dat heb ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Credence het volgende:
Naast die pet heeft hij ook altijd een bril op!
hoeveel kost het dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Dat meisje doet het trouwens voor het geld
Weet niet, stuur maar een smsje naar 3333.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hoeveel kost het dan?
ik heb nog wel wat spaarcentjes over
Hoe eerder hoe beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
En zij KRIJGT het geld he, als hij eenmaal deaud is, het kost haar niks denk ik.
Met portertrechten om die lelijke kop niet zonder muts te mogen laten zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:14 schreef MasGhibli het volgende:
Giel was zonder pet bij de audities van x-factor
Dat kind komt niet uit een arm gezin kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Maar Marc Marie is wel nog grappig en onderhoudend...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Chiel is eigenlijk kaal, net als Marc Marie, alleen draagt hij een pet ipv een pruik.
Ik snap de pet/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Chielquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Chiel is eigenlijk kaal, net als Marc Marie, alleen draagt hij een pet ipv een pruik.
Jaja, ik was in de oorlogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:43 schreef veldmuis het volgende:
Chiel:
[ afbeelding ]
Giel:
[ afbeelding ]
Ja kan, ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse waterpistolen- technologie. War = oorlog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik checkte je foto en kan dat bevestigen.
Die dateq bcs is trouwens zelfs vooroorlogs.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja kan, ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse waterpistolen- technologie. War = oorlog.
Sssst, ik begin inmiddels grijs te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vette baard trouwens.
Doet me denken aan die 2 geinporums op de vara ofzo ooit. Ben alleen ff de namen kwijt.. plaisier en... ofzoietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef evert het volgende:
Nieuwe look voor Giel Beelen
Radio-dj’s behoren meestal niet tot moeders mooiste,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |