Ze ligt al bijna klaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook zo boven. Eerst even m'n biertje opdrinken.
Braaf.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze ligt al klaar
[ afbeelding ]
Ook dat adres hèquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze ligt al klaar
[ afbeelding ]
Precies ja!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ging er mee naar de winkel en zei hij doet het niet
Balonnen en slingers kwamen te voor zijn , je bleek de langste gebruiker van de pocket swing te zijn en kreeg daarbij een nokia 6021
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook dat adres hè![]()
Die URL is een grote pikante foto's van dames voor Fok!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies ja!![]()
. Ze wilden mij nog de opvolger van de Swing in de maag splitsen, maar heb mijn poot stijf gehouden en ben voor een ander merk gegaan
.
Nokia is een van de fijnere toestellen om op te typenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies ja!![]()
. Ze wilden mij nog de opvolger van de Swing in de maag splitsen, maar heb mijn poot stijf gehouden en ben voor een ander merk gegaan
.
Gaaf! Trouwens jammer / opvallend dat hij stopt met Weekend DNA want hij levert nu alleen maar radiouren in.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
@Twitter : Domien (Morgen een drukke radiozaterdag! Opstarten met Domien Is Wakker, 's middags de Mega Top 50 en om 20 uur mijn laatste Weekend DNA.)
3 maal daags domien is goed voor de gezondheid
Hellleeeuuu - welkom in dit nieuwe deelquote:
Op zijn werk draaien ze nog windows 3.11 met windows NT 4.0quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je bent 10 jaar vooruit in de tijd gegaan...maar je loopt nog 15 jaar achter
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Laat me nou even in de waan dat ik weer bij benquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Absoluutquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nokia is een van de fijnere toestellen om op te typen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat me nou even in de waan dat ik weer bij ben
Maar.. maar...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och schat ik plaag je alleen maar
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom: "blijf van Queen af! "
Zo is het maar net, Ekdom.
Die zingt zo hard mee dat ie Jamai niet eens hoortquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ojee, Hans is hier niet blij mee, denk ik.
Kloptquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ojee, Hans is hier niet blij mee, denk ik.
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit etenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wilde binnenkort wel gaan plannen voor de 3fm wok
Stoerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit eten![]()
![]()
Stenders zei vanmiddag op KX dat ze hem ook hadden gevraagd. Daar was ik wel eens benieuwd naar geweest.quote:
Jij programmeerde ze tochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb deze plaat een paar week terug nog op de lokale gedraaid. Daar schaam ik me best voor, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit eten![]()
![]()
Denk wel dat hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Stenders zei vanmiddag op KX dat ze hem ook hadden gevraagd. Daar was ik wel eens benieuwd naar geweest.
Waarschijnlijk kun je voor het bedrag wat je dan krijgt net naar de McDonalds, maar goed je weet het maar nooitquote:
Kip met Cola Light!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jama's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Ah, men. Ik zie het voor me:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, men. Ik zie het voor me:
T: "Ja, we hebben iemand aan de lijn, en dat is Eliza!"
E: Jeej!"
T: "Eliza, vertel maar. Wie, waarneer, waarom!
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Hou 'em keihard hierrrrr!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!
Ik begreep uit jouw post dat Domien het gaat doen, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk wel dat hij het gaat doen.
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
[..]
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Whehehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Uitzending gemist!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....
Gewoon Hansquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik vond dat hij zo lekker gewoon is gebleven met zn koelkastfoon en hij vind Queen zo leuk
uuhm okay, wel een aardige beoordelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, ik vergiste me... t zit in Zuidlaren...
http://www.iens.nl/restaurant/groningen/restaurant.htms?r=15284
Jamaiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jamai's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Damnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |