abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66676441
En het is constant persoonlijk gehaat he, maar NOG STEEDS GEEN VOORBEELDEN.
Wat een lasterfarce .
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:35:19 #202
73209 dnzl
Minimalist.
pi_66677138
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:59:30 #203
97079 Jeff89
Conquer All
pi_66677828
quote:
The dating of the "Dark Ages" has always been fluid, but the concept was originally intended to denote the entire period between the fall of Rome in the 5th century and the "Renaissance" or "rebirth" of classical values.
Dus ze bestaan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:43:28 #205
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66678166
Lambiekje
Salvar0R

Ik ben blij dat mensen op dit forum mij soms even laten zien hoe het er echt aan toe gaat. Natuurlijk klopt niet alles, maar er klopt genoeg om je ogen een open te doen en in te zien dat de wereld waarin jij leeft helemaal niet zo in elkaar steekt zoals je denkt.

Mensen die dan ook gaan schelden in jullie topic kunnen er gewoon niet mee omgaan, dat is behoorlijk zielig.

Dank Lambiekje, dank Salvad0R, jullie hebben een zware taak, maar jullie geven niet op.
WOS'ser for life.
pi_66678177
Ik ben blij dat ik gek ben, kan 't niet meer worden dan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:07:16 #207
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_66681203

[ Bericht 100% gewijzigd door _Vulcanus_ op 04-03-2009 14:11:56 ]
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:26:57 #208
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66681705
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dit is nonsens, jij haalt 1 zin uit het inleidende gedeelte van die bron en daarmee doe je de rest van het verhaal af als onzin. Had geeneens zin om je de rest van het verhaal te copypasten.
Kom kerel, jij gaf een bron die moest aantonen dat er plannen waren voor concentratiekampen voor burgers, terwijl het over werkprojecten voor gevangenen op militair grondgebied gaat. Werkprojecten die in de VS al eeuwen met gevangenen worden gedaan, bijvoorbeeld in de wegenbouw, nummerplaten persen, enzovoorts.

Lees het dan ook.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:29:01 #209
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66681770
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Lambiekje
Salvar0R

Ik ben blij dat mensen op dit forum mij soms even laten zien hoe het er echt aan toe gaat. Natuurlijk klopt niet alles, maar er klopt genoeg om je ogen een open te doen en in te zien dat de wereld waarin jij leeft helemaal niet zo in elkaar steekt zoals je denkt.

Mensen die dan ook gaan schelden in jullie topic kunnen er gewoon niet mee omgaan, dat is behoorlijk zielig.

Dank Lambiekje, dank Salvad0R, jullie hebben een zware taak, maar jullie geven niet op.
Misschien werkt het beter als ze niet zo hatelijk doen tegen de schaapjes doen die ze proberen te ´redden´? Volgens jouw interpretatie doen ze het immers voor ons, nou, ik word graag bediend met een glimlach.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:33:42 #210
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66681902
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Misschien werkt het beter als ze niet zo hatelijk doen tegen de schaapjes doen die ze proberen te ´redden´? Volgens jouw interpretatie doen ze het immers voor ons, nou, ik word graag bediend met een glimlach.
Kwestie van graag of niet he. Maar ik begrijp je punt. Ze zijn zo overtuigd van hun verhaal dat ze nogal vel reageren als iemand hun ideeën (terecht of niet) belachelijk probeert te maken.
WOS'ser for life.
pi_66682830
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:33 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Kwestie van graag of niet he. Maar ik begrijp je punt. Ze zijn zo overtuigd van hun verhaal dat ze nogal vel reageren als iemand hun ideeën (terecht of niet) belachelijk probeert te maken.
Daar ga je al de mist in. "Hun ideeen belachelijk maken" is een veronderstelling die per definitie ervoor zorgt dat je geen normale discussie kunt voeren. Immers, 1 van de partijen is volgens de andere partij altijd uit om de ander 'belachelijk' te maken.

waarbij het meestal de believers zijn die denken dat de non-believers hun belachelijk willen maken
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:03:00 #212
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66682882
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar ga je al de mist in. "Hun ideeen belachelijk maken" is een veronderstelling die per definitie ervoor zorgt dat je geen normale discussie kunt voeren. Immers, 1 van de partijen is volgens de andere partij altijd uit om de ander 'belachelijk' te maken.

waarbij het meestal de believers zijn die denken dat de non-believers hun belachelijk willen maken
Juist.

En hetzelfde hebben we met geloof, dat gaat ook niet goed.
WOS'ser for life.
pi_66682937
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:03 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Juist.

En hetzelfde hebben we met geloof, dat gaat ook niet goed.
Klopt.
pi_66688404
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Salvad0R het volgende:

Hier foto's van een UFO die ik gemaakt heb. Was in 2003, had een 3.2 MP Sony Cybershot.
edit: Dit was boven oostelijk Enschede, object hing er langer dan 10 minuten zonder te bewegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kan best zijn dat je iets gezien heb, maar op deze foto is toch echt bar weinig te zien. Iig niets waar je concreet uit kunt opmaken dat de UFO ook een alien voertuig is.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:53:48 #215
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66689034
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hier foto's van een UFO die ik gemaakt heb. Was in 2003, had een 3.2 MP Sony Cybershot.
edit: Dit was boven oostelijk Enschede, object hing er langer dan 10 minuten zonder te bewegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nou serieus? 3 witte pixels... Waarom moeten wij er iets anders in zien dan een wolkje?

Heb jij wel eens onder behandeling gestaan overigens?
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:24:15 #216
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66690105
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:07 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat als je daarin faalt, maar dat zelf niet doorhebt? Ergo, de meeste complotdenkers dus?
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:54:07 #217
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66691559
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:59 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Dus ze bestaan.
Dat staat niet in die zin, hoor.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66691582
Wat ik hier nooit zo aan snap is het waarom. Waarom wil de overheid niet zeggen dat ze contact hebben met aliens terwijl ze voor miljarden de lucht in schieten om het heelal te verkennen, waarom moeten we er van uitgaan dat de mens van nature slecht is en waarom zouden wereldleiders een geheime agenda hebben die er voor moet zorgen dat de hele wereld in oorlog is et cetera.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:56:10 #219
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66691662
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Lambiekje
Salvar0R

Alsjeblieft, zeg. Z'n opvattingen over HIV en Holocaust volstaan om 'm tot volslagen gek te bombarderen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:57:17 #220
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66691713
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wat ik hier nooit zo aan snap is het waarom. Waarom wil de overheid niet zeggen dat ze contact hebben met aliens terwijl ze voor miljarden de lucht in schieten om het heelal te verkennen, waarom moeten we er van uitgaan dat de mens van nature slecht is en waarom zouden wereldleiders een geheime agenda hebben die er voor moet zorgen dat de hele wereld in oorlog is et cetera.
Hoho, de mens is niet van nature slecht, he. Alleen de bankiers en de wereldleiders zijn slecht, de rest is hoogstens volgzaam. Want, zoals Goring heel goed wist, het gewone volk wil helemaal geen oorlog voeren.
pi_66691869
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:57 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Hoho, de mens is niet van nature slecht, he. Alleen de bankiers en de wereldleiders zijn slecht, de rest is hoogstens volgzaam. Want, zoals Goring heel goed wist, het gewone volk wil helemaal geen oorlog voeren.
oja, sorry. Eigenlijk zou je mensen die economie of zo studeren dus preventief in de gevangenis moeten stoppen, aangezien een hoop daarvan bankier willen worden, en zoals ik van Salv0d0r heb geleerd is bij een bank werken ongeveer hetzelfde als Hitler. toch?
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_66691975
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat boeit mij dat nou?
Jij bent geen Christen. Een echte Christen is gewoon creationist en gelooft dat de aarde 6000 jaar geleden gemaakt is door God. Of de bijbel is het woord van God, of niet. Interpretatie en sommige dingen wel of niet geloven is de domste onzin ooit.
- AFCA -
pi_66692031
Salvador, jij bent een EPISCHE faler
- AFCA -
pi_66693619
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ben je nou serieus? 3 witte pixels... Waarom moeten wij er iets anders in zien dan een wolkje?

Heb jij wel eens onder behandeling gestaan overigens?
Onder behandeling? Voor wat? Omdat ik niet zoals de de gemiddelde mens nadenk? Kanker toch op joh, systeemslaafje.
pi_66693636
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:03 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Jij bent geen Christen. Een echte Christen is gewoon creationist en gelooft dat de aarde 6000 jaar geleden gemaakt is door God. Of de bijbel is het woord van God, of niet. Interpretatie en sommige dingen wel of niet geloven is de domste onzin ooit.
Deze post is de domste onzin ooit, mijn God.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66693642
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:26 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Kom kerel, jij gaf een bron die moest aantonen dat er plannen waren voor concentratiekampen voor burgers, terwijl het over werkprojecten voor gevangenen op militair grondgebied gaat. Werkprojecten die in de VS al eeuwen met gevangenen worden gedaan, bijvoorbeeld in de wegenbouw, nummerplaten persen, enzovoorts.

Lees het dan ook.
Behalve dan dat die instructie van toepassing is op de 500+ FEMA-camps die ze de afgelopen 10 jaar hebben gebouwd in de USA.

Whatever man, veel plezier daar.
pi_66693682
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef EdAtTheBar het volgende:
Salvador, jij bent een EPISCHE faler
Zegt hij, vanuit al zijn anonimiteit.
Anders toon je je gezicht zodat ik je kan laten zien hoe episch ik wel niet faal.
pi_66693830
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Olie-afhankelijkheid.

Besef je wel dat de oliebusiness een jaaromzet kent van 300 triljoen?

Zolang je mensen afhankelijk houdt van 19e eeuwse ( ) verbrandingstechnologie, lopen de oliemannen gegarandeerd binnen.

Zo moeilijk is het niet te snappen toch, met Beatrix die tot voor kort grootaandeelhouder van Shell & British Petrol was.
pi_66694022
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb in dit hele topic nog geen enkel voorbeeld gezien van een enkele stelling die ik heb gedaan, waaruit zou blijken dat ik het "mis" heb.

Voor je over "normale discussies" begint zou ik die misplaatst arrogante kankerkop van je eens houden over MIJ, en met voorbeelden komen.
pi_66694128
ik kon me er geweldig aan ergeren in de tijd vlak na het neergaan van de twin towers.

kwam er 1 naar me toe (eerste keer dat ik het hoorde)
"Wist je al dat er gewoon bommen in die torens zaten? "

ik: "wtf waar haal je dat sprookje weg dan?"
ander: "ja je kan ook zien op die beelden dat er puin uit de ramen komt als hij inzakt. dat zijn explosies!"
ik : "er zakt een gigantisch gebouw in, alle lucht word samengedrukt en vanalles word verpulvert. is het zo raar dat het puin uit de ramen schiet? "
ander: " oja.. maarr,, de regering heeft het echt gedaan hoor "

here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_66694145
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[..]

oja, sorry. Eigenlijk zou je mensen die economie of zo studeren dus preventief in de gevangenis moeten stoppen, aangezien een hoop daarvan bankier willen worden, en zoals ik van Salv0d0r heb geleerd is bij een bank werken ongeveer hetzelfde als Hitler. toch?
Er is nogal een verschil tussen bij een bank werken en het concept van een Centrale Bank uitvinden.
pi_66694185
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik heb in dit hele topic nog geen enkel voorbeeld gezien van een enkele stelling die ik heb gedaan, waaruit zou blijken dat ik het "mis" heb.

Voor je over "normale discussies" begint zou ik die misplaatst arrogante kankerkop van je eens houden over MIJ, en met voorbeelden komen.
Hadden we het gisteren niet gehad over respect tonen, en schelden enzo?
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:59:43 #233
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66694242
Kanker hier, kanker daar. Kanker is een groot gevaar.
pi_66694323
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef Sam_Spade het volgende:
Kanker hier, kanker daar. Kanker is een groot gevaar.
Ach, volgens Lambiekje is kanker geen echte ziekte, dus dan mag het
pi_66694358
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:57 schreef piekartz87 het volgende:
ik kon me er geweldig aan ergeren in de tijd vlak na het neergaan van de twin towers.

kwam er 1 naar me toe (eerste keer dat ik het hoorde)
"Wist je al dat er gewoon bommen in die torens zaten? "

ik: "wtf waar haal je dat sprookje weg dan?"
ander: "ja je kan ook zien op die beelden dat er puin uit de ramen komt als hij inzakt. dat zijn explosies!"
ik : "er zakt een gigantisch gebouw in, alle lucht word samengedrukt en vanalles word verpulvert. is het zo raar dat het puin uit de ramen schiet? "
ander: " oja.. maarr,, de regering heeft het echt gedaan hoor"

Heel ergerlijk.
Want dit is natuurlijk de normale manier waarop een gebouw instort. Zo gebeurt het altijd. Door vuur.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:03:47 #236
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66694398
En die bommen dan?
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:04:51 #237
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_66694442
Dude, luchtdruk. Hoeveel gebouwen, buiten het WTC om, heb je nou in een uncontrolled demolition in elkaar zien storten?

En dat is dan ook alles dat ik erover ga zeggen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_66694462
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We hadden het over hoeveel respect de werkelijke machthebbers hebben voor hun slaven die hun eigen slavernij rationaliseren en beschermen, ten koste van de echte mannen die er wat tegen willen doen.

Ik heb geen greintje respect voor mensen als dat.

Vooral als ze met geen enkel (!) voorbeeld komen, en alleen maar suggestief subjectief op de man spelen.

Fucking Falers .
pi_66694517
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelukkig hebben die gekken hier 2 eigen subfora die je netjes kunt wegfilteren
Inderdaad! Wel vermakelijk om daar af een toe eens met ze in 'discussie' te gaan. Af en toe he, want het verveelt vrij snel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66694546
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Dude, luchtdruk. Hoeveel gebouwen, buiten het WTC om, heb je nou in een uncontrolled demolition in elkaar zien storten?

En dat is dan ook alles dat ik erover ga zeggen.
Het zonder demolition in elkaar laten storten van een groot gebouw als de Twin Towers is lastig realiseerbaar, om niet te zeggen onmogelijk, tenzij je het balk voor balk begint af te breken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:06:36 #241
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66694548
Je doet me denken aan BaajGuardian.
pi_66694654
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Sam_Spade het volgende:
Je doet me denken aan BaajGuardian.
Zozo. Wat een stelling zeg. Ik doe jou denken aan BaajGuardian.
Gelukkig boeit het geen ene fuck wie jou aan wie doet denken, fucking noname nogame bastaard.
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:10:26 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_66694709
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stel je voor dat je teveel zieltjes wint en ineens iedereen een verlichte heldere denker wordt, dan ben je niet zo speciaal meer. Dat motten we niet hebben natuurlijk!
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:11:03 #244
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66694753
Je bent twee keer ''mono'' vergeten en je weet niet wat een stelling is. Herpesmacher. (Ja, schelden kan ik ook.)
pi_66694781
Uhmmm laat me raden....Salvad0R en Lambiekje geloven ook dat de landing op de maan in een studio is opgenomen en in chemtrails?
pi_66694810
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Westsidee het volgende:
Uhmmm laat me raden....Salvad0R en Lambiekje geloven ook dat de landing op de maan in een studio is opgenomen?
Lambiekje wel zo uit mijn hoofd...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:12:41 #247
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_66694830
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het zonder demolition in elkaar laten storten van een groot gebouw als de Twin Towers is lastig realiseerbaar, om niet te zeggen onmogelijk, tenzij je het balk voor balk begint af te breken.
Ja. En het jarenlange gebrek aan onderhoud, slechte isolatie, veel te veel brandbare materialen en een vliegtuig middenin de structuur had daar helemaal niets mee te maken.

Whatever dude.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_66694860
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Alsjeblieft, zeg. Z'n opvattingen over HIV en Holocaust volstaan om 'm tot volslagen gek te bombarderen.
Wat betreft de holocaust ben ik het volledig met jou eens.
Ik heb genoeg Joden als goede vrienden, die mij verhalen hebben verteld van hoe hun grootouders zich hebben moeten redden in de tweede wereldoorlog. Te stellen dat de holocaust niet heeft bestaan is utter nonsense en ronduit beledigend voor die mensen.

Wat mij wel stoort aan het Holocaust-verhaal, is dat het woord holocaust "offer" betekent in het Hebreeuws, en dat Israël er een handje van heeft om in haar slachtofferrol ergere feitelijkheden te plegen dan Hitler deed.
pi_66694875
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ja. En het jarenlange gebrek aan onderhoud, slechte isolatie, veel te veel brandbare materialen en een vliegtuig middenin de structuur had daar helemaal niets mee te maken.

Whatever dude.
Het is echt niet te geloven nee, een wolkenkrabber die instort nadat er een groot passagiersvliegtuig invliegt. KAN NIET!!!
pi_66694963
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Whatever dude.
Dan desintegreert een gebouw niet zoals de Twin Towers dat deden op 9/11.

Wat is jouw visie op het WTC7-gebouw dan? Het derde gebouw van het WTC complex wat die dag instortte en wat niet is geraakt door een vliegtuig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')