dat heb ik ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:40 schreef Credence het volgende:
Naast die pet heeft hij ook altijd een bril op!
hoeveel kost het dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Dat meisje doet het trouwens voor het geld
Weet niet, stuur maar een smsje naar 3333.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
hoeveel kost het dan?
ik heb nog wel wat spaarcentjes over
Hoe eerder hoe beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:06 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
En zij KRIJGT het geld he, als hij eenmaal deaud is, het kost haar niks denk ik.
Met portertrechten om die lelijke kop niet zonder muts te mogen laten zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:14 schreef MasGhibli het volgende:
Giel was zonder pet bij de audities van x-factor
Dat kind komt niet uit een arm gezin kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Maar Marc Marie is wel nog grappig en onderhoudend...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Chiel is eigenlijk kaal, net als Marc Marie, alleen draagt hij een pet ipv een pruik.
Ik snap de pet/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:50 schreef Sanderrrr het volgende:
Giel zonder pet
[ afbeelding ]
Chielquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:39 schreef Hukkie het volgende:
Chiel is eigenlijk kaal, net als Marc Marie, alleen draagt hij een pet ipv een pruik.
Jaja, ik was in de oorlogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:43 schreef veldmuis het volgende:
Chiel:
[ afbeelding ]
Giel:
[ afbeelding ]
Ja kan, ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse waterpistolen- technologie. War = oorlog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik checkte je foto en kan dat bevestigen.
Die dateq bcs is trouwens zelfs vooroorlogs.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:51 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ja kan, ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse waterpistolen- technologie. War = oorlog.
Sssst, ik begin inmiddels grijs te worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vette baard trouwens.
Doet me denken aan die 2 geinporums op de vara ofzo ooit. Ben alleen ff de namen kwijt.. plaisier en... ofzoietsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:58 schreef evert het volgende:
Nieuwe look voor Giel Beelen
Radio-dj’s behoren meestal niet tot moeders mooiste,
-quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 2 geinporums op de vara avro ofzo ooit. Ben alleen ff de namen kwijt.. plaisier en... ofzoiets
the magic friends - sjors frohlich en peter pleisier (NCRV)quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 2 geinporums op de vara ofzo ooit. Ben alleen ff de namen kwijt.. plaisier en... ofzoiets
Morgenavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:08 schreef RijstNatie het volgende:
en wanneer komt die make over?
Zou hij weten dat er nog een stickertje op z'n brillenglas zit?quote:Op zondag 1 maart 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
Dít is de nieuwe Giel!
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Giel___.html?p=14,2
[ afbeelding ]
dat stickertje zie ik nu pasquote:Op zondag 1 maart 2009 10:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zou hij weten dat er nog een stickertje op z'n brillenglas zit?!
En verder, het spreekwoord wat voor Giel gemaakt lijkt te zijn: "Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding".
Groetjes,
veldmuis
quote:AMSTERDAM - Zo stijlvol zag u Giel Beelen nooit eerder! De 31-jarige dj onderging „uit liefde” voor zijn vriendin Giulia (18) een complete metamorfose. „Dit roze pak staat hem geweldig”, zegt styliste Dyanne Beekman, die de make over uitvoerde tijdens haar mode-evenement Fashion in Focus by Dyanne.
„Giel was toe aan een nieuwe look”, vervolgt Dyanne, die gisteravond ook de styling voor Giulia deed. „Ze heeft een goede invloed op Giel. Voor Giulia was hij namelijk al gestopt met roken, kreeg hij wittere tanden én een kleurtje op zijn wangen.”
Dyanne had carte blanche maar moest Giel wel beloven geen blijvende ’schade’ aan zijn uiterlijk aan te richten. „Naast zijn roze maatpak, hebben we voor hem een andere bril uitgezocht én hem een bezoekje aan onze kapper laten brengen. Mocht Giel toch gehecht zijn aan zijn oude uiterlijk, dan kan hij de veranderingen eenvoudig weer ongedaan maken.”
Oh, dat is het. Ik dacht dat het hechtingen waren.quote:
Des te meer?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:09 schreef veldmuis het volgende:
Alhoewel. Hoe meer gieltopics hoe beter.
Neem me niet kwalijk, dat topic heb ik heul niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:09 schreef veldmuis het volgende:
Wat goedkoop gejat van dit topic: Giel Beelen's outfit!
Hij wilde het zelluf. Jaja.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:14 schreef SEMTEX het volgende:
Dat begtint al goed, als ze hem nu al wil veranderen
Misschien kun je de 2 topics mergen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |