Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit etenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wilde binnenkort wel gaan plannen voor de 3fm wok
Stoerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit eten![]()
![]()
Stenders zei vanmiddag op KX dat ze hem ook hadden gevraagd. Daar was ik wel eens benieuwd naar geweest.quote:
Jij programmeerde ze tochquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb deze plaat een paar week terug nog op de lokale gedraaid. Daar schaam ik me best voor, eigenlijk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans en ik gaan n keer meedoen met flirt je stijf...en dan kunnen we uit eten![]()
![]()
Denk wel dat hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:56 schreef broer het volgende:
[..]
Stenders zei vanmiddag op KX dat ze hem ook hadden gevraagd. Daar was ik wel eens benieuwd naar geweest.
Waarschijnlijk kun je voor het bedrag wat je dan krijgt net naar de McDonalds, maar goed je weet het maar nooitquote:
Kip met Cola Light!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jama's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Ah, men. Ik zie het voor me:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, men. Ik zie het voor me:
T: "Ja, we hebben iemand aan de lijn, en dat is Eliza!"
E: Jeej!"
T: "Eliza, vertel maar. Wie, waarneer, waarom!
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Hou 'em keihard hierrrrr!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sssst! Geen reclame maken voor de concurrentie! Gewoon EW en MYA blijven luisteren!
Ik begreep uit jouw post dat Domien het gaat doen, toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk wel dat hij het gaat doen.
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een kwartier de Dik voor mekaar-show.
[..]
E: "Nou, hij heet Hans, en ik ken 'em van zo'n forum. Daar viel hij eigelijk al meteen op, en ik was verkocht!"
Whehehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
[..]
Uitzending gemist!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is lastig te combineren met EW als je allebei goed wilt volgen....
Gewoon Hansquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik vond dat hij zo lekker gewoon is gebleven met zn koelkastfoon en hij vind Queen zo leuk
uuhm okay, wel een aardige beoordelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans, ik vergiste me... t zit in Zuidlaren...
http://www.iens.nl/restaurant/groningen/restaurant.htms?r=15284
Jamaiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nou mensen, wat is er erger? Jamai's "Come oooonnnn!!" of Boris' "Keep the soul aliiiiveeee!"?
Roept u maar!
Damnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:00 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gewoon Hans, die optreedt op het Gewoon concert, in het Gewoonwagenkampquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon Hans![]()
Ik ga 'm opgeven bij Stenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |