Kip met Cola Light!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jama's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Ah, men. Ik zie het voor me:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit eten![]()
![]()
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, men. Ik zie het voor me:
T: "Ja, we hebben iemand aan de lijn, en dat is Eliza!"
E: Jeej!"
T: "Eliza, vertel maar. Wie, waarneer, waarom!
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Hou 'em keihard hierrrrr!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!
Ik begreep uit jouw post dat Domien het gaat doen, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk wel dat hij het gaat doen.
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
[..]
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Whehehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Uitzending gemist!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....
Gewoon Hansquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik vond dat hij zo lekker gewoon is gebleven met zn koelkastfoon en hij vind Queen zo leuk
uuhm okay, wel een aardige beoordelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, ik vergiste me... t zit in Zuidlaren...
http://www.iens.nl/restaurant/groningen/restaurant.htms?r=15284
Jamaiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jamai's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Damnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |