quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
ja kelly was toen duizend keer beter..verder zeg ik maar niets meer over die serie..
Dat vraag ik me ook al een tijdje af! DIe zie je ook in de bushokjes tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Recycling dacht ik?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef sbientje het volgende:
wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Van mij mogen ze al die zooi onder de 26 schrappen en gewoon met de mensen die er nu nog in de 26+ groep zitten een liveshow in elkaar knutselen
Eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Van mij mogen ze al die zooi onder de 26 schrappen en gewoon met de mensen die er nu nog in de 26+ groep zitten een liveshow in elkaar knutselen
Van mij ook wel. Alhoewel... Lisa..?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Nee, gewoon uit jezelf je id laten zien als je 16-20 bent omdat dat handiger is v aan de kassaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
He mag je tegenwoordig pas alcohol of tabak kopen als je 20 bent? Ik heb volgens mij wat gemist.
Oh is dat het niet dat ik 20 ben, verre van datquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit jezelf je id laten zien als je 16-20 bent omdat dat handiger is v aan de kassa
Ja die is echt leuk!quote:
Jaquote:
Ja, echt geweldigquote:
Nee. In elk geval mag alles wat 40+ is er van mij uit. De rest valt nog over te discusseren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:42 schreef Stranger het volgende:
Ik bedacht mij vandaag dat LED-lampjes misschien wel ... geen idee, maar het idee is leuk?quote:wat is eigenlijk die plastic hero reclame voor?
Ja die ja, geniaalquote:
Harry?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee. In elk geval mag alles wat 40+ is er van mij uit. De rest valt nog over te discusseren.
zitten die in je bankpas?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:46 schreef Tasha het volgende:
[..]
Ik bedacht mij vandaag dat LED-lampjes misschien wel ... geen idee, maar het idee is leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |