Die heb ik binnen 1 minuut uit, flutkrantenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb normaal geen tijd om die krant te lezen , vroeger naar amersfoort had ik tijd zat om de spits en metro te lezen
Staan gek genoeg ook vaak dezelfde berichten in , bijna letterlijke kopieën:Dquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Die heb ik binnen 1 minuut uit, flutkranten
Ah, geinig! die zijn dus ook omquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
NOS Headines is ook zelf gaan Twitteren die dag.
Veel letterlijk van de ANP-bin. Dat doet De Pers andersquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staan gek genoeg ook vaak dezelfde berichten in , bijna letterlijke kopieën:D
Hup, Hansquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, geinig! die zijn dus ook om. Stond vorige week ook op het punt om een account aan te maken. Heb nu een foon waarmee het geloof ik wel kan
.
Whehequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:38 schreef Briggy het volgende:
Leden FOK Forum smeden anti-twitter complot
DAG.nl trapt in hoax FOK!users
Je hebt een andere telefoonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, geinig! die zijn dus ook om. Stond vorige week ook op het punt om een account aan te maken. Heb nu een foon waarmee het geloof ik wel kan
.
Je bent van je PocketLine Swing afgestapt? Je begint eindelijk te moderniseren?!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
.
Áls ik met de trein ga, ligt er altijd een Metro. Het maakt mij echt niet welk 'merk' krant het is, als er maar nieuws instaatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb wel mn favo dingen in elke krant.... de Pers lees ik helemaal, en in de Metro alleen de lezers-pagina, en de Spits heeft vrijdag zo n leuk collum van iemand die in Amerika woont
de koelkast is weg...hij heeft nu een magnetronquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je hebt een andere telefoonvertel, vertel
Da's ook verschrikkelijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Irritant idd. Net als 'is' als 'eens' wordt bedoeld
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het hoort als ik het wel doe. Dan Twitter ik je even
Heb nu een Nokia 6021. Kleurenscherm en internet. Dat had mijn swing niet. Me blij is. Woehoe!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je hebt een andere telefoonvertel, vertel
You go girl uuuh boyquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu een Nokia 6021. Kleurenscherm en internet. Dat had mijn swing niet. Me blij is. Woehoe!
Hans goes 2.0quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu een Nokia 6021. Kleurenscherm en internet. Dat had mijn swing niet. Me blij is. Woehoe!
Die Swing begon steeds minder te swingen (quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
Je bent van je PocketLine Swing afgestapt? Je begint eindelijk te moderniseren?!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
de koelkast is weg...hij heeft nu een magnetron
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"Is"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's ook verschrikkelijk, inderdaad.
Hyvesquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Maar Hyves is toch 1.0 ? daar begin ik toch echt niet aan
Je ging er mee naar de winkel en zei hij doet het nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Swing begon steeds minder te swingen (). Viel standaard bij het eerst gemaakte contact uit, sim-errors al over the place en qua sms'en ook een ramp. Met het toestel wat ik nu heb gaat dat veel beter
![]()
[..]. Zo'n ding met uitschuifantene
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week geen 3FM Meeeeeeeee-ga-hit ! en dat durf ik toch met enig zekerheid te zeggen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, ik kom ook zo boven. Eerst even m'n biertje opdrinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |