quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja kelly was toen duizend keer beter..verder zeg ik maar niets meer over die serie..
Dat vraag ik me ook al een tijdje af! DIe zie je ook in de bushokjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Recycling dacht ik?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Van mij mogen ze al die zooi onder de 26 schrappen en gewoon met de mensen die er nu nog in de 26+ groep zitten een liveshow in elkaar knutselen
Eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Van mij mogen ze al die zooi onder de 26 schrappen en gewoon met de mensen die er nu nog in de 26+ groep zitten een liveshow in elkaar knutselen
Van mij ook wel. Alhoewel... Lisa..?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Nee, gewoon uit jezelf je id laten zien als je 16-20 bent omdat dat handiger is v aan de kassaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
He mag je tegenwoordig pas alcohol of tabak kopen als je 20 bent? Ik heb volgens mij wat gemist.
Oh is dat het niet dat ik 20 ben, verre van datquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit jezelf je id laten zien als je 16-20 bent omdat dat handiger is v aan de kassa
Ja die is echt leuk!quote:
Jaquote:
Ja, echt geweldigquote:
Nee. In elk geval mag alles wat 40+ is er van mij uit. De rest valt nog over te discusseren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Ik bedacht mij vandaag dat LED-lampjes misschien wel ... geen idee, maar het idee is leuk?quote:wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Ja die ja, geniaalquote:
Harry?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee. In elk geval mag alles wat 40+ is er van mij uit. De rest valt nog over te discusseren.
zitten die in je bankpas?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef Tasha het volgende:
[..]
Ik bedacht mij vandaag dat LED-lampjes misschien wel ... geen idee, maar het idee is leuk?
Die ene 'dude' gast, die vond ik zoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Svensational het volgende:
Step by Step, dat keek ik vroeger altijd
De beste zangeres bij 26+ Komt nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Naamah het volgende:
Ik weet niet meer wie Irma is... help?
de andere negerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Naamah het volgende:
Ik weet niet meer wie Irma is... help?
Idd, ik vraag me ook af wat er met haar aan de hand is of is gebeurd..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb bij Anastacia altijd het gevoel dat ze thuis mishandeld wordt ofzo
Ze ziet er ook zo slecht uit.. Vind je niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ja dat hoorde je toch net? Die Wayne, die beveelt wat ze moet zingen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Duidelijkquote:
Wie is "die Wayne" dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:48 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja dat hoorde je toch net? Die Wayne, die beveelt wat ze moet zingen...
quote:
Haar vriend/manager?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:49 schreef sbientje het volgende:
Mary vind ik tof hahaha
een pikketanesieeee gaat er altijd in! of zou ze dat niet zingen?
Die bolle hollandse jongen die haar "support". En die telkens heeeeel hard roept dat ze zo onzeker is.quote:
bij popstars..en toen lieten ze FLOOR BIJVOORBEELD DOORquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
Irma heeft er toch ook al een keer bijna uitgelegen?
Nu je het zegt!!!! Misschien vind ik haar dáárom wel een stom hoofd hebben!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind dat Irma op Natasia lijkt van de gouden kooi![]()
![]()
Ik bedoelde meer bij X Factor zelfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Dakota het volgende:
[..]
bij popstars..en toen lieten ze FLOOR BIJVOORBEELD DOOR
Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit dus echt helemaal geen donder aan of ben ik de enige?
je bent de enigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Qua vanavond werd ik hier het meest blij vanquote:Ik vind dit dus echt helemaal geen donder aan of ben ik de enige?
ze zingt wel goed, maar ik ben er ook niet kapot vanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Nee absoluut niet!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Het gaat er niet om of je het nummer leuk vindt of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:53 schreef patatmetfriet het volgende:
Zou de verrassing zijn dat ze straks beide Rachels doorlaten? 't is wel obvious he?
Harryquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
Roan, Irma, 2x Rachel en..... (wie zie ik over het hoofd??)
Qua SMS is het kut, maar qua zang moeten ze eigenlijk beide door.quote:Zou de verrassing zijn dat ze straks beide Rachels doorlaten? 't is wel obvious he?
Robin!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:53 schreef babette21 het volgende:
Roan, Irma, 2x Rachel en..... (wie zie ik over het hoofd??)
je bent de enige maar het is niet erg hoor niet iedereen hebben dezelfde meningquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ja en kippenvel op m'n armequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef MissJ het volgende:
omg ik heb gewoon tranen in mijn ogen!
Harry is door
Nou he! Lief, zacht, bescheiden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
Wát een innemend gezicht heeft die man toch
Nee herstellende van iets best wel ernstigsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Zijn vrouw had toch alleen maar een gebroken arm of zo? Maar wel door
Ja inderdaadquote:
Nee johquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Zijn vrouw had toch alleen maar een gebroken arm of zo? Maar wel door
Ik bedoelde Vengaboy Robin he...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Die moet ook door zijn![]()
Gaan er nu 5 (of 6) door. En uiteindelijk blijven er van elke ggroep 3 over. En die gaan naar de liveshowsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
Wat gaan ze nu eigenlijk doen? Er gaan er 20 door en dan...? Alle 20 naar de liveshows?
Oh my badquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh
Borstkanker geloof ik. Haar arm zat in een soort steunkous (lymfeklier weggehaald?) en ze had een Pink Ribbon speldje op....
ach dat zien we dan wel weer, gooien we 'm er in de derde show gewoon alsnog uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Chell het volgende:
Harry wordt echt Dorien II. Maar goed, hij is wel cute en goed.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde Vengaboy Robin he...
Oo oke, dankjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaan er nu 5 (of 6) door. En uiteindelijk blijven er van elke ggroep 3 over. En die gaan naar de liveshows
Wel een flink verbeterde versiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:55 schreef Chell het volgende:
Harry wordt echt Dorien II. Maar goed, hij is wel cute en goed.
Hahahaha okequote:
Ja daar klopt iets niet..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg helemaal een naar gevoel bij Anastacia.
Ze zag er net echt uit als een verslaafde ofzoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg helemaal een naar gevoel bij Anastacia.
NEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:59 schreef Svensational het volgende:
Clara door, dan ligt Vengaboy eruit duss
iddquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
BUUH! Stomme Stacey! Te oud zeker?![]()
....maar niet als dat ten koste gaat van onze entertainer Robinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef ShadyLane het volgende:
Ze zingt wel goed genoeg om nog even door te mogen vind ik.
Ja inderdaadquote:
Uh nee, niet te oud, maar niet hetero genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Stacey houdt juist van oudquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef Dakota het volgende:nooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssss o en homo
Duh...quote:
Ja graag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef patatmetfriet het volgende:
Kunnen we Clara ruilen voor Robin?
Ik stem ook voor!quote:
"nee sorry... komende week kan ik echt niet... mijn kinderen gaan op schoolreisje...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik zie die X-factor van die andere Rachel niet zo eigenlijk.
K-otic Rachel wel, maar die andere.... hmz. Ik zie het niet.
Huh? Over beide Rachels? Dat was een gok? Omdat je dat al steeds in het voorstukje zag, dat was wel aan te zien komen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:03 schreef Svensational het volgende:
Wel een beetje jammer dat de spoilerlezers hun mond niet konden houden
Mwah, ik hoop en zou het leuk vinden als een van de groepen zou winnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Als ik mag gokken dan denk ik dat Irma gaat winnen.
als je dan nog maar wel af en toe je commentaar komt geven hierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik haak af, ik vind het niet echt interessant meer. De mensen die door zijn doen me niet genoeg om er iedere vrijdag vaste prik voor de tv op af te stemmen. En Wendy en haar met valse sentiment besmeurde kutsmoel doet me m'n nagels uit m'n riemen trekken en m'n vork in m'n ogen prikken.
Dat er 6 door zouden gaan, al ver voor de uitzending viel dat hier al te lezen. En aan het voorstukje kon je niks meer halen dan dat ze gingen kiezen tussen een van de tweequote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Huh? Over beide Rachels? Dat was een gok? Omdat je dat al steeds in het voorstukje zag, dat was wel aan te zien komen.
Ik geloof je lekker toch nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik haak af, ik vind het niet echt interessant meer. De mensen die door zijn doen me niet genoeg om er iedere vrijdag vaste prik voor de tv op af te stemmen. En Wendy en haar met valse sentiment besmeurde kutsmoel doet me m'n nagels uit m'n riemen trekken en m'n vork in m'n ogen prikken.
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef ShadyLane het volgende:
Hoe gaat het qua stemmen bij X-factor? Alleen jury, of ook sms, of alleen sms? In geval van alleen sms wint Irma niet, die blijft de dertienjarige meisjes niet boeien.
andersom toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willen
Max in Concertquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef ranja het volgende:
Clara door
Harry dooralsof die de top 40 bestormt en Ahoy uitverkoopt
heel erg achter de schermen dan..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, gewoon achter de schermen gaan werken is op zich toch ook wel goed!?![]()
ik neem niet aan dat je het ook over mij hebt, maar toen erik dat zei... tsjaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er 6 door zouden gaan, al ver voor de uitzending viel dat hier al te lezen. En aan het voorstukje kon je niks meer halen dan dat ze gingen kiezen tussen een van de twee
Oh dat zou fijn zijn als het echt zo zou gaan!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De jury schuift geloof ik 2 naar voren die eruit moeten. Het publiek stemt welke zij eruit willen
Nah dan zat ik in ieder geval in de buurtquote:
Oh ik weer niet meer wie het zei, het waren er een aantalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat je het ook over mij hebt, maar toen erik dat zei... tsja
Erik de jury zei hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ik weer niet meer wie het zei, het waren er een aantal
Alsof Clara de top 40 bestormt en Ahoy uitverkooptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:07 schreef ranja het volgende:
Clara door
Harry dooralsof die de top 40 bestormt en Ahoy uitverkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |