Basten. Yashin was een eerste klas Yashin.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe goed Savicevic was?
Welke doelman was beter dan Yashin ?quote:
Chilavertquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
01 Dejan Savićević --- Lev Yashin
02 Predrag Mijatović --- Zbigniew Boniek
03 Hristo Stoichkov --- Davor ¦uker
04 Oleg Blokhin --- Slaven Bilić
05 Luboslav Penev --- Ferenc Puskás
06 Gheorghe Hagi --- Velibor Vasović
07 Zvonimir Boban --- Antonín Panenka
08 Pavel Nedvěd --- Sándor Kocsis
Goed toch maar een serieuze reactie. Tot nu toe heb ik steeds op Yashin gestemd. Ik weet ook goed waarom ik op hem gestemd heb. Niet voor niks door velen gezien als beste keeper van de 20ste eeuw. Nu koos ik voor Savicevic. Ik vond het een mooie voetballer, aardig uniek in zijn soort.quote:
Ik wil beelden zien van Panenka, maar er is niks te vinden over die man. Alleen die pingel, altijd maar weer die ene pingel.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef Garudo het volgende:
Als Panenka niet doorgaat, dan is een deel van dit toernooi niet serieus meer.
Sorry is niet mijn bedoeling om als de al wetende over te komen. Ik vind het gewoon leuk om over bepaalde keuzes te discussieren.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Als het je echt interesseert waarom een keuze is gemaakt, vraag er dan naar ipv het af te doen als onwetendheid.
Was ook niet specifiek op jou gericht. Meer de verzameling van die opmerkingen die in mijn beleving voor die teneur zorgden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sorry is niet mijn bedoeling om als de al wetende over te komen. Ik vind het gewoon leuk om over bepaalde keuzes te discussieren.
Zal het de volgende keer anders brengen.
Ach zo gaat het ook goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Was ook niet specifiek op jou gericht. Meer de verzameling van die opmerkingen die in mijn beleving voor die teneur zorgden.
Misschien is het een leuk idee om voor een volgende keer iedereen zijn of haar keuzes toe te laten lichten. Wellicht dat daar nog leuke discussies uit komen. (Of een flamefest.)
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:26 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zestien voetballers zijn er over in de strijd om de titel Beste Oost-Europeaan ooit. Slechts één hiervan is nog actief; Pavel Nedvěd speelt nog wekelijks in het shirt van Juventus. Wie gaan er naar de kwartfinales? Beslis het hier.
01 Dejan Savićević --- Lev Yashin
02 Predrag Mijatović --- Zbigniew Boniek
03 Hristo Stoichkov --- Davor ¦uker
04 Oleg Blokhin --- Slaven Bilić
05 Luboslav Penev --- Ferenc Puskás
06 Gheorghe Hagi --- Velibor Vasović
07 Zvonimir Boban --- Antonín Panenka
08 Pavel Nedvěd --- Sándor Kocsis
Nummertje 7 is lastig. Panenka is fameus om zijn penalty, maar Boban is imo toch wel een grotere voetballer. Hij schopte het niet voor niets tot het grote Milan van de jaren negentig.
Nummer 8 is ook ontzettend moeilijk, Kocsis bleef weet ik hoe lang ongeslagen met Hongarije. Maar je kunt moeilijk een oud-Europees voetballer van het jaar negeren.
Morgen de uitslag. Des te meer stemmen des beterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:19 schreef WeebI het volgende:
natuurlijk, zolang de uitslag niet bekend is gemaakt telt alles mee
Waar, maar echt hard gaat het niet meer.quote:
Ja. Heb je als Valencianista niks met Mijatovic dan?quote:
Oh, jawel hoor. Zeker zijn laatste seizoen was 'ie gewoon erg belangrijk voor de club (en werd 'ie dus meteen weggekochtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja. Heb je als Valencianista niks met Mijatovic dan?
Misschien in de kwartfinales.quote:
Ik hoop hetquote:
Jammer, maar deze telt natuurlijk niet mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:53 schreef KingOfPop het volgende:
Panenka
quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:11 schreef mcyodogg het volgende:
Als deze verlenging erop zit, krijgen we dan nog strafschoppen om het definitief te beslissen?
Betwijfel dan alleen of Panenka dan weer iedereen weet te verrassen.
Tong, kom er maar in!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:40 schreef WeebI het volgende:
Dan zijn we er. Panenka is door, Boban valt af.
De volgende ronde begint zodra ik tijd heb, zit nu in de les
discussiëer hier maar een beetje hoe (on)terecht het is dat je held eruitligt/door is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |